Základní technická data
Základní data |
|||||||||||
Motor a převodovka |
|||||||||||
Umístění |
Ve předu napříč |
||||||||||
Ventilový rozvod |
dva shora uložené vačkové hřídele ; motory 1.8 16v , 2.0 20v a 2.0 20v T mají variátor na vačkovém hřídeli sacích ventilů a zdvihátka s hydraulickým vymezováním ventilové vůle ; motor 2.0 16v T má výfukové ventily plněné sodíkem |
||||||||||
Vyvažovací hřídele |
|
||||||||||
Spojka |
Jednokotoučová kapalinou ovládaná suchá spojka |
||||||||||
Převodovka: |
5°/6°(motory 20vT v modelech LE a po r. 99) , manuální se synchronizací |
||||||||||
Podvozek |
|||||||||||
Poháněná náprava |
Přední , modely s turbo motory vybaveny systémem viscodrive |
||||||||||
Přední náprava |
Nezávislé zavěšení typu MC Pherson , kapalinové tlumiče kmitů , šroubovité pružiny a zkrutný stabilizátor |
||||||||||
Zadní náprava |
Vlečná ramena na nosné nápravnici , kapalinové tlumiče kmitů ,šroubovité pružiny a zkrutný stabilizátor |
||||||||||
Řízení |
Hřebenové řízení s hydraulickým posilovačem |
||||||||||
Poloměr otáčení |
10.3m , verze 20v T 10.4m |
||||||||||
Počet otáček volantu „od rejdu k rejdu“ |
3 |
||||||||||
Brzdy |
Kotoučové brzdy na všech kolech, na přední nápravě vnitřně chlazené. Dvouokruhové kapalinové vedení. Podtlakový posilovač brzdného účinku omezovač brzdného účinku na zadní nápravě. Systém ABS se 4 senzory. |
||||||||||
Přední |
|
||||||||||
Zadní |
|
||||||||||
Rozměry a hmotnosti |
|||||||||||
Délka |
4250mm |
||||||||||
Šířka |
1766mm |
||||||||||
Výška |
1340mm |
||||||||||
Rozvor |
2540mm |
||||||||||
Rozchod kol vpředu |
1491mm |
||||||||||
Rozchod kol vzadu |
1477mm ( 2.0 16v: 1483mm ; 16vT:1491 ) |
||||||||||
Rozměry kol |
|
||||||||||
Rozměry pneumatik |
|
||||||||||
Pohotovostní hmotnost |
|
||||||||||
Objem zavazadelníku |
295l |
||||||||||
Objem nádrže paliva/použité palivo |
63l/bezolovnatý benzín OČ min. 95 |
||||||||||
Součinitel odporu vzduchu |
0.31 |
Pozn: některé údaje se mohou lišit , zejména u rozměrů brzd a hmotnosti se zdroje rozcházeli