problem: zvyseny tlak turba!! co se pokazilo?

  • miky20VT
    Ja bez wg jazdim 6 rokov pri 1,4 bar a nikdy ziadny problem
  • bobi
    dikes, dostanem sa k tomu v sobotu, tak uvidime, ako povedal slepy hehe
  • Lenoš20VTLE
    rozdělej hadičku od wg foukni tam atmosferu a musí se hejbat
  • Džanek
    bobi u me to byla opravdu praskla membrana WG.
  • bobi
    cafte pani, mam rovnaky problem ako Džanek. Džanek- bola to ta membrana na wg? Kontroloval som hadicky aj wg - ok. Tipoval som to na regulator, ale ked tu pisu, ze vymenili regulator a potom to iste, tak neviem. Mam skusit ten manual?
  • Motyl
    Mě tohle dělá,jen když sešlápnu plyn až na doraz. Čím nižší jsou otáčky motoru, tím víc lítá rafika na budíku. Žádná díra na hadicích, wg funguje, pierburg funguje a napětí na něj jde jak má. Zatím to nijak neřeším, pedál šlapu do 3/4 a nemám problémy.
  • Džanek
    takze predbezne praskla membrana ve westgate...
  • Alejandro
    aha,tak to normální není....doporučil bych předělat na Manual boost controler (MBC), tím bys to měl vyřešit
  • JP
    To mohlo jenom nasát žábu a chvilku trvalo, než se zase roztočí:-)
  • Džanek
    Natlkacilo dost rychle k tem 1,5B a pak to najednu pod plynem spadlo na tech 0,5B a zacalo znovu tlacit. jako kdyby zasahla nejaka elektronika..
  • Alejandro
    džanek: a ten tlak ti poklesne u přeřazení?
  • Džanek
    Cau Alejandro, ano jelo to uplne jinak, nerikam ze by se mi to nelibilo:) ale dost me desi ten pokles tlaku, na vrcholu z cca 1,5 na cca 0,5B, tzn. seriovy SW si s tim u me rady asi nevi:( s tim se jezdit moc neda respektive takovy projev se mi nelibi.
  • Alejandro
    zajímavé je, že to auto pak je daleko ochotnější při zrychlování....tuším, že téměř stejnou upravu dělají při rádoby "odborném chiptuningu", kde navýší tlak turba a "vymění SW"....Mně se zdá, že ten seriový SW si to nějak přebral na mém autě...
    Jinak udávají nárůst výkonu ze seriových 220 koní na 250-260 PS-nějaký ten nárůst tam asi bude:)
  • Alejandro
    čau, můžeš být v klidu, turbo to vydrží.....mě docela trvalo než jsem si nechal vyřadit elektronickou regulaci tlaku turba...ted mám manuální a uplně otevřenou a turbo seriové z 20 VT mi natlačí i 1,7 na budíku pak klesá na 1,4-1,5.....a jede to uplně jinak jak před tím, zezačátku jsem se trochu taky lekal:P Už to tak mám přes půl roku a turbo je furt OK a motor taky.
  • Scoupe
    ted s tim nejezdi, turbu nic nebude bude to problem v regulaci tlaku..
  • Džanek
    bohuzel Brno, kez bych to k vam do Kladna mel bliz:) ale s tipama se klidne sver:) a hlavne uz me nekdo uklidnete s tim, ze to turbo neodpiska:D
  • Scoupe
    odkud jsi mam pa tipu co to muze byt ze bych se ti na to podival..:)
  • Kubajz20VT
    Když už tak už...:D
  • sebo 1.8 16V
    neviem prečo ale som rad ze mam atmosféru myslím 130 koni je dosť na rozmlátenie
  • Džanek
    Tak mam docel vitr:( diagnostika se nespojila s jednotkou takze vim prd. Hadicky u regulatoru vypadaji ok. Mluvil sem s jednim clovekem a ten me videsil, ze muzu oddelat turbo pokud je v haji tusim ze podtlakovej ventil...a turbo pracuje v tlakovim rezimu??!! Nerad bych dopadl jako Jirka90 kterej asi oddelal turbinu jizdou bez ni.. U me teda je ten rozdil ze turbina vali, jen ji nic neomezuje:/
  • Elkar
    16VT tlačí 0,8bar, 1,05 overboost
    20VT tlačí 1,0 bar a 1,2 overboost.
  • Džanek
    0,5B je trochu malo, jukni:
    http://www.fiatcoupe.cz/prehled-modelu/2-0-16v-a-2 -0-16vt/
  • Adys
    Sorry za OT., ale kolik má tlačit sériové 16VT baru? Mě to tlačí 0,5 bar.
  • Džanek
    mrknu se, diky za tip.
  • k3lukas
    asi praskla hadicka k regulatoru je u baterky
  • Džanek
    Jen doplnim, kontrolka vstriku nesviti.
  • Džanek
    Tak si tak dnes jedu pohodicku a najednou pres otevreny okynko pri jemnym pridavani plynu slysim jak mator nasava pres otevrenej filtr hlasiteji nez obvykle. Auto zrychluje vic nez sem zvyklej..kouknu na budik a neco kolem 1.5B pak to padne cca na k 0.5b a hned zacne zase tlacit... Dal to radeji nezkousim. Po zbytek cesty sem to jen tak lechtal, ale i tak sem mel pocit jakoby uz od 2tis ot. nastupovalo pozvolna turbo resp. motor zacal tahnout aniz by se nejak dusil. Pod kapotou sem nic nevykoukal, vse se zdalo tam kde ma byt. zespoda sem teda necumel.
    Ma serie nejaky regulator tlaku turba nebo ze by byl problem nekde ve Westgate ci jak se tomu rika?:) dik