Ja bez wg jazdim 6 rokov pri 1,4 bar a nikdy ziadny problem
problem: zvyseny tlak turba!! co se pokazilo?
-
07:39:58 25.3.2013
-
19:44:04 21.3.2013dikes, dostanem sa k tomu v sobotu, tak uvidime, ako povedal slepy hehe
-
18:33:35 21.3.2013rozdělej hadičku od wg foukni tam atmosferu a musí se hejbat
-
15:13:44 21.3.2013bobi u me to byla opravdu praskla membrana WG.
-
13:22:32 21.3.2013cafte pani, mam rovnaky problem ako Džanek. Džanek- bola to ta membrana na wg? Kontroloval som hadicky aj wg - ok. Tipoval som to na regulator, ale ked tu pisu, ze vymenili regulator a potom to iste, tak neviem. Mam skusit ten manual?
-
20:14:43 3.9.2011Mě tohle dělá,jen když sešlápnu plyn až na doraz. Čím nižší jsou otáčky motoru, tím víc lítá rafika na budíku. Žádná díra na hadicích, wg funguje, pierburg funguje a napětí na něj jde jak má. Zatím to nijak neřeším, pedál šlapu do 3/4 a nemám problémy.
-
16:42:44 24.8.2011takze predbezne praskla membrana ve westgate...
-
11:58:04 21.8.2011aha,tak to normální není....doporučil bych předělat na Manual boost controler (MBC), tím bys to měl vyřešit
-
18:30:26 20.8.2011To mohlo jenom nasát žábu a chvilku trvalo, než se zase roztočí:-)
-
13:17:18 20.8.2011Natlkacilo dost rychle k tem 1,5B a pak to najednu pod plynem spadlo na tech 0,5B a zacalo znovu tlacit. jako kdyby zasahla nejaka elektronika..
-
13:08:33 20.8.2011džanek: a ten tlak ti poklesne u přeřazení?
-
12:32:32 20.8.2011Cau Alejandro, ano jelo to uplne jinak, nerikam ze by se mi to nelibilo:) ale dost me desi ten pokles tlaku, na vrcholu z cca 1,5 na cca 0,5B, tzn. seriovy SW si s tim u me rady asi nevi:( s tim se jezdit moc neda respektive takovy projev se mi nelibi.
-
11:18:06 20.8.2011zajímavé je, že to auto pak je daleko ochotnější při zrychlování....tuším, že téměř stejnou upravu dělají při rádoby "odborném chiptuningu", kde navýší tlak turba a "vymění SW"....Mně se zdá, že ten seriový SW si to nějak přebral na mém autě...
Jinak udávají nárůst výkonu ze seriových 220 koní na 250-260 PS-nějaký ten nárůst tam asi bude:) -
11:12:44 20.8.2011čau, můžeš být v klidu, turbo to vydrží.....mě docela trvalo než jsem si nechal vyřadit elektronickou regulaci tlaku turba...ted mám manuální a uplně otevřenou a turbo seriové z 20 VT mi natlačí i 1,7 na budíku pak klesá na 1,4-1,5.....a jede to uplně jinak jak před tím, zezačátku jsem se trochu taky lekal:P Už to tak mám přes půl roku a turbo je furt OK a motor taky.
-
20:33:10 16.8.2011ted s tim nejezdi, turbu nic nebude bude to problem v regulaci tlaku..
-
19:42:58 16.8.2011bohuzel Brno, kez bych to k vam do Kladna mel bliz:) ale s tipama se klidne sver:) a hlavne uz me nekdo uklidnete s tim, ze to turbo neodpiska:D
-
19:20:18 16.8.2011odkud jsi mam pa tipu co to muze byt ze bych se ti na to podival..:)
-
18:39:56 16.8.2011Když už tak už...:D
-
18:34:59 16.8.2011neviem prečo ale som rad ze mam atmosféru myslím 130 koni je dosť na rozmlátenie
-
18:31:28 16.8.2011Tak mam docel vitr:( diagnostika se nespojila s jednotkou takze vim prd. Hadicky u regulatoru vypadaji ok. Mluvil sem s jednim clovekem a ten me videsil, ze muzu oddelat turbo pokud je v haji tusim ze podtlakovej ventil...a turbo pracuje v tlakovim rezimu??!! Nerad bych dopadl jako Jirka90 kterej asi oddelal turbinu jizdou bez ni.. U me teda je ten rozdil ze turbina vali, jen ji nic neomezuje:/
-
11:46:37 16.8.201116VT tlačí 0,8bar, 1,05 overboost
20VT tlačí 1,0 bar a 1,2 overboost. -
21:53:31 15.8.20110,5B je trochu malo, jukni:
http://www.fiatcoupe.cz/prehled-modelu/2-0-16v-a-2 -0-16vt/ -
21:31:49 15.8.2011Sorry za OT., ale kolik má tlačit sériové 16VT baru? Mě to tlačí 0,5 bar.
-
20:47:01 15.8.2011mrknu se, diky za tip.
-
18:07:23 15.8.2011asi praskla hadicka k regulatoru je u baterky
-
17:32:53 15.8.2011Jen doplnim, kontrolka vstriku nesviti.
-
17:24:45 15.8.2011Tak si tak dnes jedu pohodicku a najednou pres otevreny okynko pri jemnym pridavani plynu slysim jak mator nasava pres otevrenej filtr hlasiteji nez obvykle. Auto zrychluje vic nez sem zvyklej..kouknu na budik a neco kolem 1.5B pak to padne cca na k 0.5b a hned zacne zase tlacit... Dal to radeji nezkousim. Po zbytek cesty sem to jen tak lechtal, ale i tak sem mel pocit jakoby uz od 2tis ot. nastupovalo pozvolna turbo resp. motor zacal tahnout aniz by se nejak dusil. Pod kapotou sem nic nevykoukal, vse se zdalo tam kde ma byt. zespoda sem teda necumel.
Ma serie nejaky regulator tlaku turba nebo ze by byl problem nekde ve Westgate ci jak se tomu rika?:) dik