Chlazení motoru problém

  • miro20vt
    Mam ten isty problem a vyriesil som to zesom napojil sahary napiamo na vypinac a teraz si to uchladim kedy chcem ja a keby som nahodou zabudol je to stale funkcne ako prad tin cez cidlo teploty Ale este mam v plane vymenu rozvodou tak som zvedavy v ako stave je vodna pumpa
  • Kefalín 20V
    nevím jak 20VT, ale na 20V je několik odvzdušnění a 20VT bude asi podobné. Myslím že jsou na chladiči, na hlavě a na topení.
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    sahary u 20VT jdou vždy obě,liší se pouze otáčky první a druhé rychlosti. standardní problém bývá že nejde první rychlost. pokud ti nejdou vůbec tak je to už nestandardní problém a musíš k elektrikářovi aby to důkladně prověřil a opravil
  • Petr 20vt
    Ještě poznámka, prej to krosmen zapojil, že jdou obě ty sahary zároveň v závislosti na teplotě, ale nejdou teď vůbec
  • Petr 20vt
    Ale předtím mi tam dával Krosmen novou chladící kapalinu, tak snad to odvzdušnil, mně vytriskla ta kapalina od něj, tu moji novou, kterou jsem měl z renaultu (měl jsem ji doma) tak jsem ji tam pouze nalil
  • Petr 20vt
    Ne, ptal jsem se na to a mechanik mi říkal, že se to neodvzdušňuje, taky mi to přišlo divný, jen jsem tam tu kapalinu nalil, kde se to odvzdušňuje přesně?
  • Denis 1,9 JTD:(
    odvzdušnil jsi vše?
  • Petr 20vt
    Ahoj,
    mám trošku problém sprintil jsem a vystříkala mi chladící kapalina z expanzní nádobky celá :-(, tak jsem ji dolil a ok, nikde nic prasklý, nikde nic neteče, ale problém je v tom, že mi nespínaj sahary při teplotě nad 90 stupnů a nezapínaj vůbec při chodu motoru, ale proud do nich jde. Jinak když zapnu klimu tak se roztočej v pohodě. Prosím poraďte.