Spotřeba oleje 1.8 16V

  • Lajin
    Děkuju za radu:)Todhle by mě nenapadlo,vyzkouším.
  • Honza
    na 1 válci to může taky žrát díky tomu, že je kanál ovládání variátoru proklaté blízko sacímu kanálu..než to rozkucháš změř tlaky na všech válcích za tepla, za studena a pokud to nebude vybočovat ve václích to pravděpodobně není... pokud si nedal nový těsnění mezi hlavu a sací potrubí je problém zřejmě v kanálku pro variátor.
  • Lajin
    Veškerý opravy na coupé jsem si musel dělat sám pač nemam tolik abych si mohl dovolit platit za servis.No ptal jsem se v jedné firmě u nás,kde dělaj výbrusy a tam mi řekli že jestli je ten 1. píst kloudnej takže mi za 2500 udělaj výbrus,jen se bojím abych to pak nedal do kupy a pak nezjistil že ten píst taky není ok...
  • Denis 1,9 JTD:(
    A co ti na té GO dělali? Někdo taky říká generálka a vymění jenom šály na klice a ojnicích a hotovka. Jestli ti už měnili kroužky, tak jediná pomoc je přebrus.
  • sebo 1.8 16V
    Ak dáš nejaký 10W60 bude žrať menej ale chyba ostane aj tak .Ja neviem keby mi dakto robil generálku dopadne to takto tak mu to vrátim .Lepšie to dávať ľudom čo sa tomu rozumia a urobia poriadne nehľadieť na GO len na cenu . Mne to robí na 10W40 0,5 /10 000km NA Ravenol 10W60 nedolievam vôbec "ale za studena sa vôbec nechce " Ale myslím ze aj tých 0,5 na 10tisic je prijateľne.
    PS bez poriadneho zistenia kde sa olej stráca "otvorenia" to nevyriešiš
  • Lajin
    Zdravím,před rokem jsem dělal GO motoru a prostě na Prvním válci to pořád žere olej(je to poznat,protože je svíčka furt celá od oleje)Zezačátku to žralo skoro 3 litry na 1000km teď je to už sice "jen asi necelý litr,ale stejně mi to vadí,měsíčně najezdím okolo 2000km takže se mi to dcl prodraží a hlavně při větším přídání plynu to až nehezky kouří,a chtěl bych se zeptat jestli je i jíné východisko než jen to zas rozdělat a přebrousit??Jestli ne,tak jak a co udělat aby to bylo nejrychlejší a hlavně nejlevnější. Děkuju