SOS Turbo

  • Coupe20VT PLUS :-D
    je na tebe prosím tě telefon? potřeboval bych se na něco optat.

    nebo napiš na 775876608 já zavolám.

    díky Ondra
  • Ivoš 20VT
    Čus, tak turbo je dole. Ondra se trefil, byl to kousek ze svařování svodů velký jako malá fazole. Naštěstí tam spadl ve chvíli, kdy jsem jel na 3 bez plynu z kopce nebo na volnoběžky v koloně, takže turbo to přežilo a všechny lopatky jsou v cajku. Vůle jsou taktéž nula. Ještě v rámci možností prohlídnu svody, jestli tam toho není víc a můžu montovat zpět.:-)
  • Coupe20VT PLUS :-D
    aha, já myslel, že máš serii... tak to je potom mazec. stačí fakt málo. třeba kulička ze svařování svodů se mohla uvolnit, nebo někdo dává mezi příruby pastu na výfuky, a když se to přežene, je na průser zaděláno...
  • amadeus69
    Nejlíp to turbo vyndat a podívat se z druhé strany, není to taková práce a pokud máš ještě přístup na ten zvedák tak je to práce na chvilku.
  • sebo 1.8 16V
    1,8 majú zase variátor co sa môže každých 100Tkm meniť :)
  • Ivoš 20VT
    Čus Venco, to je mi divný taky, jak jsem psal sací lopatky jsou ok. Před chvílí jsem volal do servisu na turba do Strakonic, který mi doporučil mechanik a tam mi řekli, že oprava by byla podle toho, jak tu závadu popisuji 7000 - 10000, takže je to super! Že se tam mohlo něco dostat mi tam řekli taky, ale co?? Motor šlape normálně.
  • amadeus69
    Ivoš tam ale má turbo GT28. Je mi divný že ti tak z ničeho nic odešlo, tam se muselo něco dostat co poškodilo lopatky.
  • Turok
    Ivoš no to s těma autama budeme za chvíli dělat.. a nebo se turba vyhodí a bude z toho astmatik :)
  • Ivoš 20VT
    Ondro, a to je přesně to, co se mi nechce, nebudu každé 3 roky kupovat nové turbo za 15 nebo 20 a cena celého auta bude za chvíli 30 tis. To se na to radši vykašlu a hodím to ze skály....
  • Coupe20VT PLUS :-D
    vyhodit a nahradit jiným turbem. ideálně garrett řady GT
  • Ivoš 20VT
    Zdravím, takže dnes jsem byl na zvedáku a sundal jsem saní z turba, olej v sání nebyl. Zkusil jsem otočit prstem rotorem po směru hod. ručiček a ejhle, nic! Tak jsem to zkusil na druhou stranu a šlo to, ale něco v turbu cinklo. Potom to šlo na obě strany krásně lehce, takže ložisko bude ok. Vůle do všech stran nula. Hmatem a pohledem jsem zkontroloval sací lopatky a ok. Pro jistotu jsem se sundanou hadicí nastartoval a profoukl turbo, kdyby byl nějaký bordel v sací části, tak aby vylétl ven a ne do motoru. Po této proceduře se turbo znovu šprajclo.... Takže problém bude asi na výfukové části. Nechápu, jak by se tam dostal nějaký sajrajt, takže mě napadá jen, že upadlo kus výfukové lopatky a ten kousek se tam zasekl. Do výfukové části se mi s mým nářadím nepodařilo dostat, kolem těch půlměsíců je strašně málo místa. Má někdo nějaký nápad? Co s turbem, ze kterého ulétlo kus lopatky???? Díky všem!!!
  • Lenoš20VTLE
    nebo díra v tlakovým potrubí
  • Ivoš 20VT
    To s tím regulátorem mě napadlo taky, ale moc pravděpodobné mi to nepřišlo. Jak se dá vůbec na zkoušku odpojit. Jsou tam dvě hadičky se sponami na ty spešl kleště a konektor se dvěma dráty, ale nepodařilo se mi ho sundat.
  • krisz
    Tak turbo ven a prekontrolovat...Nechcem nic dopredu povedat,ale kamosovi tiez tak robil auto a nakonec turbo death...
  • Carlos 20vt
    Regulátor nereguluje a jde ti všechno výfukem pryč..asi :-D
  • Ivoš 20VT
    Taky přemýšlím, co by na ložisku dělal vakl po 15 tis. km. Kdyby teoreticky byla vůle, byla by i dýmovnice, ne? Auto ale vůbec nekouří.
  • Ivoš 20VT
    Až se dostanu na zvedák, tak to určitě zkusím, ale prostě mi nejde do hlavy, co se může dít s prakticky novým turbem.
  • Coupe20VT PLUS :-D
    shoď sací hadici před turbem a zkus vzít za sací vrtuli v turbu, jde s ní točit? má vakl? je tam vůbec, pokud ano, není poškozená?
  • Ivoš 20VT
    Čau všichni, potřebuji pomoc, nevím si rady, dnes po práci jsme vyrazili kupátkem na výlet. Po městě normálně turbo tlačilo, poslední rozjezd z křižovatky ještě odpouštěl ventil, poté za 3 couračka, konec města kopec za 2 a nic, díra v plynu, přetlak se nekonal. První, co mě napadlo bylo, že se vyvlékla hadice, ale pak jsem si uvědomil, že neslyším syčení a ani to, jak se točí turbo. Pro jistotu jsem zastavil a hadice zkontroloval - vše ok, takže to mazalo a chladilo. Tak jsem si řekl, že zůstala viset waste gate. Po dojetí zkontrolováno a normálně se vrací. Turbo je 3 roky staré, je na něm 15 tis. km. Nechápu ..... Napadá mě už jen, že se zadřelo, ale žádné divné zvuky se nekonaly. Tak doufám, že ne. Nevíte někdo co by to mohlo být? Díky moc!!!!