A zajímavé s tím jsem se v praxi automechanika nesetkal potřebuju radu

  • beky
    Ahoj,Emulzi na víčku nemám olej se ztrácí jen trochu a ti přez gufera vaček vnádobce byla hromada rzi ve cladící kapalině tak jsem udělal výplach a Fakt mě nenapadá co to dělá možná fakt jen ta pumpa Ale hledat něco v nerozebraným motoru je dost obtížný i pro zkušený automechaniky a vůbec všechny opraváře.
  • Honza
    vyznat se v coupe - dať to je převlečený tipo/bravo a prakticky to je velmi jednoduchý auto... ze stila a alfy sem měl taky chvíli bokby (nakonec to skončí přestavbou stila z 1.8 na 2l...a lehkým vylepšním alfy),ale krom elektroniky, na kteoru mam člověka to sou furt jenom auta..

    mimochodem -máte povoleno fotit na pracovišti? já jen že u nás tohle provýst a vidět tě někdo tak seš bez vejplaty, možná bez fleku... takže bacha s tím focením a chlubením na netu, i když to je jen "z linky"

  • Edrig
    A nemáš v chladící kapalině olejovou emulzi?Dříve se únik oleje do vody při prasklé hlavě dal lehce kontrolovat pěnou na víčku chladiče,u FC to bohužel nejde.
  • beky
    10
  • beky
    9
  • beky
    Automat,manuál
  • beky
    8
  • beky
    7
  • beky
    6
  • beky
    5
  • beky
    4
  • beky
    3
  • beky
    2
  • beky
    1
  • beky
    No jest má práce
  • beky
    Ahoj.No kámo sice mi je 22 ale jako vyznám se leda ve škodovkách fakt málo který auto má stejnou technologii vždy je nějáká v něčem lepší co si budem povídat vyznat se v coupé tak to chce kurva dobrýho automechanika Ani sami ve fiatu si kolikrát nevědí rady rač řeknou jestli to má cenu to vůbec zpravovat no tam taky záleží na vztahu automechanika k autum.Dnes se neopravuje pouze viměnuje.Já opravím max škodovku strší 11 let traktory a nákladáky ale v servisu sem taky rok a něco dělal ;)a skládám noví auta to je jiná liga než ty starý vývoj de ku předu.
  • Honza
    no to moc peněz nemáš na takový velký zákroky:)

    jen mě připadá usměvnej název tématu... jak dlouho si dělal servis aut? když ve vedlejším tématu píšeš že děláš na pásu ve škodovce:)
  • sebo 1.8 16V
    to más vždy lotériu
  • beky
    Tak to rád slyším chci do toho motoru nainvestovat 40 000 Dokud jsou.Prachy.a do karosérie 20 000 taky musím nechat nově udělat výfuk fouká bublá občas i vystřelí a smrdí to benzínem za studena.hlavně ad není prasklá hlava za deset tisíc mám šanci koupit auto i s tímhle motorem i barvou za 10 000 nevím co je lepší asi dát noví díly než z použitýho auta že ?
  • sebo 1.8 16V
    20V fakt pri normálne starostlivosti vydrží hodne
  • beky
    To mi snad ani neříkejte akorát jsem si všiml svařeného nebo lepeného víka ventilů.stačí že servo je na sračky hlavně né motor.Už se těším co mi strejda poví ve fiatu schválně pak napíšu co vyměnil všechno.Ale je fakt že o to auto předemnou nebylo vůbec pečováno jinak by vypadalo jinač.NA 100 pro já zatím měnil olej Selénia 10W40, chladící kapalinu a kupoval jsem hadici od obíhání vody do termostatu. Jak je pod sáním, ta chcala vodu normálně v ní byla díra.Nevím od čeho nejspíš se proklepala o hranu motoru ted už mám za 500 novou nějákou už silnější je potáhlá i silikonovím vláknem.
  • sebo 1.8 16V
    presne tak stočené a ak nato majiteľ sral tak kľudne môže byt prasknutá aj hlava aj keď normálne na 20V nezvykne ak tak dotyčný vôbec nemenil olej Všelijaké auta sa dajú "zohnať" v bazáre
  • Turok
    lidi pokud je to to červené 20v co jsem znal tak to auto nemělo 150tisíc ani omylem.. možná už podruhé je to kdysi kupované z bazaru a kilometry tam jsou stočené na 100%
  • beky
    Zatím chladím motor. Pořád topením poněvač je vedro docela nepohodlný.Ale držím ten motor na teplotě 70 80 nevím zda obíhá v motoru voda jak má.Půjde místo dovolený na generálku a dost velkou.
  • beky
    Čauves hoši ted to začalo škykat jako když prokluzuje klínák To bude asi pumpa že škviká při sešlápnutí plynu na dvojku to pýskne jak když to má Blow ventil a to škvikání je děsný píská to hvízdá to a ten chladič je celej orosenej od fridexu tak chladič sto pro na výměnu.Ale to hvízdání je divný Asi nechám udělat generálku motoru pak teprv povrchní úpravy.A ještě nejspíš tlumiče Asi to auto nechám totálně zrenovovat.Když říkáte že 20v vydrží hodně tak mu dám novou mízu.Ale jestli je prasklej blok nebo hlava no tak to se asi po.... co ? no ted příjdou lováky tak nechám vyndat motor prohlídnout přetěsnit noví gufera a všechny možný těsnění.Ale to hvízdání jde od kladek možná fakt od pumpi ale tam se to rozlíhá tak že to může být řemenička nebo sprasený servo.už fakt nevím ale fakt doufám že není v pytli motor prasklej blok atd....
  • lukas.01
    Srna ti poškodila chladič, tam hledej zakopaného pudla.
  • Honza
    150tkm není navíc nic... měl sme HGT, kteýr po mě má kámoš a ot s eblíží 300tkm.. nebejt ztrácejicí s evody ani se to nerozebírá, protože ten motor jen jezdil a měnil se v něm olej...

    navíc po rozebrání u Vítka bylo konstatováno že nebejt fouklýho těsnění je jinak v super stavu
  • Honza
    sic je hlava dlouhá jak tejden, ale nepraská... spíš blok - o čemž yb mohl třeba něco napsat Marcel, nebo foukne těsnění pod palicí...což je nejpravděpodobnější.. stačí aby zastávkoval větrák chlazení a je hotovo..

  • Carlos 20vt
    Jestli to ma najeto 150 tak to neni nic na 20v.. ten toho ještě naběhá.. S tou prasklou hlavou sem to přehnal ještě sem neslyšel,že by někomu praskla hlava na 20v..
  • beky
    A měla to předemnou holka tak víš jak žena a auto jejich názor když se jich optáš když nevědí tak řeknou on se nějákej blbec zastaví.No hlavně když jsem měnil olej a olejovej filtr ten olej byl černej jak když do toho někdo nalil tekutej aschvalt smrděl spáleninou ted dostává pouze selénii K předtím selénii 10W40 .To mě zaseklo selénia K jsem jim říkal já předtím zase z autorizovanýho servisu mi doporučili 10W40 no nakonec jsem vzal Selénia K
  • beky
    Jo děkuji Honzo myslíč že múže být špatný víčko ? bylo pravda zajetelený rezavo hnědým sajrajtem co je všude v chladícím okruhu. jsem ho vyčistil a zatím jsem z Jičína dojel až do malý bělí a nezačalo to prskat a sičet a ani bublat. rozhodně děkuji za radu Asi už ten motor chce generálku už má najeto 147000 rovných a rozvody jsou napsaný na výměnu 175000.
  • Honza
    otlakovat celej okruh kompresorem a zkusit jiný víčko...
  • beky
    A dík to by bylo nemilé prasklá hlava na pjetiválci hm.Za kolik se dá sehnat slušná hlava nebo počkej prasklá hlava jde ještě zavařit né ?
  • sebo 1.8 16V
    bud to čerpadlo alebo v horšom ta praskla hlava
  • beky
    A Dopr.... Ale začalo mi to dělat až ted a za tu dobu po zimě nic najel jsem za 4 měsíce 10 tisíc možná 15 tisic km a stalo se to dneska hlava spíš praskne když zmrzne voda né ? Ale nechám to zkontrolovat děkuji.Ještě mě napadlo čerpadlo. Že by tam neobíhala voda jak má ale s tou hlavou to je možný zamrla mi voda a přitom jsem tam fridex nalil Ale nenastartoval jsem tak se asi fridex nedostal všude jedna čáast hadic měkonká a od chladiče byli betonoví.Ale nezačalo by mi to blbnout dřív po tolika kilometrech a až ted by se to projevilo ? jinak mě nenapadá jak by hlava mohla prasknout sama od sebe a strácela by se hlavně voda né ? pravidelně jsem to kontroloval i v servisu mi řekli výměnu vodní pumpy a chladiče.Měli podezdření i na topení z toho pak sešlo.poněvač zato chtěli takovejch peněz že se musí sundat palubka tak jsem řekl že né hlavně to auto jezdilo v horách u Bruntálu tak že sníh voda sůl dostal chudáček záhul jen jsem ho dotáhl domů a hned do servisu na prohlídku a hlavně výměnu oleje Ale hned jak budou peníze tak to chci dát k prohlídce.celího auta a nechat z renovovat celí auto.poněvač příbuznej dělá šéfa ve fiatu v servisu.
  • beky
    Díky za rady zkušenějších.
  • Carlos 20vt
    Řekl bych,že praskla hlava.
  • beky
    Jen doufám že to není termostat že by neotevíral ale je to zapeklitý.Jo a ještě se mi zdá že pod palubovkou u spolujzdce tam když přidám víc plinu něco zašne rachtat no spíš to zní jako když de do nádobky s vodou vzduch.Hlava mi to nebere.
  • beky
    Ahoj všeci.Tohle se mi nikdy nestalo až ted jedu vám svím coupé a najednou mi začalo mlžit z venčí pravá strana okna.Hned jsem samozdřejmě zastavil otevřu haupnu a co nevidím voda lítá z chladící nádobky pod víkem tak říkám cože co to má znamenat ani přez závit to nebylo ale voda z tý nádoby chladící kapaliny lítala fakt jsem se s tím nikdy nesetkal ale něco sto pro špatně něco odešlo dělá se tam nějákej přetlak někde to přisává vzduch hadice chladícího okruhu k termostatu nová nikde nic. Nechápu jak se to může vůbec stát no vypadalo to fakt že jsem uvařil motor bublalo to okolo sání i z hlavy motoru to dělalo kravál ale teplota byla rovných devadesát spíš kousíček pod.Neví někdo co by to mohlo dělat co mi u motoru odešlo v chladící soustavě ? Jo ještě mi vrtá hlavou proč najednou když si zapnu topení když to dám na 30 tak fouká pořád studenej vzduch a dám HI a úplně to pálí do rukou nechápu co to je za bordel.