oprava motoru velke meziříčí a okolí?

  • Tomič
    tak je asi poproblemu nejspíš jen trvalo než novej variator sedne nebo se do něj pořádně dostane olej motor se zklidnit je tichý tak snad to bude ok nebo se rozhejbaly ty hydra
  • Tomič
    jinak velice si vážím všech se se tu snaží poradit :)
  • Tomič
    ale nemam uplně odvzdušněnou chladici soustavu tak stli to nedela..ta tech pět sekund to zatim nevadílo
  • Tomič
    treba jen vejfuky
    když zhasnu motor tak to zasičí hlasitě
  • Tomič
    mě ale přijde že to nemlatilo dokud se neměnil ten variator..nemuže to bejt potkany?
  • Honza
    důvod proč klepou ej ten že jsou zacpaný brodelem z nekvalitního oleje, takže buď přejdi na jinej olej co jsme už psal, nebo to znovu rozeber, hydra vymačkej a pořádně vymej a zkontroluj jetsli jdou smáčknout rukou nebo ne a případně vyměn (1ks cca 300kč což není hrozný..)
  • sebo 1.8 16V
    ja keď budem meniť variátor už chcem aj zabrusovať ventily + zrovnať hlavu + kontrola a prečistenie hydier prípadná výmena ktorým nepomôže "re pase" Takto keď budeš hlavu otvárať daj to urobiť komplet .Alebo spýtaj kto ti to menil ci to kontroloval
  • Tomič
    nevíte teda o někom z okolí kdo by to byl schopnej analizovat mě to taky příjde jak hydra zaleží ale na důvodu proč klepou..zkušenosti stím nemam tak to sam nedokažu posoudit
  • Tomič
    variator je novej to sem psal..a mysliž ze jak se vyměnil tak začali ty hydra ?nebo je to špatně nastavený?ikdyž to je kravina už fakt nevim
  • Honza
    tak tohle jsou síš hydra...
  • sebo 1.8 16V
    mne to nepripadá ze by to bol zvuk vadného variátora
    Honza bude vedieť ci je to zvuk tých hydroštel
  • Tomič
    tak sem to nahral tak co na to říkate?
  • Tomič

  • sebo 1.8 16V
    Honza
    Mobil 5w50 ma podobne vlastnosti ako Mobil 10w40 ?
    Na pohlaď je pri chladnom stave ravenol 10W60 hustejší tak by som na 5 nechcel isť po pravde u nás tak zima nikdy nie je . To by mohol byt adekvátny olej kto trápi FC v Oravskej lesnej
  • sebo 1.8 16V
    Tomič
    skus to nahrať a dat sem to je vďačná temä pre 1.8karov .
    Jedne diesel je tu to je môj nemenený variátor



    A toto video sa na mnohých weboch používa ako názorne pre identifikáciu vadného variatora

  • Honza
    hledej 5W50, protže dřív to byla ralye formula a nyní se to přejmenovávalo...

    nevidím důvod proč jen 8000... v alfě to měním po 15Tkm, protože ta těch 8 tisíc najede za 2 -3 měsíce.. a ten olej zas tak rychle nedegraduje...


    olej z toho při vypouštění jde čistej jak novej... a kámoš ho ještě upotřebovává ve svým VW... kam ho jen dolejvá

  • ZdenysM.L.
    H: je vidět ,že máš přehled.Já bych ten 5w50 nenechával v motoru víc jak do 8 000km.Obrovský rozsah co ten olej musí zvládnout od 5 do 50.Olej je hodně namáhaný.Podívám se na technický list.Jaké je přesné označení toho oleje?
  • Honza
    to vím, ale Mobil 1 5W50 je takovej etalon svý třídy....

    levnější avrianta je teda agip synth 10W40... ale kdo už rozebral nějaký motory a věděl na co ty motory jezdily posledních X let tak mi dá za pravdu že kvalita oleje je kurva poznat na stavu vnitřností -a to nejen rozěmrově, ale i čistotou... tudíš za mě Pouze Mobil 1
  • ZdenysM.L.
    5w50 neoznačuje kvalitu oleje jen teplotní rozsah prostředí kde se motor používá.
  • Tomič
    abych přibližil situaci rachta to dost..mě to příjde jak kdyby byli hnuty rozvody nebo nevim už stli sem to dojebal už sem z toho na prášky..ale rozvody byli nastaveny na setrvaku na nulu rysky na remenu seděly a sací vačka byla zaaretovana tak nevim co je ..nemůže to mít společnýho něco stím novým variatorem?
  • Honza
    pokud to cvaká, je na čase vyměnit olej.. za kvalitní - Mibil 1 5W50 a jen jezdit... měnit po 10tkm a motor by se měl zevnitř vyčistit do stádia aby to přestalo cvakat..

    Protože už sem potkal dost motoruů kde dieslový zarachtání po startu neměl na svědomí variátor, ale hydroštely, který byly ucpaný sajrajtem z nekvalitního oleje..

    Pokud se chceš cvakání zbavit okamžitě, je to na vyndání všech hydroštelů, zkontrolování jejich stavu, vymačkání, vyčištění a namontování dobrejch kusů do motoru.. pak to nechat běžet na volnoběh než se zcela neplněj olejem a přestane to cvakat.. a pak už jen jezdit na kvalitní olej...

    u HGT sem nezažil dieslový zarachtání, jen my mlátily hydra na vejfukový straně -postupem času jak olej stárl.. po nalití kvalitního oleje mlácení utichlo i na libovolným nájezdu na oleji...
  • Tomič
    čau nevíte o někom,kdo je schopnej na motory v okolí vm?mam stilo 1.8 měnil se variator rozvody nastavený dobře ale pořád to nějak cvaka..do fiatu se mi to moc tahnout nechce.