Hybridní turbo = větší výkon od spodu ?????

  • L_hall
    No tak počkáme co napíše je tu taky na foru ne?
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    jezdilo to asi rok na Kejlisově 20vt. auto nejezdilo špatně ale žádnej veletoč to nebyl,Kejlis by asi dokázal popsat jestli to k něčemu bylo,jezdil s tim před i po úpravě.
  • Martian 20VT Plus
    co hodit pár takovejch bomb do kufru...auto se vyváží, a kyslík přímo do sání:)
  • L_hall
    hmm hmm zajímavé no tak to asi fakt nefunguje leč je mi divné že to tam různý lidé montují. marcely a ty jsi o zkusel i sestavit a vyzkoušet? nebo jsi zkončil jen na plánu?
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    komory a kolečka v turbu musí být v jakési rovnováze. Velké rozdíly přináší spíš negativa. Zkoušel jsem kdysi dát na origo turbo TB28 větší komprsorovou část a než jsem to rozjezdil a vyzkoušel,řekl mi jeden kluk že to bude stát úplně za prd protože turbínka je moc malá. Měl pravdu,nic to neudělalo protože ta turbínka sloužila jako restriktor = omezovač výkonu :-)
  • Kapscha
    hosi skúste si pozriet toto ten ma hybrida a aspon podla zvuku im to ide o dost viac od spodu ale to tazko takto usúdit ale aspon podla zvuku im to nabieha o dost skôr....

  • L_hall
    neni to kupované jako třeba když napíšeš na hightperformanceparts že chceš garetta GT28R ...
  • L_hall
    ještě turbo skládáno ze dvou různých šneků u super pána u nás na teplicku ...
  • L_hall
    Presně tak musí se to zkoušet odzkoušeno na opel calibra 2.0 turbo a je to funkční tak nevím proč dle grafu to nefunguje :D tak kde je chyba ....
  • Kapscha
    Alejandro ale ten hybrid musi byt ušity na mieru pre ten ktory motor nezabúdaj ty vravím kamos to ma a good
  • Alejandro
    díky phobe: ztoho grafu je jasné, že hybridní turbo ten problém s pozdním nástupm nevyřeší
  • L_hall
    To by šlo aspoň někdo to vyzkouší zkusiol bych to taky ale mám kopu zatím jiné práce na autě.
  • Kapscha
    prerabka garetta na hybridne turbo stojí okolo 500-700 eur bez zaruky a podla turba vynimocne viac ja do toho buduci rok pojdem tak dam potom vediet ale ako vravim kamos ma hybrida a 2800 ot plny tlak

  • PhoB
    Pro nazornost zde je zprumerovany graf tocivych momentu - porovnani nekterych turbodmychadel, ktere si davaji majitele 20vt.

    http://www.fcperformance.co.uk/images/torque-compa rison.gif

    Jasne vidite, ze jakekoli silnejsi turbodmychadlo nez seriove, byt hybridni, nebude nikdy nabihat rychleji a tim padem nemuze mit vetsi vykon v nizkych otackach nez seriove.

    Je neobjektivni rikat, "me nabiha turbo az ve 4500". Protoze tenhle udaj se diametralne lisi pokud to merite na dvojku nebo na paty rychlostni stupen.
    Stejne tak je rozdil, jestli v tech otackach turbo tlaci 1bar nebo 1.5bar.
    A mnoho dalsich neviditelnych podminek.

    Uprimne radeji ozelim 10-20koni ve nastupu abych mel treba o 50koni vic ,kdyz uz zacne legrace...
  • Warhol
    to je zase diskuze, zeptejte se phoba, a budete vedet, ze 98% z vas s tim nic delat nebude
  • L_hall
    Hmm hmm no vidis dokonce 30 tis ale myslim ze aby to jelo od spodu az do plnejch otacek je to slusna cena nez koupit garetta kterej ti tlaci plnej tlak az od treba od 4500 otacek a ne li jeste pozdeji.
  • von Raven
    viděl jsem i přepínač na výfukovou trubku do tvaru Y a jeden konec normálně a druhý asi otevřený ven ať to líp jde ven.
    Na porsche má bratranec taky nějaké rozdělení v místě katu. Hrubá trubka se vším dozadu a vedle další o něco uzší a napojuje se zpátky až víc vzadu a pár hrnců obchází, ale jestli je trvale otevřená, nebo se nějakým tlakem plynů teprv otevře nevím, ale nějaký motorek s přepínáním to nemá
  • Alejandro
    já viděl na netu nové 30000 Kč a více
  • L_hall
    No tak to nevim ale kdyz chces neco poradnyho vetsinou si to musis setavit ze dvou to znamena nekoho kdo ma na to naradi, stroje a hlavne nekolik turb na vyber... ja treba jsem z teplic a v okoli mam chlapka kterej by todle snad mohl udelat dela repase turb a ma jich tam pry spoustu na vyber akorat si tam netroufnu jit bez penez se ho ptat a slibovat jak se tam stavim kdyz nevim kdy na to budu mit. dle meho by se dalo vejit kolem 20 tis asi...
  • Alejandro
    a kolik to stojí na coupe?
  • L_hall
    No to by mě právě zajímalo zatím jsem na to slyšel samou chválu :D vím že tu je pár lidí kteří mají možnosti si něco takového pořídit a napsat jak to funguje. Rád by jsem to zkusil sám ale nedovolují mi to finance :( ....
  • Alejandro
    tak a jaké jsou nevýhody hybridního turba?
  • L_hall
    To je přesný jak píše kapscha taky mám známýho a funguje mu to dobře.
  • Kapscha
    L_hall ja nad tým rozmýslam tiež že dam prerobyt mojho garetta 28 rs na hybrida kamos to tak ma a pri 2800 ot plny tlak
  • Denis 1,9 JTD:(
    Takové v podstatě mám, , je to možná trochu lepší, ale nepomůže to. Jedině biturbo, s řízeným zapínáním a vypínáním jednotlivých turbínek. Nebo si kup diesel:)
  • GeriX
    riešenie je kompressor
  • L_hall
    Tak měl bych dotaz většina kluků co má 300 kobylek a více řeší to že jim turbo tlačí až v pozdních otáčkách a co zkusit naklonovat hybridní turbo to jest že výfuková část je ve velikosti menší než nasávací tím by se mohlo udělat to že by to tlačilo dost velkej tlak i v menších otáčkách ne? Zkoušel jste to někdo?