-
05:54:19 14.5.2012
Honza ak to ty tak robíš veríš svojej robote.Ak by si mu robil tu generálku robil ty dávaš aj záruku ako sa m k tomu správať. Ak mu to robil INY tak by som sa pýtal jeho a zábeh to podla jeho inštrukcii nič iné som nechcel povedať Všeobecne sa doporučuje vemena oleja po zábehu ale uznávam je rozdiel aj co na sa pri tej GO robilo ja by som ho vymenil
-
05:43:23 14.5.2012
ne prostě najedu normálně celej interval...
-
22:58:51 13.5.2012
Ak ti robil GO Honza on dava záruku rob presne ako píše Servis doporučuje presný opak nehádam sa co je správne . V každom prípade koniec zábehu výmena oleja ci to je už 100km alebo 4000km. Ja by som račej počúvol toho kto mi tu GO robil nič proti Honzovy nemám a je dobre ze si stoji za svojou robotu ale tvrdiť to iste aj o inom servise iných rúk je odvaha
-
22:16:24 13.5.2012
díky honzo,a to ten olej neměníš po zajetí třeba po prvních 500 km nebo 1000km?
-
20:22:44 13.5.2012
na zajetí stačej cca 2-3 motohodiny tj cca těch 100km
jediný proč motor potřebuješ zajet je správný usazení kroužků, takže zpočátku nejít do moc velkejch spalovacích tlaků (jízdy do kopce na vysokej kvalt..)
motor točit zlehka na nižší kvalty a postupně přidávát otáčky...
zajíždíme takhla skoro každej motor....a výměnu oleje (zajíždí s ena ot co se do toho bude lejt stále..) řeším v klasickým intevralu...
-
19:37:55 13.5.2012
ANO píšu ale to je podla mňa na dôveru na toho kto to robil "keď ma odisť odíde to hneť " ja by so to zajazdil klasicky netrápiť a tuším po 4 000 sa ma vymeniť olej
-
17:21:59 13.5.2012
tak to by mě taky zajímalo:) Prý stačí bohatě zajíždět 1000 km jen do dvou třetin otáček a druhý názorový proud říká zajíždět tvrdě zejména prvních 200 km,protože po nich je motor zajetý, ani nezhasínat motor a točit postupně až do vysokých otáček....a ted, co je lepší?
-
16:46:02 13.5.2012
Zdravím pánové, konečně budu startovat, tak se chci zeptat jak postupovat při zajíždění 20VT. Mám po GO motor i turbo a nechci něco po.... Díky za rady:-)