-
20:42:34 22.4.2012
ano, je to stejné
-
16:15:18 22.4.2012
na 1,8 je to úplne stej ne ?
-
22:01:07 20.4.2012
Tak to jediné nemám, ale už jsem dopoledne objednal, nikde nejsou k dostání, takže poputují až z Reichu.
-
21:58:45 20.4.2012
jojo
-
21:45:58 20.4.2012
ten doraz je pětka na obrázku?
-
07:51:14 20.4.2012
tak ja treba cep z tehlice nevyrazim jde to i bez toho a uplne dobre.. takze povolit dva srouby v tehlici, z tlumice vyhaknou kabel od cidla na abc a hadicku k brzdam, povolit tri srouby nahore, vyndas tlumic.. jinak ja pruzinu stahuju v soustruhu mam na to takovej upinak , co sem videl bezne stahovay na pruziny tak celkem zversto jak to prd vydrzi a je to celkem i nebezpecne co sem videl..:)
-
23:14:34 19.4.2012
přes autokelly
-
23:03:53 19.4.2012
Dík za radu. Jinak dorazy mi chybějí, kde si kupoval?
-
16:45:54 19.4.2012
stručně: vyrazit čepy řízení, povolit ty 2 svěrné šrouby, co drží tlumič k těhlici, nakonec povolit matici nahoře v klobouku horního uložení (pod kapotou)
stahovákem stahnout pružinu (největší riziko celé "akce")
povolit matici na horním uložení
sundat horní uložení
sundat pružinu
v opačném postupu vše seskládat z nových komponentů
PS: na tlumiči je doraz, který já měl na kaši a dával taky nové, tak se připrav, že je taky můžeš mít chycený, tak ať to pak neděláš na dvakrát...
-
13:45:21 19.4.2012
Chystám se na výměnu předních tlumičů, je někdo kdo to dělal a mohl by napsat pár řádků na co si dát pozor? Chci měnit tlumiče i uložení viz. díly na obrázku.
http://www.italiancars.org/fiat/diskuze/pictures/p ict_20120417_115518.jpg