Honza
Čo by to malo urobiť ak by som ten senzor odpojil čo riadi ten prívod oleja ?
K tej 1.8 4000otačok
Záleží aj od ročníku od augusta 98 bol filter súčasť pumpy tam sa počíta výmena aj tej palivovej pumpy po 100 tisíc km "mne sa po 125tkm zadierala " Pred rokom 98 to majú jednoduchšie môžu skúsiť vymeniť palivový filter pred zadným kolom zo strany spolujazdca
tuším cena okolo 6euro
nova pumpa od 50euro až po 200
1.8 nejde do otáček
-
04:53:21 5.4.2012
-
04:07:07 5.4.2012jak píše Honza
palivový filtr je dán na 30tis km s těma sračkama co dneska ani benzín nejsou a někteří co ho tam mají i víc jak výměnu rozvodů pak nejedou :)
další možnost je cívka odhadem na 2 válci, pokud by chcípla ta na prvním tak se to celé klepe jak zmoklý pes a nevyjedeš kopec
vynechání pálení na válcích - startni studené auto na 5s, chcipni a jdi šáhnout na svody jestli jsou všechny teplé -
22:06:56 4.4.2012Honza: aha, ja myslel, ted si uvedomuju, ze dost blbe, ze to fakci obracene :-D
-
21:23:10 4.4.2012variátor na to nemá vliv... kdyby byl mrtvej(zablokovanej) tak to jede hůř od volnoběhu do 4000, jinak to jede normálně (stačí pro zajímavost odpojit ventil co řídí přítok oleje do variátoru)
-
21:14:28 4.4.2012Asi budu kecat, ale ... Co zkontrolovat variator, zda neni po smrti ?
-
20:34:50 4.4.2012zkus prověřit dodávku paliva - může bejt špatnej tlak paliva
koukni orientačně na barvu svíček
nebo to nemusí občas pálit.. -
19:54:42 4.4.2012do 4000 točí normálně auto necuká jede plynule a nad 4000 jse nedostanu auto cuká,už měl někdo tento problém a příčina ? díky za info