-
22:06:56 4.4.2012
jjj můžu, ale ještě jsem na žádným srazu nebyl:-)
-
19:28:24 3.4.2012
Někdy můžeš vzít dia na srázek na UHčko :-).
-
17:11:28 3.4.2012
milda: díky, poslal jsem ti email
-
18:35:30 2.4.2012
chvilku sem jezdil se zapojenou a chvilku s odpojenou a taky mi připadne při odpojené lepší spotřeba. Nejspíš to bude tím, že moje lambda sice podle diagnostiky ukazuje různá napětí a mění je, ale je tam pomalá odezva. Proto ta vyšší spotřeba. Diagnostika byla ecuscan. Ale tobě možná ta lambda blbne protože tam máš nějaké upravy pokud se nemýlim a to včetně výuku.....
Alejandro, pokud bys chtěl napojit na ten ecuscan, tak klidně v Brně můžem. Bych to udělal zadáčo:-) Somotnýho by mě to zajímalo jak to funguje na 20vt.
-
18:28:50 2.4.2012
Lajin
divné hlavne ta lepšia spotreba
-
18:27:07 2.4.2012
Mám 1.8 a jezdím s odpojenou lambdou cca 4500km a nikde nevidím problém,ba naopak bych řekl že spotřeba je lepší než s ní:)A mnohem lépe to jede:)
-
13:53:59 2.4.2012
milda: a kolik už máš najeto s tou odpojenou lambdou km? má to nějaké negativní důsledky? třeba na spotřebu?:)
-
13:12:40 2.4.2012
Sem taky odpojoval lambdu a nic řj nepoznala, ale bylo to u 1.8....Pžedpokládám, že ju beztak mám Ko.....
-
12:47:46 2.4.2012
sanko: váhu jsem koupil origo použitou z 20VT,poněvadž nová stojí 10000Kč a lambdu taky použitou,ale nebyla nijak vypálená nebo něco
honza: jsem rád že to konečně jede jak má až do 7000 otáček, tak pak napíšu, co to udělalo se spotřebou:)
-
05:30:24 2.4.2012
no lambday pouze koriguje směs v režimech kde to není nutné jet na bohatou... čili částečné sešlápnutí plynu a otáčky do cca 4000.. tím se spoří palivo a vylepšujou emise.. jinak směs přímo neřídí... tu nastavuje řj podle informací z váhy, snímačů teploty a otáček podle předem stanovenejch map...
-
22:25:11 1.4.2012
a tu váhu a lambdu si dával novou z obchodu, nebo si to od někoho koupil "nové" ? A pokud si koupil nové a je to značka Starline, nebo něco podobného, tak typicky u těchto dvou věcí to je jako by si tam nic nedal.
-
22:23:38 1.4.2012
Alejandro: samozřejmě ,že to není OK. Lambda sonda ti vypočítává stechiometrický poměr paliva a vzduchu. Pokud ji odpojíš, tak motor nebude mít téměř žádné údaje jak správně dávkovat palivo a vzduch. Tím pádem automaticky nastaví ŘJ motoru bohatší směs. Auto možná pojede líp, ale něco za něco. Zvýší se spotřeba (zažil jsem, že u Punta, který má normálně spotřebu okolo 5-6 l/100km tak spotřeba stoupla nad 10l/100km) Větší opotřebení motorových součástí(píst, kroužky, atd...) Jinak stejně ti to časem vyhodí chybu v ŘJ, mě to okamžitě po odpojení ukáže chybu, u tebe to jen déle trvá, než si to uvědomí.
-
22:03:12 1.4.2012
honza,sanko: já už vyměnil váhu, lambdu, benzinovou pumpu,teploměr vody,fajfky,cívky.....nic nepomohlo....až po dnešku se zdá, že to nebude cukat,když odpojít tu lambdu.....otázka je, jestli je to dlouhodobě OK?
-
19:58:56 1.4.2012
Alejandro: a nepřijde ti lepší řešení, vyřešit závadu a ne odpojit lambdu? To se na mě nezlob, ael to není vyřešení problému. Zkusil bych si nejdřív proměřit lambdu a váhu a pokud se budou jevit jako špatné tak koupil nové.
-
19:26:16 1.4.2012
ještě bejt tebou zkontroluju tu dodávku paliva...
připomíná mi to to co už jsem dole psla o mým tipu, kde byla KO pumpa..
v tvým případě může bejt vadná váha..kterou jsem zažil u HGT a se kteoru to v posledním tažení nechtělo za studena vůbec jet, ale odpojovat sem ji nazkoušel..
-
18:57:54 1.4.2012
tak jsem odpojil lambdu, jednotka nic nepoznala,jen to zdechlo při vyjíždění za studena a pak už to jelo normálně a dost brutálně jak má....žádné cukání....snažil jsme se držet plyn co nejdýl na podlaze a vyvolat stav kdy to dřív cukalo.....ale furt to jelo....Snad je závada odstraněna. Otázkou je: můžu jezdit bez lambdy? abych neměl třeba spotřebu 20 litrů:)a neno aby nebyla chudá směs.....ale to hlídá spíš váha vzduchu a lambd ahlídá emise ne? emise neřeším,kat je venku a výfuk pruchozí
-
19:45:54 31.3.2012
sanko, to vše už jsem vyměnil,ted mě napadlo jestli se ta nová váha nepokazila a nebo nebyla špatná....
-
19:25:22 31.3.2012
Alejandro: samozřejmě, že to ŘJ pozná.Zapíše to do chyb a rozsvítí se ti kontrolka vstřiku na štítu přístrojů. Jinak pokud ti auto nejde přes 4000 ot/min, tak zas tak moc možností není čím to může být. Proměřil bych váhu, lambdu, zkontroloval rozvody, možná zapalovací moduly(ale to hodně pochybuju) a samozřejmě tlak palivové pumpy.
-
19:13:34 31.3.2012
marcin: a je lepší to odpojit nebo to vyšroubovat a nechat zapojený bokem? mám 20VT a jde mi o to,že když to odpojím tak to asi hned pozná řídící jednotka
-
18:52:57 31.3.2012
da sa rozpojit v konktore medzi motorom a bateriou,proste chod po kable od lambdy a narazis na konektor je neprehliadnutelny
-
18:17:50 31.3.2012
a ještě technická: vyšroubuje se ta labda ven u turba a nebo ji lze někde odpojit v konektoru dobře přístupném?
-
20:38:32 30.3.2012
U 16vt po odpojeni lambdy okamzite vysvietia vstriky a neide to len do 4000ot.
-
19:33:49 30.3.2012
odpojením lamdy může přijít na to že je blbá, ale aky na to že blbá není... když sem měl anabázi s tipem, odpojoval sem a měnil kde co.. mezi poslendími byla lambda.. po odpojení tipo jelo jak prase, na volnoběh dokonce lehkej smrad benzínu z vejfuku... jenže po výměně žádná změna... po změření tlaku paliva byl problém identifikován jako KO pumpa a skutečně tomu tak bylo... desetitisíce v trapu, málem nová motorová kabeláž jak hlásila diagnostia ve fiatu..
chce to prostě měřit vše co jde a vzít live data z normálně fungujícího motoru za jízdy a porovnat s tvými...
-
19:30:29 30.3.2012
Ahoj
Kdosi tu radil, že lzešpatnou lambdu poznat tak že když se odpojít, tak auto začne jed. Jenže nebude hlásit diagnostika chybu nebo nenestane nějaký problém? Je mi jasný, že spotřeba bude 20 a emise velký. Auto mi ted cuká při plnem plynu a rozsvicují se vstřiky a chtěl bych zkusit jestli je lambda OK. Stačí ji vytáhnout ze svodů nebo ji mám odpojit nějak konektorem? Díky moc za radu