-
18:26:13 26.3.2012
detail
-
18:24:38 26.3.2012
opravdu tam imbus je, ale nikdy jsem ho nepoužil
-
15:53:26 26.3.2012
Nevim abych nekecal, ale já mám starší revizi, tz, žádný bypass tam nemám a tuším, že ani odvzdušňovací imbus, ale pro jistotu se ještě podívám.
-
13:21:55 25.3.2012
Zrejme novejsi revize motoru 20vt uz meli bypass hadicku z mista, kde je u starsich ten odvzdusnovaci sroub(ve vodni galerii za vyfuk svody).
Tzn pokud mas hadicku, tak se to odvzdusni samo, pokud nemas, tak musis rucne odvzdusnit povolenim sroubku. Tod vse.
-
12:23:36 24.3.2012
u 1.8 stačí povolit ten na chladiči. A je to šroubovák. Teda na mém r.v.99
Ostattní motorizace nevim....
-
23:59:47 23.3.2012
Tak jak to teda je? Co se ma vsechno udelat?
-
23:34:10 23.3.2012
ahoj
nevím jak 20VT, ale na 20V se ještě musí odvzdušnit na hlavě - imbus a ještě je odvzdušňovák na hadicích co vedou k topení
-
19:04:57 23.3.2012
diky moc
-
18:30:29 23.3.2012
je to z plastu ten kohútik pomôže to streknúť WD je na to treba šróbovák alebo imbus?
-
18:06:02 23.3.2012
U 1.8 taky a kohout se na nachází na chladiči nahoře - když se díváš na kapotu před autem tak v levo na proti rozvodůnm. Pozor, rád se láme. Ale okud to drží dobrou teplotu, ale pokud je teplota ok, tak nemá ani cenu to dělat....
-
17:23:56 23.3.2012
treba to odvzdušňovať na všetkých ? Aj na 1,8 ?
-
16:55:03 23.3.2012
Vodu vypustíš tak, že odpojíš hadici co vede k turbu, dá se tam nejlépe dostat. Výpust nikde nenajdeš. Odvzdušníš to tak, že naliješ kapalinu a pak vytočíš na pravé straně chladiče plastový kohout, jakmile poteče jen kapalina, tak máš odvzdušněno. Jinak po ujetí pár kilometrů ti stejně trochu spadne hladina, tak doleješ.
-
15:27:17 23.3.2012
Mohl by mi nekdo poradit jaky je spravny postup pri vymene termostatu u 20VT? Mam ted chvili cas rad bych si ho vymenil sam. Kde se da vypustit chladici kapalina a kde jak ji spravne potom odvzdusnit. Nerad bych neco podelal. Diky
Termostat uz snad zvladnu vyjmout, ale asi to bude drbacka videl jsem nejaky anglicky navod s obrazkama :)