Alternátor

  • Luxor
    jj, na marelli je to pecka...
  • Innocento
    Já v létě kupoval komplet Marelli díly na alternátor 20VT a vyšlo to přes 7.000,- :-) Ložiska jsem měl zadarmo.
  • Mertix
    bude mi stačit starší, díky moc :)
  • Luxor
    Mě na 16VT úplně prasknul ten obal a celkově se pak vysypal... pokud jsi na tom podobně tak na ten repas zapomeň... pořídil jsem pak použitého Bosche a nechal jsem ho rovnou preventivně zrepasovat než se dával do auta - ložiska, uhlíky... i s montáží demontáží to byla záležitost pár stokorun... (prodal jsem jim kotvu z Marelli + ještě dohoda...) Nicméně byla to GO Bosche - na ten jsou lépe díly, na Marelli je to horší a mohlo by to vylézt na tisíce pokud by vůbec díly byly... jde o to, kolik do toho můžeš dát peněz... pokud moc ne, tak si kup starší funkční altík a jezdi zas chvíli :-) Pak střední cesta to co jsem udělal já, nebo pak nejlepší je samozřejmě úplně nový altík ;-)
  • Mertix
    A jetej u Tebe Petře?S výměnou...:)
  • Scoupe
    prvni vec bych resil jestli altik dobijji nebo ne, zmerit napeti, ale ocividne nedobiji, repas altiku se da ale kolikrat to vyjde nad 3000kc ale zase mas jistotu ze to neco vydrzi.. nebo koupit jetej..
  • Mertix
    Okouknu, děkuji :)i plně nabitá 70ka po půl hodině normál jízdy se pak nechytá.
  • turbo
    Dej novou žárovku do kontrolky,přejdi kostry motor-kastle,vývody z altíku,kontakty na baterce.Pak řeš altík a regulátor-uhlíky-levná závada,diody-to ještě de,vinutí-bejvá vyjjímečně KO -zahodit.Koukni taky na ložiska-levná výměna.Možná že sem na něco zapomněl tak mě někdo doplní.Hlavně ta kontrolka ať je dobrá.
  • Mertix
    a kontrolka ani nesvítí...
  • Mertix
    Nějak se mi nedobíjí vůbec bat.,ani trochu, stačí vyměnit uhliky, nějakej repas, nebo koupit jinej použitej, co je lepší a jak to cenově vychází?Díky :)