-
22:45:41 5.2.2012
..ještě jsem někde četl problémy se startováním v mrazech u motorů "bez úprav". Jezdíme 4 auta s E85 v poměru 1:1, STILO 1.6 a 2.4, DOBLO 1.2 a PUNTO 1.4 a nikdy nebyl problém se startem i při těch současných -15 a více.
-
12:19:48 3.2.2012
Kdyby měl někdo zájem, tak tady je pěkné PDF s zapojením.
http://www.e85ka.cz/navod.pdf
-
13:30:44 2.2.2012
ak to niekto na slovensku nájde kde čapujú E85 nech dá vedieť
-
22:09:52 1.2.2012
Do Coupé jsem to zatím přidal 2x, poprvé asi 3:1 a potom 2:1 s benzínem 100. Žádnou výraznou změnu čehokoliv jsem nepozoroval. Dřív jsem s tím začal u PUNTA 1.4 16v a dávám to tam asi půl roku v poměru 1:1. Spotřeba je vyšší, něco přes 0.5 litru, jede to dobře, až teď /při aktuálních mrazech/ to při rozjíždění studeného motoru trošku zlobí, ale doslova několik vteřin, jinak OK.
-
16:37:55 31.1.2012
Ja som hľadal a hodne o tom a že boli prípady objavenie netesnosti v celej palivovej sústave hlavne pri použitý čistej E85 .Ja som to neskúšal nemám kde na slovensku neviem že by bola jediná pumpa kde sa dá načapovať .A ak tu budu ľudia písať ze FC na tom chodí bez chyb tak budem veriť .
http://auto.idnes.cz/automoto.aspx?c=A101005_15200 1_automoto_fdv
A dokonca v češtine :)
-
16:34:33 31.1.2012
Škoda ze Mistr Ph ob není vsude:-) to mam docela daleko. Ale cuká mi to v nízkých otáčkách kolem 2,3 tis. Potom výš je to OK. Nemyslím ze je chudá směs ale ze to bere neaky bordel vodu a tak.. vymenim paliv.filtr a uvidíme
-
16:18:20 31.1.2012
nevím jestli připomínky s těsněním jsou na místě... co jsem tak o tom pročítal, tak jsem se dočetl že to může rozežírat tak max korkové těsnění nějaké:-D a na hadice a nic to taky vliv nemá...
-
15:38:21 31.1.2012
Takze kdyz si pak poridim E85 jednotku tak tam nebudu mit prepinani benzin/e85 jako to ma lpg?K tomu nestartovani a cukani, slysel jsem ze je taky potreba vymenit svicky za special BOSH pro LPG a dat propustnejsi vzduchovej filtr- nejlepe KN, pak by to melo byt bez problemu.
-
15:33:51 31.1.2012
ono se taky musi upravit tlak paliva, vic vam k tomu rekne mr. Phob pripadne i naladi an cise E85.. :)
-
15:28:08 31.1.2012
lieh ma vraj nižšiu výhrevnosť ale že by to nekúrilo vôbec :(
-
14:35:26 31.1.2012
Mam další poznatky:-) netopi to vubec:-) a začíná mi to trochu cukat.. start studeny byl trosku horší je třeba přidat plyn aby chytil
-
14:32:12 31.1.2012
Není potřeba prestavovat jenom nalejes a jedes. Tu jednotku si ale muzes namontovat Sam jenom odpojis konektory od vstriku prepojis to a hotove
-
10:34:01 31.1.2012
A neznáte někoho kdo by kvalitně za rozumný peníze přestavoval na E85?
-
09:28:37 31.1.2012
vraj to vysie oktánové číslo "navýšenie" človek využije človek len pri turbo motore a vysokých otáčkach Bude zaujímavá životnosť tesnený
-
07:50:13 31.1.2012
Tak jsem taky nalil 20litru etanolu a poznatky jsou takové: auto Mene topí asi jediná nevýhoda chod motoru je takový plynulejsi a klidnejsi, výkon je vyssi hlavně ve vysokých otáčkách 5000+. Spotřeba Nevím asi stejná a ještě Nevím jak bude auto startovat studené..
-
19:20:21 30.1.2012
honza me na to bez problemu FC jezdi a origo jednotka a lambda to taky zvladaj kdyz das pul na pul ale je to podle kazdyho musi to nejdriv vyzkouset treba ctvrtku e85 a zbytek 95 a pak uvidi...
-
16:22:33 30.1.2012
Honza
mno tie názory sú aj aj treba vyskúšať asi lepšie 50% na 50% z klasickým 95 benzínom .Na slovensku myslím nieje ani jedna čerpačka .osobne chcem skorej dat prerobiť na LPG Myslím ze ak sa v EU povoli ťažba bridlicového plynu nebude cena LPG viazaná na priemernú cenu ropy Plynové zásoby sú až 4 krát vyššie ako zásoby ropy .Že to neje celkom nereálny predpoklad je pokles ceny plynu v USA z maxím 13 000 dolárov a n 2500 dolárov za termálnu jednotku.
-
15:07:30 30.1.2012
nebude všechno v pořádku... už jen díky jinýmu stechiometrickýmu poměru při hoření... to seriová řj a lambda nemá šanci uřídit, ani nějaký mixy...
jen pro zajímavost:
http://tommutuning.cz/tommu/images/stories/O_uprav ach_motoru_5dil_%28E85%29.pdf
http://tommutuning.cz/tommu/images/stories/O_uprav ach_motoru_4_dil_paliva.pdf
-
14:47:58 30.1.2012
Takze ak zacnem liat do mojej 1.8 e85 miesto 95natural, tak bude vsetko v poriadku? Clovek musi spekulovat ked najazdi 3000km mesacne a ben stoji 1.51
-
12:43:47 30.1.2012
tak stanic je mene, ja sem delal vice uprav na jednou teda ne ja ale Phob..:) takze ti nereknu prinos samotne E85..
-
12:35:59 30.1.2012
asi to treba ďalšie testovať ako sa prejavy na FC ale sem tam načapovať a prečisti vstreky tým plánujem aj keby to malo mat o niečo vyššiu spotrebu .Vraj by to mohlo "žrať" tesnenia
-
11:51:54 30.1.2012
A výkon je znatelně vyšší nebo ne?A není problém s čerpacíma stanicema?
-
07:03:22 30.1.2012
moje 16VT jezdi na cistou E85ku
-
06:41:26 30.1.2012
jo je, cechach nesmej vyrabet cukr, a na polich se pestuje repa ve velkym, a nejspis budou zase letos zdazovat pivo
-
01:23:04 30.1.2012
v tom bude nějakej háček...
-
00:03:38 30.1.2012
tankuju to uz asi mesic,davam pul nadrze e85 a pulku benzinu a nepotrebuju tim padem ktomu ani novou jednotku :)a je to trosicku znat ze auto ma lepsi vykon ale nejhezci je na tom ta cena usetrim ted daleko vic penez za phm:)
-
22:01:23 29.1.2012
Zdar zkouší zvás někdo toto palivo? Ja obědnal novou jednotku a budu zkoušet asi za 14 dni:-D Na subaru foru si to chvali hlavně u turbo motoru..spotřeba stejná a výkon pry znatelně vyšší tak proč do toho nejít?