za studena chcípá a za tepla cuká a pšouká

  • Alejandro
    a kolik stojí examinér u fiatu? termostat by snad nedělal takové cukání pod plynem ne?
    Dnes jsem propral fajfky a kontakty cívek v benzínu....ale ješetě jsme to nestihl projet. Taky jsem odmotal izolační pásku drátů vedoucí od cívek a všiml jsme si, že hned u konektoru k cívce u ohybu mi tam praskl oplet drátů asi u 3 cívek. Může to mít takový velký vliv? Přemýšlím jestli mám zkrátit ty dráty a nebo jestli to jen omotat izolačkou...
  • JardaITC
    Pokud to byla nějaká diagnostika ala uniscan, tak ti nemusí ukázat všechny chyby. Pusť chlup a zajeď si do Fiatu na examiner.
  • miro20vt
    Alejandro ja som mal podobny problem a chybu som mal v termostate vymenil som a vse ok tak neviem ci to je aj tvoj pripad mne to pomohlo.
  • Alejandro
    Jarda: to ti neřeknu, nevím co přesně měli v tom servisu...
  • JardaITC
    Alejandro: Na jaké diagnostice si to měl?
  • Malcom
    Mám podobný problém .. v zimě auto nechce moc zabírat a kucká , než se rozehřeje .. až má cca 50 stupňů, vše je ok, čím to může být?
  • Alejandro
    ahoj
    Zajímalo by mě, jestli nemáte podobný problém.
    1) Všiml jsem si během zimy, že když nastartuju studené auto a chci vycouvat, tak mi skoro vždy chcípne. nějak to nezvládá lehké přidání plynu, pomůže jen vytočit to na 3-4000 a couvat, ale pak jak uberu plyn tak chcípne. Dnes přitvrdilo a chcíplo při otáčení u baráku za studena. Pak nešlo nastartovat několikrát, startér točil a nic. To se mi ještě nestalo. A pomohlo až přídaní plynu po několikátý a vytočení do vyšších otáček aby nechcíplo. Pak jak jsem se rozjel, tak už vše OK.
    2)Coupe mi, tak každou 2 jízdu při zahřátém motoru a plné akceleraci začne rozsvěcovat vstřiky na palubovce a cukat a pšoukat (ale ne do výfuku) a nepřekročí 4000 otáček, pomuže jen lehká noha na plynu,jinak nezrychluje. Když vypnu motor a zapnu, tak rozsvícené vstřiky zmizí, ale většinou se zase rozsvít a cuká tu jízdu...Tento problém je pro mě těžký oříšek. Nechápu, proč to dělá jen někdy a ne vždy, někdy se nechá točit až do 7000 hbitě a jede jak blesk a dvoustovka je tam hned.

    Zkoušel jsem vyměnit lambdu, váhu vzduchu (dle chyb z diagnostiky), čidlo teploty vody, turbo, svíčky, fajfky a cívky jsem odzkoušel s jednou náhradní cívkou (postupně jsem ji dal na všech 5 pozic), zkoušel jsem v garáži jestli pálí na všech 5 válců. Kupodivu jede na všech 5. Zkoušel jsem umyslě i jet na místě na jen 4 a zvuk se hned změnil po přidání pynu, zajímavé je, že to jednotka nepoznala a nerozsvítila vstřiky. Vyměnil jsem i palivovou pumpu za vysokotlakou na až 6 atmosfer. Zrušil jsem EBC a dal jsem MBC. Vubec niz toho nepomohlo, Začínám z toho být už dost zoufalý.
    Začínají mě už napadat asi dost blbosti jako, že třeba ta druhá váha vzduchu může být vadná a nebo že vstřiky mohou být vadné, ale ty jsem ještě neměnil. Zkoušel jsem do paliva nalít nějaký čistič speciální vstřiků, udajně extra učinný, ale ten mi cukání taky neodstranil. Neměl tu někdo stejný problém? prosím poraďte.