-
21:22:53 25.1.2012
PhoB no tak zajtra idem do garage a zahram sa na doktora snad to vyliecim pokukam tie zvody a ten WG pripadne ine netesnosti... zatim diky
-
23:24:16 24.1.2012
Tohle jsou dve zakladni veci. Pak uz je to teorie, ale napr design intercooleru, pokud mas jiny nez origo + netesnost celeho systemu.
-
20:47:02 24.1.2012
PhoB no tie zvody to sa mi nezda keby to podfukovalo asi by to bolo pocut typujem no skusim ten WG pozriet pripadne co by mohlo mat na to ece vplyv dikes zaitm
-
20:27:05 23.1.2012
Spojka i prevodovka je, ale uz to jsou znacne cenove polozky, ktere se uz lidem moc platit nechce, protoze jim to auto nezrychli. Ale doba pokrocila, tak si muzeme dovolit dosahnout vyssich vykonnu a levneji nez pred lety...co by za to ladici predtim dali :)
-
20:12:11 23.1.2012
prevodovka by byla, tak asi 200 metru od myho baraku, ale cenu nechci ani odhadovat, a v noci si pro ni dojit nejde, pac taky makaj
-
20:09:35 23.1.2012
Kapscha: takze tam mas mechanicky problem. Netesnici svody ci klapka WG - spatne predepnute tahlo. Musis zalezt do garaze a zkoumat :)
Spravnym doladenim ecu se to pak da urchylit jen decentne, ale to ted skutecne nebude tvuj primarni problem.
-
19:01:49 23.1.2012
PhoB dikes za odp. pri 2500-3000-3500 stale nic tlaci maximalne 0.2 baru a niedke okolo 4000 to zacina tlacit viac-prestne uz neviem ale stale dost pozvolna. az nieco okolo 4500-4700 ot. to natlaci plny tlak tj. 1,4 baru
bodaj by to bol problem softu bo preraabat to nove turbo na hybridne moc chut nemam
myslim ze by to malo tak aspon o 1000 ot skor nastupovat....
-
19:01:38 23.1.2012
Karlůči ale s dvouma by to jelo ještě líp viď? jelikož to nepůjde uspojkovat a upřevodovkovat tak na to prdim,ale byla by to masáž :-)
-
16:55:13 23.1.2012
2.400 pětivál turbo by musel být bomba
-
16:38:48 23.1.2012
myslin než smolit 2 turba bude lepčí těch 2,4 i s malou míchačkou to poletí viz 95 aero
-
14:38:18 23.1.2012
míval jsem v plánu postavit 5ti vál 2430ccm turbo a pro možnost jít s výkonem výš než je mezi náma smrtelníkama obvyklé jsem zvažoval i druhé turbo pro plnění v malých otáčkách. Jenže kdyby se to povedlo tak by to stejnak žádná standardní jarmara ani spojka neunesla a tak jsem to pustil k vodě. ale byla by to šlupka :-)
-
14:26:48 23.1.2012
a jak moc by bylo složité dostat tam druhé turbo? asi nějaké malé pro tah v malých otáčkách:)
Jen aby to nebylo složitější než si koupit třeba Mitsubishi 3000 GT Twinturbo:))
-
12:38:53 23.1.2012
Presne jak rika Marcel. A touhle silenou cestou se zatim vydal pouze suki. Ale jizda v tom je uzasna. Ale ten kopanec u jednoho turba taky neni spatny ;-)
-
11:30:32 23.1.2012
prostě to chce dvouturbo :-)
-
06:55:53 23.1.2012
jj velká míchačka je otrava,dole nic nedělá a nahoře kope jako splašený kůň :-))
-
23:09:37 22.1.2012
Kapscha: napis mi to presne, jak jsem psal. Dobre, ve 2000ot je tlak 0.1bar, to je normalni. Co ne 2500 ... 3000 ... 3500 ... 4000otackach?
Plny tlak bys mel odsahovat urcite pred 4000ot. A take by to uz melo byt znat, jak se motor nadechuje k tahu.
Snazim se zjistit, jestli je u tebe mechanicky nebo softwarovy problem(jako ma lukas).
-
22:09:47 22.1.2012
zapomeň na pořádný plnění od 3000 to je prostě daň za velkou míchačku
-
21:33:35 22.1.2012
-PhoB turbo je garett 28rs housing je pokial sa nemylim 60
-ked pridam pri 2000 ot. tak sa nedeje skoro nist turbo praktycky nist netlaci mozno 0.1 baru
-motor bezi ako keby na 2 polohy bud nist do 4500 alebo potom to trha asfalt idemi o to ze ci sa to bude dat neak softom doladit aby uz od napr. 3000 ot uz daavalo plny tlak....
-
22:53:36 20.1.2012
Dobre tak znovu, tvuj "problem" je jasny a ma jasny zpusob odstraneni(vyhozeni chipu a preladeni ECU na spravnou bohatost). Az to budes mit kondici tak prijedes a vyresime to, ostatne tak jsme se preci dohodli, pokud se nic nezmenilo?
Takze jsem reagoval na to tvoje "nikdo nevi proc".
-
22:07:42 20.1.2012
Ted nevim co myslis?
-
21:53:10 20.1.2012
k3lukas : Mno tak to si me asi moc neposlouchal :/
-
21:43:47 20.1.2012
ja to resim taky auto jede az od 4,5 tis ale tlak uz to ma driv myslel jsem ze jeto normalni ale kdyz jsem dal sirokopasmovou lambdu zjistil jsem ze mezi 3-4,5 je auto strasne bohaty a kvuli tomu to nejede :) a nikdo nevi proc
-
20:35:27 20.1.2012
Pamatuji si, ze jsem nekomu k problemu pozdniho nabehu uz tady neky psal.
Turbo co mas je originalni Garrett s vyfukovym housingem .64?
Kdyz jedes na trojku, ve 2000 das plny plyn. Tak jaky je prubeh nabehu tlaku? Nabiha vykon spolecne s tlakem turba nebo je tam nekdy "mrtva" zona?
-
18:55:36 20.1.2012
stačí ladit v provozu na silnici... na válcích pak jemně dolaďuješ to co na silnici nedokážeš...
-
18:13:56 20.1.2012
Řekl bych, že je to normální (mam to podobně) a laděním na stolici to asi nevylepšíš. Spíš úpravama hlavy (vačky) a ladit bude stačit na válci
-
17:19:19 20.1.2012
diky hosi no aby som to upresnil auto ma uz teraz 301 ps ale problem je v tom nabehu turba do 4-tis ot. uplne nic az niekde od 4500 ot zacina tlacit plny tlak co je dost neskoro chcel by som dat upravyt nastup turba ak by to bolo mozne tak ak mate s tym niekdo skusenosti dajde vediet dikes zaatim
-
15:02:49 20.1.2012
Když má Kapscha turbo GT28rs tak nepředpokládám že řeší 15 koní navíc.
Jinak se mi ale líbí že čím dál tím víc lidí začíná svoje kupáska pořádně ladit (turbo, soft, motor atd), alespoň nebudeme na silnicích dělat ostudu :)))
-
14:49:51 20.1.2012
Jasnééé,ale ked dam za tuning cca.50000kc len do motora,tak aby to stalo za to a ne 15-20ps navic,min.tak 100-120koni+ :)
-
10:26:14 20.1.2012
sebo 1.8 16V: Ceny jsou normální koně navíc něco stoji :)
-
23:53:00 19.1.2012
kua to sú ceny ďalšieho FC :)
-
20:45:32 19.1.2012
kovarici MS(odnoz krenek motorsport) 50, motor ven
-
19:53:36 19.1.2012
Michl motorsport, Kuřim...motor ven, cena tuším 10 000,-
-
16:41:48 19.1.2012
mám člověka co to umí ale počítej tak +- 80 litrů a motor samozřejmě ven
-
17:37:33 18.1.2012
caute hosi dal si z vas uz niekdo odladit motor na stolici ja mam 20VT turbo gt 28rs a potreboval by som to odladit na brzde