Vlhkost v elektrice 20VT

  • JardaITC
    To je zase moudro :D
  • Hendrych
    No tak elektrika bývá u Fiatu problém obecně a s tím je u starých aut (Coupé je staré auto) potřeba počítat...
  • K0K1N 20VT
    mám volvo a coupé,po výměně termostatu,jak u volva,tak u coupé,coupé topí víc a rychlej :) i když je pravda,že volvo v40 má motor 1,9 td z megana :) no a jinak tohle mi coupé taky dělá asi první kilometr,jakoby tam netekl benzín a při přeřazení to chviličku trvá než se chytne.
  • JardaITC
    Ještě jsem zapomněl dodat, že diagnostika nic neukáže.

    Co se týká konektorů, tak část už jsem vyčistil. Postupně se snažím kompletně předělat izolace svazků a gum, které chrání konektory. Budu pokračovat a třeba to přestane úplně.
  • sebo 1.8 16V
    No keď je tu tato téma vždy nájdem klapky vody cez zimu na stredovom plaste medzi sedadlami ako je ručná brzda. Ze sa rosí okno chápem ale ani tam nie sú klapky Strechu deravú nemám že by to klapalo zvrchu .Ma niekto niečo podobne ? A k tej zime FC sa kým sa zahreje nechce zahať a fraj to robia všetky fiaty .Volvo ma zimu asi račej
  • Warhol
    a bude hur...
  • Scoupe
    oxidace na konekrotu nejakem, snnimac, klapky, vacky a dalsich Xmoznosti..
  • JardaITC
    Zajímalo by mně, do čeho se může dostat vlhkost, aby to po studeném startu cca 3 minuty kuckalo.
    Projevuje se to tak, že normálně nastartuju, drží cca 1100 otáček, ale jakmile trošku šlápnu na plyn, tak se to začne dusit a to jak na volnoběh tak v tahu. Nikdy to úplně nechcípne, ale nemá k tomu daleko.

    Teď na zimu mám auto v garáži a úplně tento neduh vymizel. Jinak v garáži je zima jako venku, pouze je suchá.

    Nenapadá někoho čím by to mohlo být?