-
14:27:36 20.1.2012
To je zase moudro :D
-
00:30:55 20.1.2012
No tak elektrika bývá u Fiatu problém obecně a s tím je u starých aut (Coupé je staré auto) potřeba počítat...
-
02:12:22 18.1.2012
mám volvo a coupé,po výměně termostatu,jak u volva,tak u coupé,coupé topí víc a rychlej :) i když je pravda,že volvo v40 má motor 1,9 td z megana :) no a jinak tohle mi coupé taky dělá asi první kilometr,jakoby tam netekl benzín a při přeřazení to chviličku trvá než se chytne.
-
22:22:48 17.1.2012
Ještě jsem zapomněl dodat, že diagnostika nic neukáže.
Co se týká konektorů, tak část už jsem vyčistil. Postupně se snažím kompletně předělat izolace svazků a gum, které chrání konektory. Budu pokračovat a třeba to přestane úplně.
-
20:35:53 17.1.2012
No keď je tu tato téma vždy nájdem klapky vody cez zimu na stredovom plaste medzi sedadlami ako je ručná brzda. Ze sa rosí okno chápem ale ani tam nie sú klapky Strechu deravú nemám že by to klapalo zvrchu .Ma niekto niečo podobne ? A k tej zime FC sa kým sa zahreje nechce zahať a fraj to robia všetky fiaty .Volvo ma zimu asi račej
-
20:21:13 17.1.2012
a bude hur...
-
18:19:21 17.1.2012
oxidace na konekrotu nejakem, snnimac, klapky, vacky a dalsich Xmoznosti..
-
09:04:43 17.1.2012
Zajímalo by mně, do čeho se může dostat vlhkost, aby to po studeném startu cca 3 minuty kuckalo.
Projevuje se to tak, že normálně nastartuju, drží cca 1100 otáček, ale jakmile trošku šlápnu na plyn, tak se to začne dusit a to jak na volnoběh tak v tahu. Nikdy to úplně nechcípne, ale nemá k tomu daleko.
Teď na zimu mám auto v garáži a úplně tento neduh vymizel. Jinak v garáži je zima jako venku, pouze je suchá.
Nenapadá někoho čím by to mohlo být?