-
09:37:53 28.5.2013
Mě moje 16VT dělá to samé, ale když tam mám origo seriovej chip, tak je to hodně minimální, ale s evochipem je to brutalita, třweba startuju na 5x než můžu jet. V deštivý den horší jak píšete. Taky jsem včera koukal na tlakovej budík a já mám při volnoběhu podtlak 15psi - 1,06baru. Což je sakra hodně za jízdy když jedu bez plynu z kopce, tak je podtlak až 20psi. Jinak nevím kde najdu ten VAE Ventil. Není to ten, který už tam není a je místo toho blow off. Kde najdu ten šroubek na seštelování plynového lanka? Našel jsem jen zapuštěný šroubek zvrchu na klapce. Děkuji
-
20:41:23 23.5.2013
Rád bych to tady trochuoživl, jelikož jsem zjistil taky trochu podobný problém s 16VT.
Nastartuju, motor má zvláštní nepravidelný chod a auto docela vibruje.Tlak v sání -0.4bar (normálně mám na volnoběh -0.6) Když zkusím přidat plyn, motoru spadnou otáčky a po puštění plynu se zase vzpamatuje (Kdybych pedál nepustil chcípne úplně). Musím ho nechat chvíli běžet, nebo vypnout a znova nastartovat.
Důležité je, že toto se stává jen po deštivé noci, když je venku vlhko. Můžou to dělat zapalovací cívky ? Něbo nějaké jiné čidlo ? V létě nebo když je venku teplo a sucho se mi to nikdy nestalo, jen po dešti.
-
08:35:15 14.5.2012
vzperu nemam a drzacek hadicky na sterac mam..
-
19:42:32 13.5.2012
Kdyby mi to žralo 5litrů, tak není problém, rád bych poznal nové lidi :D Když už jsme u těch dílů, nemáš i volnou levou vzpěru (z pohledu řidiče) a takovou plastovou věc upevněnou na stěrači do které vede hadička?
-
16:13:00 13.5.2012
mas to ke me 150km jednu cestu kdyz bys mel cestu kolem tak ti vymenu udelam zdarma.. tak mas o cem premyslet..:)
-
16:03:42 13.5.2012
Určitě z blízka nebudu, jsem Chebskej :D
-
11:58:18 13.5.2012
vymena je kus za kus a dovzdusneni to zvladnes v pohode jestli budes mit nekoho kdo ti bude slapat, pripadnejestli jsi z blizka tak ti je i vymenim..
-
11:27:39 13.5.2012
Když nebude problém záměny 20VT třmenů za 16VT, tak si je vezmu. Ani nevim, jak to půjde s odpojením a napojením hadičky na brzdovku. Se to zavzdušní a budu to asi muset dát stejně do servisu. Někdy v úterý ti pošlu email s adresou...
-
07:06:18 13.5.2012
z 20VT mam tady dva pary z 16VT asi tri stav ok, nefunkcni rovnou likviduju, cena tech z 20VT je 2000kc za par..jsou kompletni vcetne drzaku
-
15:53:37 12.5.2012
Diametrálně by se velikost třmenů z 16VT a 20VT neměly lišit. V jakém stavu máš ty třmeny Scoupe? a za kolik by jsi mi to mohl případně prodat? Díky
-
20:39:16 11.5.2012
no mam tu kompletni trmeny origo 20VT ale i 16VT , ale kdyz uz tak tam hod z 20VT jak sem psal mam je tam a naprosta spokojeneos...
-
19:09:41 11.5.2012
Já ale potřebuju celý brzdový třmen, brzdiče mi jsou k prdu :D Taky aby to dlouhou dobu sloužilo a bylo to určený na typ LUCAS.
-
15:56:22 11.5.2012
Avalloc: Nekupuj nové, pořiď si od Scoupeho, vyjde tě to levněji se stejným výsledkem:)
-
21:06:42 10.5.2012
Asi budu potřebovat konkrétně tohle
http://www.automatejcek.cz/nahradni-dily/autodily/ brzdovy-trmen/A1347B/
zajímavý je že na pravou zadní nápravu je to asi o 300 Kč dražší než na tu zadní levou... čím to asi bude? :D
-
20:26:33 10.5.2012
celou napravu enpotrebuujes, ja mel podobnej problem tak sem tam frknul brzdice z 20VT a je po starostech...
-
16:52:12 10.5.2012
Můj 16VT váhu vzduchu nemá, takže bude problém jinde, škoda...
Každopádně už jsem objednanej na servis v autorizovaném servise Fiat v Mariánkách a očekávám, že to pak bude pěkná pálka jen za ty hodiny, co se tomu budou mechanici věnovat. 700 Kč/h je asi jejich běžná taxa tak potěš pánbůh, jestli to tam bude na víc dní :(
Trošku začínám být zklamaný, protože už do toho auta začínám cpát hrozný prachy... mechanismus na svírání brzd na zadku mi už zase zrezl a promazání olejem je jen otázkou měsíce, takže ještě abych hledal celou novou zadní nápravu...
-
19:16:13 9.5.2012
mcvaskek, kdyby si chtel tu hadici tak ji tady budu mit..
-
00:33:57 9.5.2012
Tak problém se škubáním motoru špatným tahem u mě vyřešen. Byla to prasklá gumová trubka za váhou vzduchu k motoru.. zatím vyřešeno izolačkou - nevím, jestli se to dá nějak rozumně sehnat, ale snad to časem nějak půjde.. Tak když by to někomu pomohlo.. :)
-
12:40:44 26.4.2012
Ač nerad musím přiznat, že se škubání vrátilo... bohužel MBC to nevyřešil. Problém je v podtlaku turba kdy po nastartování je hodnota podtlaku -0.4 baru a kolísá k hodnotě -0.6b. Dokud se motor trochu nezahřeje a nezvedne se podtlak na -0.6b a více. Většinou to začíná škubat při vytočení motoru nad cca 2500 otáček kdy začíná pomáhat motoru turbo.
Příjde mi nelogický, že by byla někde děravá hadička, jelikož by to muselo škubat celou dobu. Lambda je stará snad 3 roky, ta to snad taky neni...
Může být vada ve wg ventilu? Nechce se mi jezdit do autorizovaného servisu na diagnostiku, tak bych byl rád za nějakou radu od někoho zkušeného.
Díky moc!
-
19:10:39 14.4.2012
Ano to moze robit lambdasonda ked este mas origi...
-
18:53:25 14.4.2012
přátelé poradtě prosím u 2.0 20V vše v pohodě ale když chci překročit 4500ot tak to škube a dál to nevytáhnu ...začalo mi to dělat po opravě výfuku muže to být vadná lambada sonda :-D ?DÍKY
-
16:17:26 29.3.2012
O to by jsi to měl mít jednodušší s hledáním závady, než jsem to měl já, když to máš bez turba :D Odpojením krokvého motůku asi nic nespravíš, když ti to na volnoběh jede v pohodě co? Možná budou špatný čidla teploty nebo vadný kabely na zapalování,... těch věcí co to způsobujou může být poměrně hodně :( Asi musíš jet stylem pokus-omyl :D
-
12:59:28 29.3.2012
Řeším teď podobný problém. Volnoběžné otáčky za studena to sice udrží, ale když s tím chce člověk jet, tak motor cca mezi 2000 a 2500 ot/min nehorázně škube a vůbec netáhne. Když se nechá auto zahřát, tak je to výrazně lepší. Předpokládám ale, že u 1.8 16v to regulátorem tlaku turba nebude :-)
-
20:16:20 26.3.2012
Takže problém s cukáním byl nejspíše odstraňen a to následujícím způsobem:
- do auta jsem nainstaloval manuální regulátor tlaku turba
Kdo by to byl řekl...
Škubání motoru za studena bylo téměř totožné, jako při překročení maximální tolerance tlaku turba, kdy to začne dělat neplechu... vadný originální regulátor tlaku???... kdo ví, hlavně ať už je klid :)
-
10:17:53 6.3.2012
To jsem trochu zaměnil ten VAE ventil s timhle ventilem :D Ano řešim to skro po půl roce ale mam k tomu své důvody :D
-1 měsíc od napsání prvního příspěvku než jsem objednal walbro čerpadlo
-2 měsíce než jsem obdržel samotné čerpadlo objednané z Ameriky, celní problémy bohužel... nikdy více už z ciziny nad 25 Euro
-2 měsíce pomalu nebyly podmínky na výměnu, nebylo moc času a klimatické podmínky tomu taky moc nepřidávaly... navíc jsem čekal až budu na minimu nádrže toť jest ten necelý půl rok :D
-
09:42:43 6.3.2012
Hlavně je radikální vyměnit VAE za Blow-Off :-) Zřejmě překlep.
-
08:35:21 6.3.2012
To je vcelku radikální rozhodnutí po půl roce řešení závady:DD
-
08:25:16 6.3.2012
Pumpa vyměněna za silnější též značka Walbro, jízda o něco lepší, ale cukání motoru stále trvá :( Dokud se to nezahřeje na rozumnou teplotu tak se s tim pomalu nedá jet pod plynem. VAE ventil jsem odstranil výměnou za BLOW OFF ventil, je to problém? :D Asi to budu muset dát do servisu... :/
-
15:23:57 15.9.2011
Časem zkusim pořídit pumpu Walbro 255L, četl jsem článek, kde chlapík vyměnil milion věcí a po roce zjistil, že mu auto pocukávalo kvůli palivový pumpě :)
-
18:30:27 14.9.2011
čidlo teploty vody- může se zdát OK, ale za určitý teploty může zkratovat a poslat signál zcela zahřátýho motoru - pak samozřejmě chyběj potřebný korekce...
pak mě napadá vadnej VAE ventil a palivová pumpa na pochodu (podobný stavy sem měl na 2l tipu a po letech bádání a tápání sem přišel na KO pumpu, která dávála 00prd...)
-
18:26:23 14.9.2011
Škrtící klapka je vyčištěná, ta by to neměla způsobovat. Čidlo teploty vody bych taky vyřadil, zkusim prověřit zbytek.
-
12:35:25 14.9.2011
a nebo ještě čidlo teploty vody, teploty vzduchu a čidlo otáček, to vše se podílí na otáčkách studeného motoru, než začne fungovat lambda
-
11:20:57 14.9.2011
Taky bych rád slyšel, co na to moudrý hlavy tady. Párkrát se mi totiž taky stalo, že se to takhle zhouplo.
-
15:19:49 13.9.2011
Zdravim všechny příznivce FC :) Bude to něco přes měsíc, co jsem si pořídil Coupé, ale poslední dobou jsem si všiml, že mi po nastartování zlobí motor. Po nastartování mi vždy do cca 10 vteřin kolísají otáčky volnoběhu, v této době je téměř nereálné odjet, protože je výkon motoru porovnatelný s funkčním jediným válcem, to se ale do 10s srovná, občas motor schcípne klesnutím otáček pod minimum. Lambda sonda se zdá nová, svíčky jsou nové, palivový filtr a olej taky... to ale není tak závažný... nepravidelně se mi stává, že mi auto při jízdě po přidání plynu začne hrozně moc škubat, asi jako tak, kdyby někdo smíchal benzin s vodou a ten motor pak dostával takovou čočku. (Nádrž jsem tankoval několikrát, tím se kvalita phm vylučuje) Většinou se tento problém spraví po dostatečném zahřátí motoru. Rozjedy na plný plyn mi příjdou jak s motorem o výkonu 60kw, pak už to ale jezdí v celku dobře. Budu moc rád za každou radu. Děkuju