Prosim o radu...

  • Alejandro
    adys: ahoj, dělá mi to tak cuká, už jsi to opravil?
    krisz: to máš štěstí, žes to našel, já ty kabely nemám vedený okolo ventildeklu a už nevím co a kde mám hledat. Kvuli tomu cukání jsem vyměnil váhu, lambdu, palivovou pumpu, svíčky, fajky, EBC na MBC....a nic nepomohlo
  • krisz
    Adys: www.automedik.cz tu je za 870kc kable +posta,dokopy za 990kc...cau
  • Adys
    Jinak kable od Bosche tam mám, akorát nevím jak dlouho rok a půl určitě. Ale přesně nevím...:))
  • Adys
    krisz: Čus, zkusím to taky.Dík že jsi napsal, dám ti pak vědět jak to dopadlo, a nemáš prosím někde stránku kde ty káble koupím? :) Jinak dííky moc :))
  • krisz
    Adys:Cau,no dneska som zistil,ze tu chybu robia kable na sviecky,iskria do ventildekl,dneska som urobyl tak tie kabely,aby boli co najdalej od dekly a uz nevysvietil mi vstrik...Vyskusaj to alebo kup si nove od bosch,okolo 970kc vyjde sada a mozno aj tebe to odstrani tu chybu...
  • krisz
    Ja mam chip od evocars,tak neviem,vyskusam tie sviecky co si mi pisal...Ja mam tlak oleja 0.7bar a tak mam najazdenich uz 30000km a to je divny ze vobec nezerie ani kvapku oleja na 10000km,mozno aj mne blbne cidlo alebo merak,aj toto vymenim a uvidime...
  • Luxor
    NGK B8EGV - doporučené k evolution chipu, co máš za chip?... atmo vačky jsou jakože vačky z atmosféry :-) dával je tam mekanik co dělal můj současný motor. Jinak vačka nová 3,5-6tis ks (druhovýroba nebo origo)Každopádně když Ti to zatím nejezdí ani se sériovýma tak tam necpi atmo, s těma nebude už vůbec, nejdříve odstraň závadu aby jsi pak nezjistil že máš téměř KO motor a zbytečně jsi do toho cpal prachy za relativní nesmysly.
  • Luxor
    na půl baru se dá ještě jezdit, já tak najel přes 1000 kilometrů, ale to už jsem do toho lil 1l oleje na 200km :-) takže mu budík kecá...
  • krisz
    Luxor:A ty presne ake sviecky pouzivas?Chcel by som to vyskusat,lebo mozno tam budem mat ten problem,lebo hovorim ked vymenim sviecky tak mesiac nemam problemy s autom,nevisvieti ten vstrik,vyskusal by som tie studenejsie sviecky,diky...A tie atmo vacky kde sa da zohnat a za kolko?
  • Coupe20VT PLUS :-D
    kamarád má death budík nebo čidlo... ale se skutečným tlakem 0.5 by asi nedojel ani nakoupit... :-D
  • krisz
    Luxor...No kamarat uz 6let jazdi s coupeckom,ktora ma 0.5bar tlaku oleja,najazdil tam 100000km s takym tlakom,a motor stale slape ako hodinky,nedymy...No neviem ci ten tlak az tak poskodi tie vacky...
  • Luxor
    krisz: proč tě napadli vačky? se podívej ne? stačí sundat ventildekl, pokud budou KO poznáš to i bez měření... Budou-li KO je to dost možná na kompletní generálku motoru protože bude zřejmě chycený i spodek, ale to už bys možná viděl i na budíku pokud funguje - musí to mazat alespoň 2b při provozní teplotě. Taky to nesmí extrémně flusat olej do té hadice na odvětrávání víka... Nejjednodušší je se podívat... Jinak svíčky co tam máš jsi tam dal proč? Mě to třeba na tyhle svíčky (6) už ve stávajícím motoru ani nejezdí, koktá to při plný zátěži kolem 4tis ot. nebo tam při třičtvrtě plynu vznikala výkonová díra mezi 5-5.5tis ot, mám studenější (8) které byly doporučené ke konkrétnímu chipu a je to paráda rozumí si to perfektně, max zátah 3,5-6tis (atmo vačky - je to o pár set otáček položené výš, plynulejší a silnější průběh - pocitově)... pár amatérských rad a pocitů zdarma :-)

    2 Adys: to může být milion věcí, půl milionu jich diagnostika bohužel neukáže nebo detekuje špatně nicméně je dobré a někdy snažší tím začít, je ohromné štěstí když se to rozsvítí a má tedy smysl to na dia zkusi píchnout :-) horší by bylo kdyby chybu nedetekovala a ta se jen náhodně projevovala... pokud dia nepomůe můžeš začít procházet čidla, konektory, kabely... :-)
  • krisz
    Jo a este jedna otazka,ako to ukaze na motoru,ked uz vacky mam v hajzlu?
  • krisz
    Luxor: Cau,diky,prekontrolujem tie kontakty,mozno vypadlo tam nieco..Ja treba v overboost mam 1.45bar ako ty a staly tlak 1.1-1.15bar,sviecky si kupim kazdych 15000km teraz rovno mam tam tie irridiove ngk(bpr6eix) ale kable su tam uz 2.5rok stare od bosch a mi asi uz iskruje ked dobre som to vydel...Tak pride vykend,pekne pocasie,deme nato :)
  • Elkar
    Adys: jsou tu lidi co maj funkční diagnostiky na takovej motor, tak se domluv s nima. Pokud to svítí tak často, tak teoreticky by auto mělo bejt v tom "nouzovým" režimu a nepodává max výkony.

  • Luxor
    2 krisz: pak ještě nevhodné svíčky dělali to samé... rovnou i vyměň i kabely pokud nemáš nové - vem od Bosche třeba, noname kabely mi vydržely rok a pak už jiskřily a nedržely...
  • Luxor
    2 Mertix: máš ho tam - ale vevnitř je vykuchanej!

    krisz: co to je větší turbo? jinak do 260koní by pumpa měla stíhat a kdyby byl jen nižší tlak paliva tak to stejně jede až do cca 1baru celkem normálně bez overboostu... Já třeba foukám 1,45overboost, jsou tam atmo vačky a při overbst to zjevně cuká až při tlaku pod 2bary, každopádně do nouzáku to nepadá... zkus spíš projít čidla, konektory!!!, kabely, něco jsi tam možná rozpojil nebo přehodil... jinak 16VT váhu vzduchu nemá... zařezávání ve 4tis otáčkách se děje při spoustě věcí, u mě to bylo vždy buď chybou čidla (konektor nebo čidlo samotné) nebo prohozené konektory... nebo chip co tě nepustí kvůli tlaku apod....
  • krisz
    adys:Ahoj,len piatok budem to vyskusat,lebo teraz nemam vobec casu,piatok ti poviem ze ako to dopadlo...Este poviem par divnych skusenosti:Pred chipom ked som tankoval 95ku(omw,shell,tesco to je jedno)blbne mi startovalo,len na 2-3krat to chitlo rano,furt mi svietilo ten srac,a potom ked som tankoval 98-ku(tesco)alebo shell v-power 100ku,omw100-ku,tak ked by ten motor vymenily,ked bolo rano -15c,normalne mi startovalo,pekne drzal otacky a uz len obcas mi svitelo vstrik...A po chipom uz 95-kou uz len tazko nastartujem rano,a 100-kou je lepsie,ale mi skoro v kazdom slapnuti vysvieti ten vstrik...Podla mna to bude asi na hajzlu pumpa,alebo maly tlak benzinu a 3moznost vstryky,a tieto 3 verzie dokopy min,10000kc :(...Ale uvidime piatok,len tolko som chcel...
  • Adys
    Elkar: Tak to je pak v pořádku dík :) Ale pořád nevím čím to je že ty vstřiky na palubce pořád svítí. Ještě jsem zkoušel takovou věc, sjel jsem na okraj vozovky zdechl jsem to a opět nastartoval a vstřiky nesvítili, jakmile jsem tomu dal tak se opět rozsvítily. Diagnostika mi to auto nevzala...Myslíte, že by to mohla být ta pal. pumpa??? :)
  • Elkar
    Adys: sahara zapíná při 91° a pak kolem 95-97 druhej stupeň, to by mělo bejt OK.
  • Adys
    OK, díky :)
  • krisz
    No mne toto iste robi pri prvim nastartovanim,ako tebe...tak zajtra to aspon vycistim a dam ti to vediet urcite...Ked nedari sa tak stara pumpa von a ide do toho nova...zajtra sa ti ozvem
  • Adys
    Kdyby se povedlo mě něco stím spravit, tak ti dám vědět ;) :)
  • Adys
    No mě na první nastartování zdechá, takže musím sešlapovat plyn abych udržel otáčky...Zkus vyčistit vyměnit a napiš jestli to pomohlo, dííky :)))
  • krisz
    No aj tak som chcel kupit ten walbro 255/h,tak za 2tyzdne to kupim,vymenim a uvidime...Ale inak moze byt,ked mam studeny motor,tak mi nechce na prvy raz nastartovat,a ked druhy krat nastartujem,tak musim slapnut parkrat na plyn aby udrzal uz samo otacky,lebo inak chcipne to...Este zajtra tam vycistim kontakty pri pumpe a vyskusam to,mozna aj chyba kontaktu...
  • Adys
    krisz: Mám ten samý problém, taky se mi rozsvicují vstřiky 16VT. Když nastartuji všechno vpohodě po zahřátí kdy tomu párkrát šlápnu tak se mi rozsvítí a auto, jak si psal jede do 4000tis. ot. a cuká. Sahary se mi nezapnou, zapnou se pouze když má motor teplotu 90°C a výš. Žeby palivová pumpa?
  • krisz
    tak mi to zacalo vsetko,ked som mal ten seriovy turbo,vsetko bolo v pohode,auto slapalo ako ma...Potom jeden den mi odislo turbo,tak som vymenil na vacsi (t4)a odvtedy mi zacalo hlasit tu chybu na palubovke(vsetko som mal v serie,akurat len turbo som vymenil)Tak co moze robyt problem,ked nizky tlak paliva?A este jeden vec,kazdych 15000km menim sviecky,no ked dam tam nove,tak cely mesiac mi auto funguje bezproblemu,nehlasi mi ziadnu chybu,a po mesiaci zase zacina vsetko od zaciatku,ja uz fakt neviem co stym...Vaha vzduchu to nemoze robyt?
  • Mertix
    Nee, ten starý tam pořád je, a i přes to je to ok...
  • Luxor
    2 mertix: šmik šmik jo, ale předtím musel mechanik vykuchat ten sériovej regulátor a udělat ho průchozí - i v tvém případě, jinak bys mohl nastavovat na regulátoru co chceš a bylo by tam furt stejně nebo míň...

    krisz:
    Jinak že by to tahalo v pohodě a až po ubrání plynu hodilo chybu asi tlakem paliva nebude, co mám vyzkoušené i když je nízký tlak tak to do nouzáku nepadá...

  • krisz
    Prepac...Trosku som uz nervozni,lebo v poslednom dobe nic sa mi nedari,kvoli blbostami nebudeme sa tu hadat,ja viem ze kazdy sa snazi pomoct kazdemu,ale chlapci prosim len par fotek...(ale inak co som dostal ten navod,tomu nevelmi verim,lebo ked som kupil budik na tlaku turba a podla navodu som zapojil,nefungovalo to normalne,potom som zistil tu na forume,ze na hadicu blow-off treba zapojit a odvtedy parada)
  • Innocento
    Já jsem se tě jenom zeptal na dvě varianty, abych právě pochopil to, co jsi mi teď napsal. Nic víc. Neinstaloval jsem ho do auta, protože nebyla potřeba, ale snažil jsem se pomoct. Já jenom jak to tak sleduju, tak aby sis akorát nenaběhl. Nebudu se ti do toho montovat.
  • krisz
    A ked ty mas nahodou v aute ten regulator,a nemas par minut aby si urobyl aspon 2-3fotky,tak prosim ta nemusis tu kommentovat,ten fiatcoupe forum na to vymislaly aby sme tu pomohly kazdemu podla mna...
  • krisz
    Kamo,ked ty dostanes taky vec do ruky s navodom,tak presne vies co kde treba zapojit?Ano mam ktomu navod,ale nechcem blbosti urobyt,chcem len tolko aby to normalne fungovalo chapes to?
  • Innocento
    Máš k tomu návod nebo se ti nedaří zjistit na autě co je co?
  • krisz
    Tak chlapci,nikto mi neposle fotku na ktoru hadicu mate zapojeny ten regulator?
  • Innocento
    A kontrolovali jste pak nějak směs?
  • Mertix
    Joo, zapojoval mi to 1 zdejší mekanik, a rozdíl je citelně znát, tak by to mělo fungovat.
  • krisz
    Ano,presne na sani je to pripojeny...Tak dostanem nejaku presnu fotku,ako ma niekto pripojeny ten regulator?
  • Innocento
    Tak to bude nejspíš on, bude zprava na palivový liště a tou hadičkou je připojenej na sání.
  • krisz
    Mozno tam bude lebo vydel som tam nieco,ale na to ide len jedna hadica a nic viac...
  • Innocento
    Mělo by to sloužit k recirkulaci benzínovejch výparů. U 16VT není regulátor na palivový liště?
  • krisz
    Co to je,neni to ten seriovy regulator nahodou?Nenasiel som nikde,ze na co to je...
  • Innocento
    Zajímalo mě to foto jen kvůli tomu, jestli je u toho i adaptér místo sériovýho FPR.

    Mertix : Jseš si jistej, že je to jenom šmik, šmik a nastavit tlak? :-)
  • krisz
    Ahoj,nejaku presnejsi obrazok na ktoru hadicu mas zapojenu ten regulator?Velmy ta podakujem..
  • Mertix
    joo, ušmikneš někde v roho v levo hadici, a pak napojíš, nastavíš tlak, a je to...
  • krisz
    Myslim,ze to je jedno co som dostal ktomu,len kde treba to zapojit,ma vstup,vystup a podtlak...
  • Innocento
    Tak to asi nejdřív vyfoť, co jsi k to mu všechno dostal.
  • krisz
    Preto som kupil ten regulator,lebo v aute mam uz vacsi turbo garrett t4,chip,sviecky ngk irridium,celonerezovy vyfuk 3" bez kat,bez stred.tlmica,tlak mam 1.4bar a mi to uz nebavylo,ze ked som pridal zrychlovanie bolo neorazne ale ked som trosku ubral plynu,tak chned mi vysvietilo ten vstrik na palubovke,a uz obmedzovalo na 4000otacok a tlak turba max.na 0.8bar...Ten regulator urcite pomoze trosku,preto chcem tu radu...Tu su tuningsrazy,a nemozem ist na sprinty kvolu tomu vadu :(
  • krisz
    Caute,kupil som regulator tlaku paliva s manometrem,ale neviem presne kde a ako namontovat,aby to fungovalo perfektne,prosim o radu najlepsie to bude,ked mi tu date aj par fotek,ide do 16VT...Dakujem kazdym