-
13:50:36 28.6.2013
Tento problem se občas vyskytuje. Někdo psal, že dal noťas na plný výkon napájení (žádná uspora energie a pod.) a pak se mu to podařilo spojit.
-
22:47:18 27.6.2013
Tak Airbag konektor je pod středovým panelem vedle jednotky. Bych to asi potřeboval zkusit napíchnout na jiný coupé, kterýmu nesvítí pytel, jestli se spojím. Takže nějaký dobrovolník v Brně ? :-)
-
18:11:38 27.6.2013
Připojuješ to na správnou koncovku u auta?
-
13:10:24 27.6.2013
Tak já používám fiatecuscam 3.6 plnou verzi a motor mi to bez problému přes K-line/VagCom přečte, akorát nechápu, proč to nenačte jednotku airbagu. Jestli to má být nějak přepinovaný ? Nebo je v prdeli jednotka? ... bych to potřeboval zjistit.
-
22:56:18 26.6.2013
sam Airbag nemam a ten softik co pouzivanm umi jen motor
ale podivej se co lze u Tveho motoru na toto
http://www.multiecuscan.net/ je to nová verze toho fiatecuscanu, a taky zálezí ci más free nebo plnou verzi, např, z mé verze motoru jedine airbag kdybych ho měl
-
22:45:48 26.6.2013
to Pegas: Umíš číst i AirBag ?
Já používám FiatECUscan a umím číst jen motor. Airbag mě nejde připojit, tak hledám, kde by mohlo být jádro pudla.
-
21:25:05 19.6.2013
a tady console verze 2.0 16V NA
-
18:49:34 19.6.2013
Zdar lidi, mam dotaz, koupil jsem OBD KKL kabel, a redukci pro fiat, vše nainstaloval (fiat ecu scan)ale něco dělám špatně protože se mi to nechce spojit s autem, redukce mam dvě a tak jsem zkoušel jednu vykuchat a přehazovat kable tady podle návodu ale pořád nic, mam 1.8 16V r.v.98 prosím o rady díky
-
08:07:37 19.6.2013
Jinak čte to určitě i 16VT - Morris muže potvrdit.
-
07:38:05 19.6.2013
děkuji uživateli Hozzzi za rady jakou redukci na aukru koupit, dnes jsem otestoval a vše super, 2.0 16V NA čte v pohodě, po informacích že to u této verze nepůjde za málo peněz doma radostná zkušenost
-
06:01:37 11.6.2013
líbeznice
-
22:58:03 9.6.2013
Warhol si z Prahy?
Pripadne niekto z Prahy, kto poradi ako nato a co okol otoho. Samozrejme za odmenu :D.
bezdak69@seznam.cz
-
12:28:48 9.5.2013
-
12:27:56 9.5.2013
-
12:01:45 9.5.2013
můžeš poslat podrobnosti?
kde se dá stáhnout, zkušenosti, atd?
-
06:16:01 7.5.2013
Jinak soft jednoduchy: Startrek409 .. dokaže čist veškere hodnoty jednotlivych čidel a vyhodnotit zda jsou OK.
-
06:14:05 7.5.2013
Jasně že se dá napíchnout. Mám to doma, používám nějaký strarý soft na online data z jednotky. A funguje to v pohodě.
-
16:42:36 6.5.2013
dá se s tímhle kabelem napíchnout jednotka? nebo jen airbagy atd.?
-
06:43:40 6.5.2013
tak tyhle kablíky, mám doma i já...
-
15:19:34 3.5.2013
Nieje tu niekto s tymto kablom a softikom z Prahy a okolia?
Rad by som ho skusil na Barchettu(1998).
-
19:37:49 25.2.2013
Na motoru nic
ani při výměně L za K.
Načetl se pouze ABS-identifikovala se jednotka, jen že tam je.
-
11:37:00 25.2.2013
MÁM PODOBNOU OTÁZKU. Jde to na všechyn ročníky kupé? mám 2.0 16V 96
-
20:05:03 3.2.2013
je to funkční taky na 2.0 16V z 1994????
-
22:10:04 26.1.2011
používám fiatuniscan a vše funguje.
wejwy: jjj funguje aji ten novej jen ho zapojuju naopak. Tak mám dva nakonec:-)
-
19:05:42 26.1.2011
Na tyto historický auta jen Unicscan :-D
Milda: A už ti to chodí? SPojíš se s jednotkou?
-
21:04:47 25.1.2011
jjj přesně tak jen dva a nic se nestalo
-
17:41:16 24.1.2011
Nic se nestane. Protože podívej se na ten konektor co máš v autě. kolik do něj vede drátů? Jen 2 že? prostřední je zem a ten zapojenej krajní je Kline. L-line neni vyvedenej.
-
17:23:26 24.1.2011
Tak vyřešeno. Je přehozenej K-line za L-line, po připojení se akorát fiatecuscan nespojí.
wejwy: takže to znamení, že ten tvůj obrázek je
OBD konektor: zapojení na káblu.
3 pin konektor: tak jak je zapojený na autě.
-
23:51:19 23.1.2011
u toho druhýho mám právě přehozenej K-line za L-line. Ještě jsem to nezkoušel v autě abych něco nepoškodil. Ale jestli ten tvůj planek (toho 3 pin konektoru)na zapojení je z pohledu na kabel a ne na konektor v autě, tak ten nezkoušenej kabel by měl být zapojený správně, což je divný ptž. by měl byt ten mnou odzkoušený zapojený špatně, ale mně normálně funguje. A ten nezkoušenej kabel by měl být správně. Takže by to znamenalo, že to funguje přes L-line. Nevíte jestli nemůžu něco poškodit, když přehodím L-line za K-line a zapojím na řídící jednotku?
-
19:58:21 23.1.2011
Jediný co snad mělo vyvedenou L-linku bylo ABS, ale to chodilo taky jen přes K-linku
-
19:57:15 23.1.2011
Jinak pokud si to budeš zapojovat sám, tak L-line nezapojuj, ten ve Fiatu stejně neni použitej.
-
19:55:48 23.1.2011
Takhle je to správně
-
13:20:04 23.1.2011
u prvního zapojení:
1 to 7 K
2 to 4 GNd
3 to 15 L
16---- red clip (Power)
a u druhýho:
1 to 15 K
2 to 4/5 GNd
3 to 7 L
16---- red clip (Power)
-
13:17:05 23.1.2011
viz foto
-
13:12:55 23.1.2011
čili K-line a L-line je u druhýho přehozený mezi s sebou
-
13:09:11 23.1.2011
s tím minusem a plusem na baterku to chápu, ale v tom 3 pin konektoru je první a třetí pin přehozenej. Takže to není u obou stejné.
-
11:56:43 23.1.2011
Je to jedno. V 3pin konektoru je K-line, L-line a mínus. Pokud se použije mínus z 3pinu, tak už se nevede od baterky.
A jinak na tom 3pinu ti stačí zapojit jen K-line. L-line je tam uplně k ničemu :-)
-
22:47:07 22.1.2011
ještě foto káblu v realu
-
22:46:33 22.1.2011
a tady se dvouma vývodama na baterku, máte s tím někdo zkušenosti?
-
22:45:33 22.1.2011
dále se mi do ruk dostal stejný kabel, ale má už 2 vývody na baterku (+;-) a o něco jinší zapojení viz. moje patlanice:-) a tak nevím, zda-li bude funkční, jelikož nikde nemám datashed.
-
22:43:17 22.1.2011
mám takovej problém:-)
mám kable fiat 3 pin s vávodem na + u baterky používaný a funkční s fiatecuscan.