Fiat 3 pin DIAGNOSTIKA

  • lukas.01
    Tento problem se občas vyskytuje. Někdo psal, že dal noťas na plný výkon napájení (žádná uspora energie a pod.) a pak se mu to podařilo spojit.
  • LUKE 1.8 H8C
    Tak Airbag konektor je pod středovým panelem vedle jednotky. Bych to asi potřeboval zkusit napíchnout na jiný coupé, kterýmu nesvítí pytel, jestli se spojím. Takže nějaký dobrovolník v Brně ? :-)
  • lukas.01
    Připojuješ to na správnou koncovku u auta?
  • LUKE 1.8 H8C
    Tak já používám fiatecuscam 3.6 plnou verzi a motor mi to bez problému přes K-line/VagCom přečte, akorát nechápu, proč to nenačte jednotku airbagu. Jestli to má být nějak přepinovaný ? Nebo je v prdeli jednotka? ... bych to potřeboval zjistit.
  • Pegas77
    sam Airbag nemam a ten softik co pouzivanm umi jen motor


    ale podivej se co lze u Tveho motoru na toto http://www.multiecuscan.net/ je to nová verze toho fiatecuscanu, a taky zálezí ci más free nebo plnou verzi, např, z mé verze motoru jedine airbag kdybych ho měl
  • LUKE 1.8 H8C
    to Pegas: Umíš číst i AirBag ?

    Já používám FiatECUscan a umím číst jen motor. Airbag mě nejde připojit, tak hledám, kde by mohlo být jádro pudla.
  • Pegas77
    a tady console verze 2.0 16V NA
  • Martin
    Zdar lidi, mam dotaz, koupil jsem OBD KKL kabel, a redukci pro fiat, vše nainstaloval (fiat ecu scan)ale něco dělám špatně protože se mi to nechce spojit s autem, redukce mam dvě a tak jsem zkoušel jednu vykuchat a přehazovat kable tady podle návodu ale pořád nic, mam 1.8 16V r.v.98 prosím o rady díky
  • Hozzzi
    Jinak čte to určitě i 16VT - Morris muže potvrdit.
  • Pegas77
    děkuji uživateli Hozzzi za rady jakou redukci na aukru koupit, dnes jsem otestoval a vše super, 2.0 16V NA čte v pohodě, po informacích že to u této verze nepůjde za málo peněz doma radostná zkušenost
  • Warhol
    líbeznice
  • JaUjcik
    Warhol si z Prahy?

    Pripadne niekto z Prahy, kto poradi ako nato a co okol otoho. Samozrejme za odmenu :D. bezdak69@seznam.cz
  • Hozzzi
    Jinak tady: http://www.nailed-barnacle.co.uk/coupe/startrek/st artrek.html
  • Hozzzi
    Vice po mailu : ing.cienciala@seznam.cz
  • pokjar
    můžeš poslat podrobnosti?
    kde se dá stáhnout, zkušenosti, atd?
  • Hozzzi
    Jinak soft jednoduchy: Startrek409 .. dokaže čist veškere hodnoty jednotlivych čidel a vyhodnotit zda jsou OK.
  • Hozzzi
    Jasně že se dá napíchnout. Mám to doma, používám nějaký strarý soft na online data z jednotky. A funguje to v pohodě.
  • Dom
    dá se s tímhle kabelem napíchnout jednotka? nebo jen airbagy atd.?
  • Warhol
    tak tyhle kablíky, mám doma i já...
  • JaUjcik
    Nieje tu niekto s tymto kablom a softikom z Prahy a okolia?
    Rad by som ho skusil na Barchettu(1998).
  • pokjar
    Na motoru nic
    ani při výměně L za K.

    Načetl se pouze ABS-identifikovala se jednotka, jen že tam je.
  • Hozzzi
    MÁM PODOBNOU OTÁZKU. Jde to na všechyn ročníky kupé? mám 2.0 16V 96
  • pokjar
    je to funkční taky na 2.0 16V z 1994????
  • Milda
    používám fiatuniscan a vše funguje.

    wejwy: jjj funguje aji ten novej jen ho zapojuju naopak. Tak mám dva nakonec:-)
  • wejwy
    Na tyto historický auta jen Unicscan :-D

    Milda: A už ti to chodí? SPojíš se s jednotkou?
  • Milda
    jjj přesně tak jen dva a nic se nestalo
  • wejwy
    Nic se nestane. Protože podívej se na ten konektor co máš v autě. kolik do něj vede drátů? Jen 2 že? prostřední je zem a ten zapojenej krajní je Kline. L-line neni vyvedenej.
  • Milda
    Tak vyřešeno. Je přehozenej K-line za L-line, po připojení se akorát fiatecuscan nespojí.

    wejwy: takže to znamení, že ten tvůj obrázek je

    OBD konektor: zapojení na káblu.
    3 pin konektor: tak jak je zapojený na autě.
  • Milda
    u toho druhýho mám právě přehozenej K-line za L-line. Ještě jsem to nezkoušel v autě abych něco nepoškodil. Ale jestli ten tvůj planek (toho 3 pin konektoru)na zapojení je z pohledu na kabel a ne na konektor v autě, tak ten nezkoušenej kabel by měl být zapojený správně, což je divný ptž. by měl byt ten mnou odzkoušený zapojený špatně, ale mně normálně funguje. A ten nezkoušenej kabel by měl být správně. Takže by to znamenalo, že to funguje přes L-line. Nevíte jestli nemůžu něco poškodit, když přehodím L-line za K-line a zapojím na řídící jednotku?
  • wejwy
    Jediný co snad mělo vyvedenou L-linku bylo ABS, ale to chodilo taky jen přes K-linku
  • wejwy
    Jinak pokud si to budeš zapojovat sám, tak L-line nezapojuj, ten ve Fiatu stejně neni použitej.
  • wejwy
    Takhle je to správně
  • Milda
    u prvního zapojení:

    1 to 7 K
    2 to 4 GNd
    3 to 15 L
    16---- red clip (Power)

    a u druhýho:

    1 to 15 K
    2 to 4/5 GNd
    3 to 7 L
    16---- red clip (Power)
  • Milda
    viz foto
  • Milda
    čili K-line a L-line je u druhýho přehozený mezi s sebou
  • Milda
    s tím minusem a plusem na baterku to chápu, ale v tom 3 pin konektoru je první a třetí pin přehozenej. Takže to není u obou stejné.
  • wejwy
    Je to jedno. V 3pin konektoru je K-line, L-line a mínus. Pokud se použije mínus z 3pinu, tak už se nevede od baterky.

    A jinak na tom 3pinu ti stačí zapojit jen K-line. L-line je tam uplně k ničemu :-)
  • Milda
    ještě foto káblu v realu
  • Milda
    a tady se dvouma vývodama na baterku, máte s tím někdo zkušenosti?
  • Milda
    dále se mi do ruk dostal stejný kabel, ale má už 2 vývody na baterku (+;-) a o něco jinší zapojení viz. moje patlanice:-) a tak nevím, zda-li bude funkční, jelikož nikde nemám datashed.
  • Milda
    mám takovej problém:-)
    mám kable fiat 3 pin s vávodem na + u baterky používaný a funkční s fiatecuscan.