-
17:48:42 28.5.2013
Ravene byl bys tak hodny a vzal by si diagnostiku se vsim na trebic a pripojil my auto? chtel bych se mrknout na stav atd po cem kdyztak jeste koukat :)
-
11:35:09 28.5.2013
Ravene mas nekde fotku toho druhyho hajzla pod tim volnobeznym ventilem? :D taky sem koukal e motorek bud otevre a nebo zavre... chce to pridavat podle sluchu, ale ne jen jeden krat... ale vypnout motor a pak zase zkusit ono to neni totiz nikdy dokonaly... a tim druhym pod volnobeznym delas presne co? pomuzes tomu taky? mam si vzit na ten druhej kybl nervů? :D
-
09:12:57 28.5.2013
Mě to momentálně začalo dělat ve vlhkém počasí to, že po startu otáčky vyetí skoro na 1800, motor má nepravidelný chod, když se pokusím přidat plyn motor se zakucká, otáčky ihned padnou na 500, po puštění pedálu se tozase srovná. Takže sautem se nedá ani rozjet. Když je teplo a sucho tak je vše ok, nastartuju, otáčky vyskočí na cca 1300, pak během minuty klesnou na 850
-
23:41:39 27.5.2013
no ony jsou ta dva, jeden je na poštelování klapky, ale to mám prostě podle diagnostiky na 0° na 5 to nejde ale plně otevřená je těch 84-85.
Když se moc zatáhne tak se i klpka úplně přidrhává a plyn jde těžko stlačit na začátku. Když se otevře víc tak neutrál vyletí.
Další je z boku v mase, ale všichni ho mají venkem šroubovákem štelovatelný, jenom 1.8 ho mají zalitý a dělá se to vnitřkem pod volnoběžným ventilem kleštičkama :D Už jsme uvažoval že to maso z boku odvrtám a dostanu se na něho
houpání dělá ten volnoběžný ventil - málo vzduchu, tak otevře a zjistí že je ho moc tak zas zavře a hu hu hu :) má jen dvě polohy nic postupně mezi, takže to chce tím prvním lehce nastavit kolem 900 ot v zahřátém neutrálu
-
22:16:19 27.5.2013
Bavíte se o tom šroubu zapoštěném přímo v tělese škrtící klapky nebo o seřizování lanka plynu ? Začíná mi to totiž dlat podobné problémy, a s tím šroubem na klapě jsem právě zkoušel štelovat
-
20:49:44 27.5.2013
jinak dkyz vyresite prede mnou jetse proc to chlemta po vzduchu a dela to jako by to chtelo zdechnout tak bdu rad... me se to po chvilce ustali co sem si hral se sroubkem... ale zase nekdy kdyz jedu a stojim na krizovatce zase si to obcas dela ne moc ale uz jen trochu.. sam sem z toho jelen ale hrabu se v tom uz tyden a muu dat par poznatku do placu :)
-
20:46:33 27.5.2013
na nule je to na prd resil sem to tento tyden jelikoz sem si s tim taky hral... uplne vysroubovat na hovno...mohl sem porovnavat podle origo zalityho sroubku co nastavil primo ve fiatu clovek.... muzu to nafotit me ase kolisali otacky.. pri nastavovani klapky jeste obcas to trosku dela.... kdy to vysroubujes tak to uplne ucpes a bude si to chtiti prisavat jak pises... chce to nastartovat zahrat povolit matku a pak podle sluchu nastavovat kdyz nnei zaplej vetrak, pak zakontrovat a projet a uvidis , pak zase zkusit kdyztak trosku pridat .. taky me to davalo na 1500 otacek cca po upraeni tohoto uz v pohode... na 1100 max i kdyz drc by to jeste chtelo, ale jednotka by si ty mezni hodntoy mela upravit i podle potreby ne? a dalsi vec co svicky a civky? me odchazi jedna civka a jde to poznat... a uz poznat to slo kdyz to probijelo do bloku motoru ..... ale kdyz sem si s tim sroubkem hral tak podle sluchu bys to mel nastavit v pohode... jeste co me delalo neplechu je ten potik na te skrtici klapce primo zezadu kdyz sem dal jinci lepsilo se to :)
-
19:46:57 27.5.2013
tak nevím, zkouším to podle diagnostiky a nemám ani 2°a už mám 1500 otáček. Tím stavěcím šroubkem na doraz táhla plynu asi ani 5°nastavit nepůjde, nebo se pletu?
-
11:48:05 12.7.2010
Jj vyzkoušíme uvidíme:)
-
15:52:16 11.7.2010
jj ale po pul otacce az to nebude litat, nebo napichnout na komp a presne nastavit
-
15:41:52 11.7.2010
Aha takže šroubek jak jsme se bavili:)
-
14:24:30 11.7.2010
ok dik, takze 5° na neutral, Phobosovi to chlemta po vzduchu v neutralu, takze otvira a zavira volnobezny ventil a uhel ma 0° podle diagnostiky na klapce
-
11:45:54 11.7.2010
je to na klapce vyražený..na 16v/VT je úhel 85°
-
08:48:35 11.7.2010
jaky ma byt? porad si myslim ze 5-7° je to spravne nebo uplne zatahnout v neutralu na 0°?