seriové turbo natlačí 1.6bar na chviličku, pak to stejně padne dolu... a ono není 1.4bar se seriovym jako s nějakym většim...
a příznaky žádné... jede to standartně, a v momentě, kdy padnou písty, tak to začne tlačit spodem přes karter vratkou oleje do turba, a prostě to přestane jet, pak držet volnoběh, ale to už je na všechno pozdě...
na kolik plníte??
-
21:41:29 15.8.2012
-
21:33:39 15.8.2012a pžíznaky chudé směsy? střílení do výfuku ne? já plním na 1,5-1,6 na seriové turbo a vpoho
-
20:56:05 15.8.2012jj podobajú sa.. foto je od (zrejme)bývalého člena Nagyho.. klasika chudobná zmes.. aj keď to mal podľa budíka iba na 1,4bar.. ja jazdím tiež na 1,4 a nemám problém..
-
09:25:38 9.8.2012to je z tvého motoru? co se stalo?
vypadá to skoro tak pěkně jako ten muj o kousek níž... -
01:56:24 9.8.2012taktiež pridávam jednu..
-
09:34:08 29.7.2012hádej,můžeš jen 1x :-)
-
23:31:52 28.7.2012kdopak je šťastný majitel tohoto pístu?
-
22:38:53 28.7.2012plnění nepřehánět :-)
-
23:31:45 27.7.2012Mne od cca.4000ot. plni najvecsi tlak 1.5bar,a potom cca.od 4800ot. klesne na 1.25bar a to drzi do obmedzovace...(16vt chip evocars,turbo z lancia evo)1,2-ka docela brutálny zatah a ten zvuk turba mnamka :D
-
22:57:18 26.7.2012Aha, děkuju za odpověď. U mě je náběh velmi pozvolný a až u 3500 ot. tlačí naplno (po nastaveneém pevném tlaku).
-
22:55:28 26.7.20120 je málo a 110 % už je moc. Něco mezi by nebylo?
-
22:53:56 26.7.2012náběhje významě razantnější a tlak potom padá protože origo míchačka už na to nemá
-
22:23:03 26.7.2012ja ako správný svazák plním na 110%
-
18:02:26 26.7.2012plním na 0:) a jede to
-
17:55:24 26.7.2012Ahoj,
rád bych se zeptal těch, kteří dali na radu Marcela a nastavili si pevný tlak origo turba na cca 1,3 bar, jaký mají zhruba náběh turba a jak vypadá tlak turba dál? Klesá s otáčkami, nebo stále drží těch 1,3 bar? Jedná se pětiválec.
Díky -
11:34:34 26.6.2008Díky, to sem potřeboval vědět ;)
-
10:41:36 26.6.2008Takych bych chtel plnit jako TLAMA co pro to muzu udelat?? Dekuju za nazor:)
-
23:53:22 25.6.2008Honzik je náš Jan Amos, my už to víme a nezlobíme se na něj! Starý 4vály blbě mažou obecně,jestli máš při 90st na volnoběh skoro 1bar tak nejsi ztracenej,ale pokukuj po novém ol.čerpadle protože když to dojezdíš do konce tak bude motor totálně ko. Občas zlobí i OF když je od špatného výrobce
-
23:29:55 25.6.2008Ta Čeština je tak krásný jazyk :-P
-
22:56:49 25.6.2008Tak co Marcely us neco pradis chudakovy kdys si nevy rady? Ja bych ti poradil MANNY ale rozumim vyc varecce a masu tak jen prihlizim.
-
22:12:01 25.6.2008oh, sorry, je to 2,0 16V.
-
22:11:31 25.6.2008Chápu, při nastartování mám taky 2,5 - 3, ale při normální teplotě (jen při volnoběhu) mi to takhle spadne, pod plynem je vše v pořádku.
-
22:09:24 25.6.2008je dobrý že to řešíš ve správném téma,ale neuvedl jsi motorizaci a v profilu coupe nemáš takže ti není rady
-
22:05:41 25.6.2008Zdar tak to nevym ja mam pri nastartovani neco malo pres 2.5 kdys to seslapnu tak my to vlitne na 3 a kdys tomu davam kotel ale poradnej ze se kouri odbrzd tak mi to padne na 2 pri volnobjehu ale rozjedu to a sou tam zase 3
-
21:48:34 25.6.2008Ahoj, než mi odjedete na sraz, chtěl bych se zeptat zkušených, Coupé mám něco přes týden a po zahřátí na volnoběh mám tlak cca 0,9, pod plynem je vše ok. Neni to málo? Díky
-
22:30:21 23.6.2008však neboj...počítám s tím -)
-
17:50:54 23.6.2008ano, jede to určitě velmi dobře ale bacha na axiál a na ucpávku, jako bych tě už viděl u mě v dílně s míchačkou v náruči :-)
-
16:18:45 23.6.2008no nevím nic o čipu že by tam byl ale každopádně jede to jak pitomí -))) pořešíme na srazu
-
08:18:05 23.6.2008prosimtě co tomáš za motor... ? 16VT má 1,05b overbust a pak 0,9b normálně a serová jednotka ustřhává při 1,25b a 20VT má 1,2b overbust a 1 pak dál.. to znamená že máš brouka v jednotce nebo utrženou hadici od WG
-
21:22:08 22.6.2008Tak nevim no ja mam origo a plnim na 2,3,4,5,6 stupen vzdy presne 1,2bar (overboost), ktery pak hned klesne na 1bar.
-
22:21:13 20.6.2008Marceli ale ještě jsem nic neudělal -)))) teprve jsem se na to chystal a chtěl jsem si změřit jak to plní origo
-
22:10:19 20.6.2008vždyť jsem ti psal jak to má šlapat a tohle je OK takže neřeš kraviny! Takhle to z 200 na 250 docela odsejpá ne?
-
21:24:02 20.6.2008hoj all, dnes jsem namontoval na zkoušku měřák plnění turba a zděsil jsem se........na 1 stupěn asi 0,9 , na 2hý 1,2 , na 3tí 1,5 , 4ka 1,5 , 5ka 1,2 ,6ka 1,2....největší tlak to má asi při 3200ot. asi mi nejde VG. co si o tom myslíte??