-
16:20:53 13.2.2013
No a inak mam tam chip od evocars,vecsi IC a turbo z lancie delta EVO I...
-
16:19:41 13.2.2013
No ten prispevek som dal uz 3roky do zadu ale nevadi :D No bolo problem s lambdou,som to vycistil aj kontakty a funguje perfektne,este stale mam origi regulator paliva a zadny problem :) Uz nevysvieti ten vstrik vobec a neobmedzuje pri 4000ot...
-
15:52:12 13.2.2013
ten 40420 je strašná mrdka, koupil sem ji z nouze za 1000,- :) nestabilní, příšerný zpracování (plnej špon..) nepřesnej budíček
ale ty zbylý už jsou ale zas dost OK, oproti tomu co nabízí většina e-shopů..
každopádně do 16VT lišty dáš v poho regulátor z 16V NA ten je 3 bar..
rozhodně to ale regulátorem nevyřešíš, ten vstřik to nehází jen tak (díky jinýmu turbu předpokládám nějakej fuel cut- IAW jednotka by to omezení myslím měla mít tlak vs. otáčky....jak to fouká v zátěži při akceleraci od volnoběhu po max co tě to pustí?..
pokud tě to "omezuje" na 4000 může být problém třeba v lambda regulaci -co máš za software? serii, nebo nějakej chip?
-
08:53:13 13.2.2013
Tohle mi prijde jako kvalitnejsi konkurence tech tuningovejch cimprlatek
http://saabtuning.cz/tdilys7.htm
-
01:32:03 13.2.2013
Kriszy Jak jsi dopadl, podařilo se ti poladit ten regulátor?
-
08:13:03 26.4.2010
Do 16VT lišty jdou sehnat i 3bar. regulátory :-)
-
16:13:36 25.4.2010
lišty jsou rozdílně řešený,budeš muset použít s regulací.Není to drahá záležitost.Rozumná kvalita je už kolem třech tisíc-tu beru a používám já....
-
13:27:11 25.4.2010
Ja by som chcel vymenit seriovy regulator tlak paliva 16VT(2.5bar) na 20VT(3bar),aby som mal vacsi tlak,lebo mam vacsi turbo T4 a furt mi svieti kontrolka vstrik,a obmedzuje na 4000otacok...Uz tam mam walbro 255l/h,ale ked je tam seriovy 2.5barovy regulator,tak podla mna nema zatim zmysel...Ma zmysel vymenit na 3barovy,alebo radsej aby som kupil v tuningshopu???