-
15:19:39 13.8.2013
HARIBO- zahriaty motor to je kolko C ? 70C alebo 100C ? Co boli nedavno tie horucavy tak sa mi nadialnici vyskriabala rucka az k 130C a tlak na volnobehu bol nejakych 1.3B ale ja tomu budiku proste neverim... pri 70C mam 2,3-2,5B na volnobeh a olej selenka
-
08:58:21 12.8.2013
Blbe ukazuje vetsinou ten budik tlaku. Me to ukazuje na volnobeh 1,5 - 1,00 pri zahratem motoru. Kdyz dam mechanickej misto cidla, tak to ukazuje tlaky 4,. a kdyz se da vic plynu, tak to ukazuje i vic,. Tohle je na olej Selenie,. na NOname olej budik padal k 0
-
19:56:02 10.8.2013
Platí to len pre 16VT alebo aj pre 1,8 16V?
-
11:02:23 9.8.2013
Máte někdo fotku ostřiku? Mam 16V budu to muset pořešit...
-
19:06:57 8.8.2013
Otazka: Moze sposobit chyyne tesnenie pod vekom ventilov nizsi mazaci tlak (na budiku v palubovke?)
-
17:53:19 8.8.2013
Muze mi nekdo poradit kde najdu na 16VT termostat olejoveho chladice ? Vubec sem nevedel ze tam nejaky je, a mam problem s nizkou teplotou oleje. Selenia 10w60, pri bezne jizde se na vic jak 50-60C nedostanu
-
22:52:51 30.3.2010
DOTAZ: čidlo tlaku oleje je za nebo před filtrem?
-
20:50:05 30.3.2010
Na 16VT pokud je stejne jako v Integrale sehnat jde.Origo se uz nevyraby,ale Fiat vymyslel nahradu ktera je malinko odlisna od puvodni,ale porad Fiat.Vim to protoze jsem resil pro znamy nedavno.
-
11:37:26 30.3.2010
na 20VT udajně sehnat jdou a na 16VT údajně snad už ne. ale zeptej se marcela. ten bude vědět...
-
10:17:48 30.3.2010
a nevíte jestli na 16vt jsou stejné jako na 20vt a zda se dají ještě vůbec sehnat?
-
23:21:14 29.3.2010
tak tak. mám je všechny nové :-D
-
19:53:43 29.3.2010
dobrá rada to jsem nevěděl, určitě to vyzkoušim
-
18:00:18 29.3.2010
poznal bys prd, protože ten ostřik tam je pouze kvůli chlazení a z bezpečnostních důvodů ho na některejch motorech úplně ruší..
z toho co píšeš si ostři nezkoušel na propustnost - do cca 1.5 bar by neměl pustit ani kapičku, jinak je na vyhození a radikálně sníží tlak oleje..
-
14:38:50 29.3.2010
ostřiky sem vyčistil a byly ok,a myslim že i kdyby byla některa tryska ucpana tak by to šlo poznat že by byl poškozeny valec nebo pist
-
01:28:34 29.3.2010
pokud dám novej olej a filtr a tlaky budou menší (při volnoběhu) je to tím že novej filtr je průchodnější?
-
13:43:22 28.3.2010
a jak jsi zjistil, že ostřiky jsou OK?
-
13:27:27 28.3.2010
tak sem to olejove čerpadlo rozebral a zjistil sem že je dobre, ložiska na klice jsou taky ok, osrřikovaci trysky vpořádku jěště sem nevytahnul tu vyvažovaci hřidel ale nevim jestli to ma vubec smysl když byly ložiska na klice ok tak by měly byt i na te vyvažovaci hřideli nebo ne? spiš myslim že byla chyba ve špatnem oleji
-
20:07:11 26.3.2010
olejové čerpaqdlo umíme za 7000.- origo fiat do 14 dnů doma....
-
17:22:49 26.3.2010
hmm, uvidim po vymene oleje, a pripisu si to na seznam.
-
05:57:31 26.3.2010
elkare, to proto že máš KO termostat na olejovým chladiči...pokud by byl dobrej, tak při běžný jízdě držíš 90°C bez problému..
-
20:16:56 25.3.2010
no jako chápu že olej snese víc než voda. ale asi mě nefunguje budík protože já mám provozní teplotu oleje 80°... na 90 musím šlapat už docela víc na plyn a na 100+ jsem to dostal po 5 minutách na okruhu.
-
18:27:37 23.3.2010
uvědomte si, že 90° je na seriovej motor normální provozní teplota oleje - ani 100°C není příliš mnoho...
A u upravenejhc motoru je lepší držet teplotu oleje i vody o cca 10°C níže z bezpečnostních důvodů...
-
17:57:05 23.3.2010
ivan: to musíš docela rvát bez turbíny abys měl 90°ne?
-
08:16:20 23.3.2010
Honzo ty trysky ostřiku se dají někde sehnat, nebo nějak zprovoznit? Myslím že už je tu někdo scháněl ve fiatu a prý je na 16vt už asi nedělaj
-
01:23:08 23.3.2010
pri 90°
-
21:26:12 22.3.2010
nemělo by to na volnoběh padnout pod 1,5
-
19:57:04 22.3.2010
dal bych 10W-60
-
19:48:02 22.3.2010
olej tam jě měněny pry nějaka polosyntetika, každopadně vyčistim motor naleju 5w40 pak se uvidi, a kolik by minimalně mělo mazat 16VT při 80°?
-
19:26:38 22.3.2010
to není čerpadlem... v prvý ředě zjisti co tam máš za olej a jak je starej, ten vyměň (nejlépe cokoliv s indexem čerpatelnosti za tepla alespoň 50)a sleduj tlaky dál
pokud nenastane změna, tak se tlaky ztrácej někde jinde a ne v čerpadle - těch co opravdu netlačily jsem viděl hodně málo (stěny takového čerpadla a čela kol jsou jak po hrubování na soustruhu..) a i to co jsem vyndal z mého motoru, když motor mazal pod 1 bar na volnoběh je po přeměření naprosto OK
problém je v tryskách ostřiku,nebo v ložiskách na vyvažovačkách..
-
19:19:41 22.3.2010
Krosmen umí
-
17:10:05 22.3.2010
nejlépe asi fiat
-
15:51:02 22.3.2010
koupil jsem coupe a při 80° klesa mazaci tlak oleje pod 1bar vypada to že už bude horši čerpadlo nevite někdo kde sehnat nove? je to na 16VT dik