Tak u mě problém vyřešen. Měl jsem prasknutý štěft na straně svodů.
Byl jsem u Scoupého a vše už šlape jak hodinky :)
Turbo nefouká kdy má
-
17:06:22 22.2.2015
-
22:17:23 18.6.2014Mám podobný problém, turbo začne tlačit až od 4 000ot..
Řekl bych že sepne při 2500ot,ale tlači až při 4tis.ot.
Může mi někdo poradit, kde přesně najdu westgate hadičku,ikdyž mám zakritovaný turbo ? :))
Chtěl bych vyzkoušet, jestli bude mít nějaký vliv i na můj problém.
Díky za popis -
22:18:55 8.8.2009a jaká máš přesně problém ty?
-
21:32:24 8.8.2009Tak kde jinde by mohl byt problém?Vstřikovače?Benz čerpadlo?Nebo snad svičky??
-
19:10:30 8.8.2009palivo je jak píše Marcel,změřit a pak případně řešit dál a hledat problém jinde.U TB28 není třeba větší tlak...
-
14:35:17 8.8.2009když turbo tlačí víc než v serii, tak tam de suchá směs, ne?proto to chce regulator tlaku paliva.
-
13:48:58 8.8.2009Mavi-Když maš odpojeny regulator tlaku turba ti to vynechava?Nebo jak?
-
11:46:08 8.8.2009Ten problem s tim tlakem paliva me zajima.Mohl by pls nekdo podrobneji co kde a jak?Taky mam problem s vynechavanim.
-
11:26:34 8.8.2009???
-
10:35:19 8.8.2009Aha takže seriovy tlak paliva by měl stačit když je odpojena regulace turba jo?Tak kde potom muže byt chyba?
-
20:54:30 7.8.2009chybu hledej jinde,pokud je vše OK tak s TB28 není rébus. Tam kde by se něco projevilo už stejně vůůůbec nic netlačí :-) tlak 3bary stačí,změř ho a pokud tam bude tak je to cajk
-
19:19:09 7.8.20092 Carlos 20vt : Nic neodpojovat, ale seštelovat. Na tlak paliva je regulátor tlaku paliva FPR. Buď stavitelnej nebo se dá koupit náhrada přímo do lišty s přednastavenym tlakem (třeba 3.8bar z Mercedesa)
-
19:10:28 7.8.2009Fakt se s tou odpojenou regulací tlaku turba nemuže nic posrat?Jo ještě jde něak zvýšit tlak paliva?? je na to taky něaky regulator? Pač na 4 kvalt už to vynechava..chudá směs.Na první 3 kvalty to jede super.
-
21:53:37 6.8.2009taková věc by asi byla slyšet:-D:-D
-
18:23:53 6.8.2009možná lopatky nejsou kde mají být. Turbínkové leží ve fýfuku a kompresorové v intercooleru. nebo je otevřený vg
-
14:48:08 6.8.2009Vyřešilo se to nějak? podle popisu mám podobný problém, fouká to také až od 5000 a ještě hrozně málo, tj 0,4 - 0,5. V nížších otáčkách v kopci je to katastrofa.
-
08:04:30 6.6.2008Bembrána bude nejspíš v pořádku, kraví ten elektroventil co je před baterkou
-
12:12:36 5.6.2008Marcel 8V,8VT,10VT: Takže ve wastegate je poškozená membrána a proto se otevírá dřív? Když s tím teď budu chvilku jezdit, nemůžu něco poškodit? Mám tím namysli jízdu do 3.000 ot/min.
-
21:41:37 4.6.2008Marcel 8V,8VT,10VT- nebude při odpojení ventylu chudá směs při origo ECU?? docela rád bych to vyzkoušel.....dám na tvojí zkušenost ale bojím se propálení pístu...dík a klidně mi napiš email docela mě to zajímá tenhle problém ....čus Tlama
-
21:38:47 4.6.2008téma bylo založeno na 20VT,na to jsem i odpovídal a za tím si taky stojím, s původním turbem 20VT neuhoníš ani kdyby ses stavěl na hlavu. Jestli ano, byl někde problém který se pak projevil, ale není to vina vyššího tlaku. Všichni my 20VT před třema rokama jsme takhle jezdili a no problemo
-
17:34:05 4.6.2008pokud teda nejezdíš houbařským stylem..to by se nemělo nic stát...
-
17:33:03 4.6.2008s původním turbem motor neuhoníš? zajímavé ..vysvětli to kámošovi , kterej teď dělá celkovou GO motoru ..najel cca 1000km závodním tempem... pak motor naprosto ztratil tlaky...sice se nejedná o 16vt ale foukanej je taky.. 1.8 T 20VT...
-
17:06:31 4.6.2008máte v tom trochu zmatek hoši, jestliže ti to bez hadičky jede dobře, tak vg není zaseklý ale naopak se otevírá brzy a proto ti to s hadičkou jede prd, proto jsem ti říkal do telefonu aby jsi ji odpojil a zkusil. Klidně ji nech odpojenou protože s původním turbem ten motor nikdy neuhoníš!!!
Ty hodnoty k francouzskýmu čipu jsou velmi zajímavé, jezdí to v ČR už na něčem nebo je to jitrnice jakou svět neviděl? -
16:31:57 4.6.2008Neboj, regulace je opět zapojená. Byl jsem to jen projet tak na 1km, abych zjistil jestli to je ten Wastegate.
-
16:27:45 4.6.2008no bez regulace ten motor brzo odepíšeš.. každopádně ta tyčka by měla jít rozhejbat pomocí hodně WDčka..pokud se nemýlím..
-
13:57:03 4.6.2008Tak je to wastegate, odpojil jsem hadičku co do něj vede a najednou jelo auto doslova jak raketa.. :o) Škoda, že mi tak nebude moc jezdit pořád.. :o(
Chtěl jsem se jen zeptat, jestli se dá nějak rozpohybovat ta tyčka k wastegate... -
10:34:58 4.6.2008tady v republice nikdo...
-
10:12:48 4.6.2008díra do 4000 se dá pořešit přeladěním ecu...
-
08:51:54 4.6.20082 MatyCZ 20VT LE : Dá, ale neporadím ti jak, protože jsem to na vlastní oči neviděl. Bylo mi akorát řečeno, že se to rozhjebá přes tu tyčku...
-
08:47:06 4.6.2008A dá se ten westegate zkusit nějak rozběhat?
-
07:27:12 4.6.2008MatyCZ 20VT LE : Co jsem slyšel, tak by to nemělo bejt nic neobvyklýho, že se "zasekne" wastegate a chce rozhejbat... Měl jsem podobnej problém. Nebyl teda seklej, ale línej.
-
22:53:19 3.6.2008Nene s westegate jsem si nehrál, prostě ještě včera turbo pěkně tlačilo, ale dneska až od těch 5.000..
-
22:17:28 3.6.2008A nevíte co jiného krom Westegate by to mohlo být? Hadice jsem prohlížel, netěsnost nehrozí.. Turbo se mi roztáčí už od 2.500 ot/min, ale úplně naplno mi začne tlačit až těsně před 5.000 ot/min..
-
21:50:47 3.6.2008Tady je cena OK...
-
21:49:55 3.6.2008
-
21:19:01 3.6.2008<a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GT28-GT28RS-T25-T28 -TurboCharger-SR20DE-MIATA-MX5-CIVIC_W0QQcmdZViewI temQQcategoryZ33742QQihZ016QQitemZ260245167269QQrd Z1QQsspagenameZWDVW" target="_blank">Tohle</a> je podezřelý, nebo to neni ono?:)
-
20:21:27 3.6.2008Cena podle toho odkud koupíš. V ČR to ani nezkoušej :-)
-
20:16:39 3.6.2008Kolik stojí GT28RS? Dá se nabastlit i na 16VT?:)
-
20:00:14 3.6.2008nebo tam máš GT28RS .-) ale to bys asi poznal myslím .-)
-
18:01:12 3.6.2008Asi to vypadá na wastegate, ani se nehne.. Přitom když jsem to měl zhruba před půl rokem na rozvodech v servisu, tak se ta tyčka z wastegate pohybovala jak má..
-
15:28:34 3.6.2008netěsnost hadic nebo chyba regulace tlaku turba...
-
10:19:14 3.6.2008Ahoj,
mám problém! Turbo mi nefouká od 2,5 ot/min a rozfouká se až u 4.000 nebo až 5.000.
Nevíte, v čem může být problém?
Díky