Turbo nefouká kdy má

  • enzim
    Tak u mě problém vyřešen. Měl jsem prasknutý štěft na straně svodů.

    Byl jsem u Scoupého a vše už šlape jak hodinky :)
  • enzim
    Mám podobný problém, turbo začne tlačit až od 4 000ot..
    Řekl bych že sepne při 2500ot,ale tlači až při 4tis.ot.
    Může mi někdo poradit, kde přesně najdu westgate hadičku,ikdyž mám zakritovaný turbo ? :))

    Chtěl bych vyzkoušet, jestli bude mít nějaký vliv i na můj problém.
    Díky za popis
  • Aladin
    a jaká máš přesně problém ty?
  • Carlos 20vt
    Tak kde jinde by mohl byt problém?Vstřikovače?Benz čerpadlo?Nebo snad svičky??
  • Aladin
    palivo je jak píše Marcel,změřit a pak případně řešit dál a hledat problém jinde.U TB28 není třeba větší tlak...
  • Mertix
    když turbo tlačí víc než v serii, tak tam de suchá směs, ne?proto to chce regulator tlaku paliva.
  • Carlos 20vt
    Mavi-Když maš odpojeny regulator tlaku turba ti to vynechava?Nebo jak?
  • Mavi
    Ten problem s tim tlakem paliva me zajima.Mohl by pls nekdo podrobneji co kde a jak?Taky mam problem s vynechavanim.
  • Innocento
    ???
  • Carlos 20vt
    Aha takže seriovy tlak paliva by měl stačit když je odpojena regulace turba jo?Tak kde potom muže byt chyba?
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    chybu hledej jinde,pokud je vše OK tak s TB28 není rébus. Tam kde by se něco projevilo už stejně vůůůbec nic netlačí :-) tlak 3bary stačí,změř ho a pokud tam bude tak je to cajk
  • Innocento
    2 Carlos 20vt : Nic neodpojovat, ale seštelovat. Na tlak paliva je regulátor tlaku paliva FPR. Buď stavitelnej nebo se dá koupit náhrada přímo do lišty s přednastavenym tlakem (třeba 3.8bar z Mercedesa)
  • Carlos 20vt
    Fakt se s tou odpojenou regulací tlaku turba nemuže nic posrat?Jo ještě jde něak zvýšit tlak paliva?? je na to taky něaky regulator? Pač na 4 kvalt už to vynechava..chudá směs.Na první 3 kvalty to jede super.
  • JardaITC
    taková věc by asi byla slyšet:-D:-D
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    možná lopatky nejsou kde mají být. Turbínkové leží ve fýfuku a kompresorové v intercooleru. nebo je otevřený vg
  • JardaITC
    Vyřešilo se to nějak? podle popisu mám podobný problém, fouká to také až od 5000 a ještě hrozně málo, tj 0,4 - 0,5. V nížších otáčkách v kopci je to katastrofa.
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    Bembrána bude nejspíš v pořádku, kraví ten elektroventil co je před baterkou
  • MatyCZ 20VT LE
    Marcel 8V,8VT,10VT: Takže ve wastegate je poškozená membrána a proto se otevírá dřív? Když s tím teď budu chvilku jezdit, nemůžu něco poškodit? Mám tím namysli jízdu do 3.000 ot/min.
  • Tlama
    Marcel 8V,8VT,10VT- nebude při odpojení ventylu chudá směs při origo ECU?? docela rád bych to vyzkoušel.....dám na tvojí zkušenost ale bojím se propálení pístu...dík a klidně mi napiš email docela mě to zajímá tenhle problém ....čus Tlama
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    téma bylo založeno na 20VT,na to jsem i odpovídal a za tím si taky stojím, s původním turbem 20VT neuhoníš ani kdyby ses stavěl na hlavu. Jestli ano, byl někde problém který se pak projevil, ale není to vina vyššího tlaku. Všichni my 20VT před třema rokama jsme takhle jezdili a no problemo
  • Honza
    pokud teda nejezdíš houbařským stylem..to by se nemělo nic stát...
  • Honza
    s původním turbem motor neuhoníš? zajímavé ..vysvětli to kámošovi , kterej teď dělá celkovou GO motoru ..najel cca 1000km závodním tempem... pak motor naprosto ztratil tlaky...sice se nejedná o 16vt ale foukanej je taky.. 1.8 T 20VT...
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    máte v tom trochu zmatek hoši, jestliže ti to bez hadičky jede dobře, tak vg není zaseklý ale naopak se otevírá brzy a proto ti to s hadičkou jede prd, proto jsem ti říkal do telefonu aby jsi ji odpojil a zkusil. Klidně ji nech odpojenou protože s původním turbem ten motor nikdy neuhoníš!!!

    Ty hodnoty k francouzskýmu čipu jsou velmi zajímavé, jezdí to v ČR už na něčem nebo je to jitrnice jakou svět neviděl?
  • MatyCZ 20VT LE
    Neboj, regulace je opět zapojená. Byl jsem to jen projet tak na 1km, abych zjistil jestli to je ten Wastegate.
  • Honza
    no bez regulace ten motor brzo odepíšeš.. každopádně ta tyčka by měla jít rozhejbat pomocí hodně WDčka..pokud se nemýlím..
  • MatyCZ 20VT LE
    Tak je to wastegate, odpojil jsem hadičku co do něj vede a najednou jelo auto doslova jak raketa.. :o) Škoda, že mi tak nebude moc jezdit pořád.. :o(

    Chtěl jsem se jen zeptat, jestli se dá nějak rozpohybovat ta tyčka k wastegate...
  • Honza
    tady v republice nikdo...
  • Honza
    díra do 4000 se dá pořešit přeladěním ecu...
  • Innocento
    2 MatyCZ 20VT LE : Dá, ale neporadím ti jak, protože jsem to na vlastní oči neviděl. Bylo mi akorát řečeno, že se to rozhjebá přes tu tyčku...
  • MatyCZ 20VT LE
    A dá se ten westegate zkusit nějak rozběhat?
  • Innocento
    MatyCZ 20VT LE : Co jsem slyšel, tak by to nemělo bejt nic neobvyklýho, že se "zasekne" wastegate a chce rozhejbat... Měl jsem podobnej problém. Nebyl teda seklej, ale línej.
  • MatyCZ 20VT LE
    Nene s westegate jsem si nehrál, prostě ještě včera turbo pěkně tlačilo, ale dneska až od těch 5.000..
  • MatyCZ 20VT LE
    A nevíte co jiného krom Westegate by to mohlo být? Hadice jsem prohlížel, netěsnost nehrozí.. Turbo se mi roztáčí už od 2.500 ot/min, ale úplně naplno mi začne tlačit až těsně před 5.000 ot/min..
  • Innocento
    Tady je cena OK...
  • Innocento
    Spíš tohle http://himni-racing.com/index.php?main_page=produc t_info&cPath=25_27&products_id=5
  • JP
    <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GT28-GT28RS-T25-T28 -TurboCharger-SR20DE-MIATA-MX5-CIVIC_W0QQcmdZViewI temQQcategoryZ33742QQihZ016QQitemZ260245167269QQrd Z1QQsspagenameZWDVW" target="_blank">Tohle</a> je podezřelý, nebo to neni ono?:)
  • Innocento
    Cena podle toho odkud koupíš. V ČR to ani nezkoušej :-)
  • JP
    Kolik stojí GT28RS? Dá se nabastlit i na 16VT?:)
  • nocarret
    nebo tam máš GT28RS .-) ale to bys asi poznal myslím .-)
  • MatyCZ 20VT LE
    Asi to vypadá na wastegate, ani se nehne.. Přitom když jsem to měl zhruba před půl rokem na rozvodech v servisu, tak se ta tyčka z wastegate pohybovala jak má..
  • Tlama
    netěsnost hadic nebo chyba regulace tlaku turba...
  • MatyCZ 20VT LE
    Ahoj,

    mám problém! Turbo mi nefouká od 2,5 ot/min a rozfouká se až u 4.000 nebo až 5.000.

    Nevíte, v čem může být problém?

    Díky