-
10:26:10 8.7.2014
Ahoj momentalne to taky resim mam to udelane tak ze jsem si v praci vytocil na soustruhu zaslepku misto originalniho ventilu na tlak. Je udělaná tak aby byla nizsi a bez toho zobacku tim mi jde palivo az na zpatecku na liste a az za zpateckou mam dany manuelni regulator tlaku paliva. prislo mi to jako nejednodussi a nejlevnejsi reseni. a hlavne original ventil mi zustal v celku.
-
16:26:40 30.6.2014
Snad jsem to nakreslil přehledně. Ano chápu že zpátečka v liště by měla být díky adaptéru zaslepená, ale není, stále je v ní nějaký tlak benzínu. FPR už mám úspěšně nainstalovaný a vypadá to, že i funguje jak má, ovšem zpátešku na liště jsem musel na vývodu zaslepit, nechápu proč.
-
15:33:21 30.6.2014
Bude lepsi vyfotit, nebo nakreslit presne na jakych vyvodech mas co zapojene.
Pokud je vse spravne, tak privod do listy zustava nezmeneny, zpatecka z listy je prazdna, nic z ni samozrejme netece. A na vyvod z adapteru pripojujes externi regulator(vstup regulatoru), vystup z regulatoru jde do hadice ktera byla predtim na zpatecce z listy.
-
21:46:44 29.6.2014
Je to tady tohle konkrétně. Pokud vidím správně, tak by z tady toho hebla měla jít hadice na regulátor. Vývod pro seriovou zpátečku do lišty to nemá, tak kudma tam ten benzín teče? Protože když povolím vývod z lišty na zpátečku (ten který je na bazmeku zaslepený), tak mám zprskaný celý motor benzínem.
-
21:39:40 29.6.2014
Můžete mi někdo vysvětlit tento debilní patent?
http://www.highperformanceparts.cz/adapter-na-pali vovou-listu-fiat-brava-bravo-coupe-marea-punto-tip o.12500
Zapojím to a teče z něj benzín, když ho tedy přepojím na regulátor, tak teče beznín ze seriové zpátečky, jak to mám jako zapojit? Na co tam je do prdele ten vývod a na co slouží? Plácám se s tím dvě hodiny, hadice všechny uřezané a zbytečně.
-
16:15:04 8.1.2014
Ok to vis ja musel mit kazdou kravovinu :D a ted mi je to na japonce knicemu :)
-
15:12:29 8.1.2014
Luki ty mi píšeš opět jako na zavolanou :-) Jasan, zbytek mejl ;-)
-
05:01:43 8.1.2014
Mám kdyžtak ten adaptér můžu ti to vyfotit je úplně novej
-
22:16:33 7.1.2014
Skvěle to jsem chtěl vědět. Máš nějaký tip jak "kuchnout"?
-
20:51:19 7.1.2014
zapojení za lištou na zpátečce mam já... v případě NA motoru není co řešit..protže nemám zapojený podtlakový regulac eobou dvouch... u turba bys musel obě dvě regulace mít zapojený a v tompřípadě je potom lepší seriovej kuchnout, případně ho nahradit takovým adaptérem s vývody pro externí regulátor...
-
18:49:53 7.1.2014
Obnovuji téma. Někde už jsem to tady četl, ale za boha to nemůžu nikde najít. Někdo tady psal, že regulovatelný FPR stačí nainstalovat na zpátečku za lištou, nevíte jestli je tomu tak? Nevím jak jinak by se dal tlak ještě regulovat, snad nějak zprůchodnit seriový regulátor nebo co...
Náčrtek jen pro představu, vím že je tady pár lidí, kteří už relulovali, tak prosím o radu. Dík
-
20:45:38 10.3.2013
a cena tech krasavců? :-)
-
20:00:47 27.1.2013
OT mam tu dva kráááásný regulátory s budikama volný kdyby někdo chtěl
-
13:32:02 27.1.2013
Na liště
-
13:09:03 27.1.2013
nechcu plácat pi...., ale bavíme se o tlaku na liště nebo tlaku co má dávat čerpadlo?
-
12:52:32 27.1.2013
Né já kupovat nechci, ale zajímá mě jak to funguje. A kdybych se někdy rozhodl něco s motorem dělat, tak abych měl jasno ohledně těchto věcí.
-
07:10:09 27.1.2013
Bud si sezenes king origo regulator, nebo si Kup ten stelovaci a yam budes mit navod jak to zapojit.
-
22:17:58 26.1.2013
Takže jak vybrat ten správný regulátor? Tak aby měl správný poměr tlaků?
-
20:16:07 22.1.2013
Je to jednoduché, regulátor nastavuje tlak paliva o stanovenou hodnotu vyšší , než je tlak v sání. Takže když máš při volnoběhu tlak -0,5 baru, měl by regulátor být nastven v sérii na +2 bar. Při plně otevřené klapce, je v sání 0 bar, palivo 2,5. Při přetlaku v sání se zase zvyšuje o 2,5 baru. A štelovací regulátor jenom zvyšuje tenhle rozdíl. Proto taky potřebuješ pumpu, aby zvládala čerpat třeba do 5 barů, protože v coupé je teoreticky možné mít 15 bar přetlak +2,5 bar paliva=4 bary, a 1 bar rezerva:)
-
18:31:43 22.1.2013
No tak teď už jsem úplně zmatený :D Takže tlak paliva je řízen tlakem v sacím potrubí. V jakém poměru by se měl tlak paliva zvyšovat?
-
17:44:16 22.1.2013
jj tlak paliva se mění podle tlaku/podtlaku v sání (a podle hustoty paliva), alespoň u mě to takhle funguje :-)
-
17:07:54 22.1.2013
Takže vše je řízeno jen vstřikama jo? Není regulátor řízený podtlakem/tlakem? U Lancie s turbem se měnil tlak paliva podle tlaku/podtlaku, proto se ptám.
-
15:45:05 22.1.2013
jen je dobrý dodat oproti tlaku v sání...
-
12:31:42 22.1.2013
tlak je furt stejný v jakymkoliv režimu motoru
-
06:50:55 21.1.2013
Chtěl bych si jen ujasnit hodnoty tlaku paliva na "16VT". Těch 2.5baru je při boostu, nebo kdy? resp. kolik je na volnoběh a na kolik by měl stoupnout při přetlaku? Díky :)
-
17:51:02 27.10.2009
no mam tu jeden funkcní origo z 2.0 16v ale nevim jestly je to vhodne pro 16vt a jestli ne tak asi budu muset koupit lepsi,mam vplanu kupovat nove turboa palivovou pumpu,no tento regulator je uz lepsi ne
http://www.tuning-in.cz/regulator-tlaku-paliva-pro fi-sada-vcetne-fitinek-skladem.html
-
16:14:20 27.10.2009
Honza současný době je tam chip od Bit poweru, ještě od předešlýho majitele.ok, zkontaktuju Phoba, díkes
-
16:13:23 27.10.2009
k tomu co plánuješ spíš doporučuju odladit řj, nebo kontaktovat phoba, co by ti k tomu řekl, případně nabídl.. (tuším, že tu nějakej chip, co by to mohl zvládnout nabízel..)
-
16:03:52 27.10.2009
nocarret-v pohodě, neslíbyl, jen sem ho chtěl 1.:)
Honza-a co by si doporučoval?neni to teda blbost, když bude jen větší turbo a laděný svody?
-
15:56:14 27.10.2009
také se mi jeden regulátor válí bez užitku doma kdyby někdo chtěl...
-
11:21:07 27.10.2009
buď v klidu, neni problém mít další, jestli jsem ti ho slíbil tak to se omlouvam, dam ho tobě a tvixmix chviličku určo počká
-
09:07:10 27.10.2009
kdyb jste byly chytří, tak dáváte peníze za kvalitnější (a potřebnější) věci.. (pro info na 16VT je tlak paliva 2.5 bar, takže stačí kuchnout 16V NA kde je 3 bar regulátor a je to nejlevnější upgrade..pokud víš co děláš a co to bude mít za následek..)
velmi kvalitní, štelovací FPR lze najít v seriovejch autech např. v tipu 2.0 8V a starších lančiích... Je to štelovací weber... cena nového je nyní přes 5000,- a funkčnost (a kvalita zpracování) nesrovnatelně lepší než tento číňan:)
jinak kuk sem:
http://saabtuning.cz/tdilys7.htm
jsou tam i kvalitnější kousky bez žádnejch cinkrlátek..hlavně ho není třeba dodělávat:)
-
08:47:46 27.10.2009
nocarret sorry, ale já ho chtěl 1.:(jinak v pohodě, HPP mám 10min autem, tak si tam sjedu.
-
07:34:03 27.10.2009
ptříbrnej hodim ti fotku odpoledne sem je to přesně to co je na fotce na HPP
-
22:56:04 26.10.2009
nocarret
kurna tos jestly mas ten samej aji s prislusenstvim tak bych ho hnet vzal,jake je barvy
-
22:54:19 26.10.2009
Jan Paukovic20VT
no nutne to je,nechitne me to a stejnak budu provadet upravy
-
22:51:11 26.10.2009
jestli chceš můžu ti přesně tenhle dodat mam ho doma cena 1900
-
22:42:16 26.10.2009
Ale pokud nemas jine upravy pockal bych stim pokud to neni nutne samo o sobje je to knicemu.
-
22:41:27 26.10.2009
odpovjedel sis vpodstate sam misto puvodniho.
-
22:04:06 26.10.2009
zdravim,mam dotaz ma nekdo skusenost s Regulátorem tlaku paliva.
-musi se vymenit za seriovy?
-a kam s umistenim?
ten muj origo mi odesel a chci poridit tenhle
http://www.highperformanceparts.cz/regulator-tlaku -paliva-race-techr--7bar.606