Regulátor tlaku paliva

  • L_hall
    Ahoj momentalne to taky resim mam to udelane tak ze jsem si v praci vytocil na soustruhu zaslepku misto originalniho ventilu na tlak. Je udělaná tak aby byla nizsi a bez toho zobacku tim mi jde palivo az na zpatecku na liste a az za zpateckou mam dany manuelni regulator tlaku paliva. prislo mi to jako nejednodussi a nejlevnejsi reseni. a hlavne original ventil mi zustal v celku.
  • Invi
    Snad jsem to nakreslil přehledně. Ano chápu že zpátečka v liště by měla být díky adaptéru zaslepená, ale není, stále je v ní nějaký tlak benzínu. FPR už mám úspěšně nainstalovaný a vypadá to, že i funguje jak má, ovšem zpátešku na liště jsem musel na vývodu zaslepit, nechápu proč.
  • PhoB
    Bude lepsi vyfotit, nebo nakreslit presne na jakych vyvodech mas co zapojene.

    Pokud je vse spravne, tak privod do listy zustava nezmeneny, zpatecka z listy je prazdna, nic z ni samozrejme netece. A na vyvod z adapteru pripojujes externi regulator(vstup regulatoru), vystup z regulatoru jde do hadice ktera byla predtim na zpatecce z listy.

  • Invi
    Je to tady tohle konkrétně. Pokud vidím správně, tak by z tady toho hebla měla jít hadice na regulátor. Vývod pro seriovou zpátečku do lišty to nemá, tak kudma tam ten benzín teče? Protože když povolím vývod z lišty na zpátečku (ten který je na bazmeku zaslepený), tak mám zprskaný celý motor benzínem.
  • Invi
    Můžete mi někdo vysvětlit tento debilní patent? http://www.highperformanceparts.cz/adapter-na-pali vovou-listu-fiat-brava-bravo-coupe-marea-punto-tip o.12500

    Zapojím to a teče z něj benzín, když ho tedy přepojím na regulátor, tak teče beznín ze seriové zpátečky, jak to mám jako zapojit? Na co tam je do prdele ten vývod a na co slouží? Plácám se s tím dvě hodiny, hadice všechny uřezané a zbytečně.
  • k3lukas
    Ok to vis ja musel mit kazdou kravovinu :D a ted mi je to na japonce knicemu :)
  • Invi
    Luki ty mi píšeš opět jako na zavolanou :-) Jasan, zbytek mejl ;-)
  • k3lukas
    Mám kdyžtak ten adaptér můžu ti to vyfotit je úplně novej
  • Invi
    Skvěle to jsem chtěl vědět. Máš nějaký tip jak "kuchnout"?
  • Honza
    zapojení za lištou na zpátečce mam já... v případě NA motoru není co řešit..protže nemám zapojený podtlakový regulac eobou dvouch... u turba bys musel obě dvě regulace mít zapojený a v tompřípadě je potom lepší seriovej kuchnout, případně ho nahradit takovým adaptérem s vývody pro externí regulátor...
  • Invi
    Obnovuji téma. Někde už jsem to tady četl, ale za boha to nemůžu nikde najít. Někdo tady psal, že regulovatelný FPR stačí nainstalovat na zpátečku za lištou, nevíte jestli je tomu tak? Nevím jak jinak by se dal tlak ještě regulovat, snad nějak zprůchodnit seriový regulátor nebo co...

    Náčrtek jen pro představu, vím že je tady pár lidí, kteří už relulovali, tak prosím o radu. Dík
  • L_hall
    a cena tech krasavců? :-)
  • nocarret
    OT mam tu dva kráááásný regulátory s budikama volný kdyby někdo chtěl
  • Invi
    Na liště
  • Huty
    nechcu plácat pi...., ale bavíme se o tlaku na liště nebo tlaku co má dávat čerpadlo?
  • Invi
    Né já kupovat nechci, ale zajímá mě jak to funguje. A kdybych se někdy rozhodl něco s motorem dělat, tak abych měl jasno ohledně těchto věcí.
  • Denis 1,9 JTD:(
    Bud si sezenes king origo regulator, nebo si Kup ten stelovaci a yam budes mit navod jak to zapojit.
  • Invi
    Takže jak vybrat ten správný regulátor? Tak aby měl správný poměr tlaků?
  • Denis 1,9 JTD:(
    Je to jednoduché, regulátor nastavuje tlak paliva o stanovenou hodnotu vyšší , než je tlak v sání. Takže když máš při volnoběhu tlak -0,5 baru, měl by regulátor být nastven v sérii na +2 bar. Při plně otevřené klapce, je v sání 0 bar, palivo 2,5. Při přetlaku v sání se zase zvyšuje o 2,5 baru. A štelovací regulátor jenom zvyšuje tenhle rozdíl. Proto taky potřebuješ pumpu, aby zvládala čerpat třeba do 5 barů, protože v coupé je teoreticky možné mít 15 bar přetlak +2,5 bar paliva=4 bary, a 1 bar rezerva:)
  • Invi
    No tak teď už jsem úplně zmatený :D Takže tlak paliva je řízen tlakem v sacím potrubí. V jakém poměru by se měl tlak paliva zvyšovat?
  • Luxor
    jj tlak paliva se mění podle tlaku/podtlaku v sání (a podle hustoty paliva), alespoň u mě to takhle funguje :-)
  • Invi
    Takže vše je řízeno jen vstřikama jo? Není regulátor řízený podtlakem/tlakem? U Lancie s turbem se měnil tlak paliva podle tlaku/podtlaku, proto se ptám.
  • Honza
    jen je dobrý dodat oproti tlaku v sání...
  • Huty
    tlak je furt stejný v jakymkoliv režimu motoru
  • Invi
    Chtěl bych si jen ujasnit hodnoty tlaku paliva na "16VT". Těch 2.5baru je při boostu, nebo kdy? resp. kolik je na volnoběh a na kolik by měl stoupnout při přetlaku? Díky :)
  • tvixmix
    no mam tu jeden funkcní origo z 2.0 16v ale nevim jestly je to vhodne pro 16vt a jestli ne tak asi budu muset koupit lepsi,mam vplanu kupovat nove turboa palivovou pumpu,no tento regulator je uz lepsi ne http://www.tuning-in.cz/regulator-tlaku-paliva-pro fi-sada-vcetne-fitinek-skladem.html
  • Mertix
    Honza současný době je tam chip od Bit poweru, ještě od předešlýho majitele.ok, zkontaktuju Phoba, díkes
  • Honza
    k tomu co plánuješ spíš doporučuju odladit řj, nebo kontaktovat phoba, co by ti k tomu řekl, případně nabídl.. (tuším, že tu nějakej chip, co by to mohl zvládnout nabízel..)
  • Mertix
    nocarret-v pohodě, neslíbyl, jen sem ho chtěl 1.:)
    Honza-a co by si doporučoval?neni to teda blbost, když bude jen větší turbo a laděný svody?
  • Aladin
    také se mi jeden regulátor válí bez užitku doma kdyby někdo chtěl...
  • nocarret
    buď v klidu, neni problém mít další, jestli jsem ti ho slíbil tak to se omlouvam, dam ho tobě a tvixmix chviličku určo počká
  • Honza
    kdyb jste byly chytří, tak dáváte peníze za kvalitnější (a potřebnější) věci.. (pro info na 16VT je tlak paliva 2.5 bar, takže stačí kuchnout 16V NA kde je 3 bar regulátor a je to nejlevnější upgrade..pokud víš co děláš a co to bude mít za následek..)

    velmi kvalitní, štelovací FPR lze najít v seriovejch autech např. v tipu 2.0 8V a starších lančiích... Je to štelovací weber... cena nového je nyní přes 5000,- a funkčnost (a kvalita zpracování) nesrovnatelně lepší než tento číňan:)

    jinak kuk sem:

    http://saabtuning.cz/tdilys7.htm

    jsou tam i kvalitnější kousky bez žádnejch cinkrlátek..hlavně ho není třeba dodělávat:)

  • Mertix
    nocarret sorry, ale já ho chtěl 1.:(jinak v pohodě, HPP mám 10min autem, tak si tam sjedu.
  • nocarret
    ptříbrnej hodim ti fotku odpoledne sem je to přesně to co je na fotce na HPP
  • tvixmix
    nocarret
    kurna tos jestly mas ten samej aji s prislusenstvim tak bych ho hnet vzal,jake je barvy
  • tvixmix
    Jan Paukovic20VT
    no nutne to je,nechitne me to a stejnak budu provadet upravy
  • nocarret
    jestli chceš můžu ti přesně tenhle dodat mam ho doma cena 1900
  • Jan Paukovic20VT
    Ale pokud nemas jine upravy pockal bych stim pokud to neni nutne samo o sobje je to knicemu.
  • Jan Paukovic20VT
    odpovjedel sis vpodstate sam misto puvodniho.
  • tvixmix
    zdravim,mam dotaz ma nekdo skusenost s Regulátorem tlaku paliva.
    -musi se vymenit za seriovy?
    -a kam s umistenim?

    ten muj origo mi odesel a chci poridit tenhle
    http://www.highperformanceparts.cz/regulator-tlaku -paliva-race-techr--7bar.606