-
18:24:54 14.5.2013
myslíš tam nahoře? kde jí splácne kapota? no tak od airboxu dopředu vede plastová a vpředu je spojena asi 17cm gumovou a ta se dá použít na konus a do toho oválu :D
-
18:48:40 29.4.2013
Ahoj, no mě by zajímalo jak jste řešili úpravu hadice pro sportovní filtr. Mám 1.8 a ikdyž mám u filtru redukce tak žádná není elipsovitá :-D
-
12:56:02 1.5.2009
tak jsem ji tam ted dal a jedo to líp. jde to rychleji do otáček...
ještě popřemýšlím nad tím proděrováním...
-
09:07:18 1.5.2009
vložka semam o sobě je nanic.. rozvrtání airboxu je celkem hodně znát i s obyč papírákem - vložka je jen pro dobrej pocit....
-
08:24:32 1.5.2009
zajímalo by mě, jestli by tato "děrovaná uprava airboxu" pomohla i když už tam mám sportovní vložku. jestli se ten výkon zvedne ještě víc, nebo už je to zbytečný???
filtr mám tenhle
http://tuning.autodoplnky.cz/filtry-green/vlozky-a irbox/sportovni-filtr-green-fiat-coupe-2-0l-20v-tu rbo-vy-s282111
díky
-
17:17:48 18.4.2009
ja se sport sáním mám zase misto 0,6 na budíku 0,8 (v minusu)
-
16:37:17 18.4.2009
Ja kdyz sem ted nedavno provrtaval sani, tak od te doby mam podtlak na budiku -0,4 misto -0,6 jak bylo predtim....muze to nejak souviset? Hadice sem kontroloval a nikde se nezda ze by prisaval falesny vzduch
-
07:55:13 18.4.2009
no velikost filtru - čím větší, tím lepší..alespoŇ se nesníží propustnost potřebná pro dobrej přísun vzduchu, i když filtr bude zasranej.. koukněte třeba na autokros - 2l auta tam mají filtr průměru 150mm a délky třeba půl metru..+ ještě molitanovej návlek... takovejhle filtr s návlekem stojí cca 2_3000 od KN..
viz třeba toto monstrum co přijde do jedný ze zavodniček:)
-
07:06:13 18.4.2009
diagnoza na turbo cim vic vzduchu tim lip... takze co nejvetsi, ale ne zas nakou sracku co se ti podtlakem rozskube jak pisou jini :D takze z toho mam pocit ze Kopru kam jedes koupis jen sracky...
-
13:54:32 17.4.2009
Good: JJ není nad praní konusu v Perwolu. docela sem čuměl, ale když špunt vytáli tak autíčko mooc pěkně ožilo :-)
-
12:17:13 17.4.2009
poradte prosím, dneska to musím sehnat :D
-
11:57:13 17.4.2009
když chci na 16VT taky otevřený, jaký musím koupit? záleží tam na nějakých průměrech atd? pač to mám tedka doma rozebrané a na zítra by se mi to už hodilo :) žebych si zajel pro nějaký ten dílek :D
-
22:45:38 16.4.2009
a další už v autě i s prožitkem :)
-
22:44:30 16.4.2009
2,
-
22:25:23 16.4.2009
už se nemužu dočkat doufam že to nebude otevřene až moc zvolil sem tu největší verzi ktera se vleze misto serioveho airboxu
-
22:17:56 16.4.2009
:-)))
-
22:07:36 16.4.2009
vyřešeno :D
-
09:38:57 11.4.2009
nj zmerene to nemam na pascaly presne zato vim co to delalo, no ale at si kazdy zkusi konus, bavlnu, diry do airboxu a puvodni verzi a sam se rozhodne co to dela.. ja rikam ze male otevreni a pristup vzduchu je fajn ale cim vetsi duzna tim vic koniku neskace do nekonecna
-
08:50:34 11.4.2009
kdybys radši změřil podtlaky v různejch místech sacího traktu a pak časy akcelerace tak bys věděl že meleš hodně velký hovna:)
-
08:14:08 11.4.2009
vykon nedelam na plyn aby bylo jasno, ale kdyz si u toho plynu tak ma lepsi rozprasovani jak benzin a vic oktanu jak benzin
plyn mam ale na spotrebu takze tam jak pustim vic vzduchu tak se smisi a je ho ve vysledku min a pak to logicky min jede
ja mluvim ale o benzinu, do dvou der prumeru 50 ten potah je znat oproti zavrenemu airboxu, pak uz u vetsich der zacina prevladat zvuk nad vykonem a od doury 80+ uz jen zvuk a vykon do kopce znatelne dolu nehlede na to chlemtani po vzduchu jak hodim neutral... vsecko benzin
-
07:33:21 11.4.2009
no co taky chtít od 1.8 co je na plyn... že ano...
u normálního auta velikost děr řešit nemusíš, resp. stačí když součet ploch veškerejch děr před airboxem je větší než plocha výstupní trubky z airboxu ke klapce..
no a závodní auta se 4 klapkou bez airboxu - tam to zas funguje trochu jinak a ne na principu harmonickejch kmitů, který když se trefíš do určitý frekvence motor přeplňují....
-
21:57:28 10.4.2009
nj ale ty zavodni auta nemaji seriovku 1,8
-
20:54:45 10.4.2009
Von Ravene, to co říkáš je logicky blbost, když namontuješ konus/přímé sání, což je naprosto volný průchod, nedělá to žádný problém. Vždyť závodní auta nemají žádný airbox, jen "pnčochu" na sací rouře, která přímo trčí z karboše, nebo u stříkačky ze škrtící klapky. Nebo se pletu? Jiná věc je jak říkáš náporové sání.
-
20:03:58 10.4.2009
mas VT,
jo kdyby to bylo naporove sani co sbira vic vzduchu s rycheljsi jizdou ale takhle to akorat zere teplo od motoru a cim vetsi dira tim vic
-
19:55:12 10.4.2009
e e na moji 1,8 sem zkousel postupne ruzne pocty a ruzne prumery a ideal je do 50mm dva kousky, mel jsem i pres 80 a zvuk jak amerika, ale do kopce sem mohl vysednout a jit tlacit (stejny pocit jako kdyz vykucham komplet vyfuk, proslapnu plyn a uvazuje to jak felda jestli jo nebo se na to radsi vyse***m. u turba bych veril co nejvic vzduchu dovnitr a co nejvic vykuchat vyfuk ale nase zakladni atmosfery si s hodne vzduchem neporadi
-
19:45:44 10.4.2009
houby - díry musej být takovýho průměru, aby při plným plynu (resp. náhlým přidání plynu) byl v sání co nejmenší pokles tlaku, kterej značí restrikce v sání a omezení výkonu..
-
19:17:18 10.4.2009
ty diry musi mit urcity prumer, kdyz byly takove mensi bylo to fajn jak sem to otevrel moc mel sem dojem ze to spis chlemtne po vzduchu a nic se nekona a kdyz sem po vetsim delsim tahu hodil neutral tak aspon pul minuty litaly otacky jak motor zmatene chlemtal dal nez se to srovnalo
-
15:33:45 10.4.2009
Honzo, já ho rozvrtanej zatím nemám, ale vždy když měním filtr je tam tolik bordelu, že je to úplně jedno. Přes tu nasávací troubu o velkém průměru se tam stejně dostane všechno. Mě tam kupříkladu bydlela veverka, sviňa jedna a natahala si tam oříšky atp. navíc ukradla dekl paraboly, ohryzala jej akorát do rozměru té trouby a používala ho jako dveře... . Tzn. je to asi jedno, jestli se práší, či ne.
-
12:20:33 10.4.2009
vyhoď konus - já momentálně nasadil klasiku papírák (a možná ještě uzavřu airbox, což už na výkonu znát bude), jako před 4ma rokama - jelikož se u nás momentálně díky nečinnosti zametačů ulic práší jak sviň a díky tomu, že celý město bude rozkopaný, tak se prášit bude, zvolil jsem papírák, kterej má stejně nejlepší filtrační schopnosti...
výkonový pokles s papírákem se nekonal- stejný jako s bavlnou
jinak rozvrtanje airbox mam na coupe, tipu, je i na exHGT, ale na alfu ho nedám, i kdžy zvouček by byl brutální - tam je filtrbox hodně blbě umístěn na ráně bordelu...
-
12:14:24 10.4.2009
když je neuděláš z vrchu tak joo :-)
ale nahlodali ste mě, že bych vyhodil konus ?
-
11:46:52 10.4.2009
Jardo to je jasný ne...
-
11:30:45 10.4.2009
Jde to těma dírama přes filtr?
-
11:09:45 8.4.2009
já mam na 20VT upravenej airbox, 2x díra o prumeru 60mm, zvuk nádherný a jede to určo lépe, ale mam tedy i výfukový systém od ragazzonu, takže výsledek super
-
10:01:16 8.4.2009
chápu, dělají se různé věci, mě šlo spíš o to, jestli to má nějaký význam u 20vt z hlediska výkonu, chuti po otáčkách, pružnosti. O zvuk turba mi nejde. Jetli není lepší dát přímé sání. Co si o tom myslíš?
-
06:16:20 8.4.2009
na 20VT to taky dělají... pak je víc slyšet turbo..
-
22:28:23 7.4.2009
Honzo,autorem článku jsi zřejmě ty, pokud jsem to pochopil správně, proto bych se tě chtěl zeptat, jestli je to vhodné pro 20vt? Díky.
-
21:11:40 7.4.2009
ok díky. myslel jsem si že to tak bude, akorát jsem měl v hlavě trochu jiné rozmístění děr. mám 1.8smu, bude ta uprava aspon trochu znát???
-
19:08:20 7.4.2009
jsme to oprvail..předtím tam nebyla..nyní tam je odkaz na ní...
-
14:20:38 7.4.2009
Chci se do toho pustit a hodila by se mi ta fotka co tam není. Má někdo?
http://www.fiatcoupe.cz/rady-navody/uprava-seriove ho-airboxu/