-
18:17:05 4.9.2016
Tak ten odpor na chladiči nemá s vnitřním ventilátorem nic společného. Problém vyřešen v pojistkovce jsou dvě pojistky s piktogramem větráku a ja si te druhé přepálené nevšiml. Pro jistotu jsem koupil i další jednotky, tak mam náhradní :) Jinak s novým větrákem to fučí jak hovado.
-
13:42:57 3.9.2016
ten odpor bude asi očuzený, vypadá to na omezení proudu do ventilátoru...
pod ním asi bude dioda
každopádně odpor má jen 0,30 ohmu, takže jestli nemáš měřák vem, ruční baterku kus drátku a plus prožen tím odporem a druhou stranu dej na tu žárovku abys viděl jestli je průchozí nebo spálený
-
12:33:17 3.9.2016
Ten odpor na chladici nevypadá v kondici, skoda, ze sem nejde dat fotka. Je dost spálený.
-
12:19:23 3.9.2016
Do toho rele na nadrzce stava jde. Je to to větší s číslem 2110.
-
10:58:15 3.9.2016
Tak a mas za tim rele napeti??
Kdyz .ne tak .na te nadrzce je rele...
nebo na tom chladici ma byt nejaky pred.odpor asi ta krabicka??
-
10:22:19 3.9.2016
Vždyť píšu, že jsem tohle všechno zkoušel.
-
22:51:10 2.9.2016
-
19:36:20 2.9.2016
Auto stojí cca tři roky bez baterky, rozhodl jsem se po letech zase rozchodit, z ničeho nic nefunguje ventilátor. Původní jsem vytáhl a zjistil, že je dost přidřený. Koupil jsem nový, ale to problém nevyřešilo. Do přívodních kabelů nejde 12V. Všechny pojistky jsou v pořádku a to i ty na nádobce ostřikovačů i u levého tlumiče. Koukal jsem do díry po větráku, že se nehýbe ani klapka. Propracoval jsem až k nějaké plastové jednotce vedle větráku, ale vizuálně vypadá v pořádku, ale zkusím ji také vyměnit. Jinak ty ovládací panely mám dva, takže jsem je prohazoval a také nic nepomohlo. Coupé je tak zajebané auto, že to svět neviděl. Neměl s tím někdo podobné problémy?