Širší rozvodový řemen?

  • Honza
    jednoduče, ty 3mm odfrézuješ.. stejně jako sem odfrézoval já a uděláš tam prostýnek, protže to má i jinej průměr..
    http://guy-croft.com/viewtopic.php?f=5&t=2264& amp;start=10

    tady mam nějaký fotky...

  • Denis 1,9 JTD:(
    Jak ale vyřešit to, že kolo dole bude v jiné pozici? Axiálně je o 3mm jinde, než sériové. Bojím se, že řemen bude mít snahu přeskočit, i když tam je ten věnec, který by to měl držet...
    jdu jenom směrem 22mm řemen. Řemenice z ALfy mě taky lákají, hlavně ta sací, kde by se dalo udělat natáčení sací vačky.
  • Honza
    aha fotky nejdou..
  • Honza
    a
  • Honza
    na 22mm řemen z Tipa TD stačej nahoře seriový řemenice, dolu na kliku řemen z TS/nebo 1.8my...

    na 25mm řemen z Ducata TD potřebuješ nahoru široký řemenice - já sem si dělal kit dolu na kliku z JTD, nahoru na obě vačky řemenice ze sací strany z TS motorů/či 5válců a k nim patřičný mezikusy aby to šlo na vačku..to mě vyšo na pár korun (cca 5000,-)

    pak jsem taky jeden kit kupoval - s koly na vačky CatCams za 15000,-
  • Denis 1,9 JTD:(
    Zdravím všechny,
    plánuju vyměnit rozvodový řemen na 16VT za širší - už jsem našel nějaký z Brava 1,9 TD, který á stejný počet zubů a je širší. Nyní ale vyvstala otázka, jaké rozvodové kola tam dát. Někdo už tady kdysi psal, že to jde, ale mě by zajímalo, jestli nemá někdo tip, jaké dát rozvodové kolo na klice, neboť to je osoustružené na 18mm, takže nic širšího tam nevejde.
    Mám doma i kola z MArei 1,8 a Alfy 2,0 TS, ty jsou krásně široké, ale zase mi nevychází osazení - musel bych to kolo frézovat. Než se do toho pustím, tak bych chtěl zkusit, jestli někdo nezná nějakou jinou alternativu.
    Pomocné řemeny na vyvažováky nemám a místo té velké ozubené řemenice budu dělat podložku, takže místo na posouvání mám.