-
15:57:19 6.5.2015
na kvedlačkách sou už klasický závity myslim
-
17:08:14 3.5.2015
Vůbec totiž netuším jak vyměnit tu vodící kladku rozvodáku co je za vyvažovákem
-
22:00:47 1.5.2015
A na vyvažovací hřídeli nevis jakej je?
-
21:57:01 1.5.2015
jo je tam levý závit
-
21:47:05 1.5.2015
Nevite někdo jestli na klice není náhodou obracenej zavit?
-
04:53:18 24.4.2015
tu širší..
-
22:22:46 23.4.2015
Ještě jedna otázka, nevíte jakou šířku má vodící kladka rozvodáku? našel jsem dvě od febi jedna má 12 a druhá 21
-
21:56:56 23.4.2015
ok díky
-
19:58:33 23.4.2015
ten co má zuby z obou stran..
-
19:33:32 23.4.2015
A to je kterej?
-
17:02:35 23.4.2015
systém nastavení 16V/VT je stejnej..jen s elišily řemenice na vačkách
mimochodem, řemen vyvažovaček sundej a už ho tam nevracej!
-
12:43:19 23.4.2015
ale tohle je 16VT ne? nebo je to stejný?
-
22:43:47 22.4.2015
Aretace není potřeba, rysky v příloze.
-
12:46:39 16.4.2015
Zdravím chci se zeptat jestli nevíte co všechno a kde se aretuje na 2.0 16v a jestli by někdo neměl schéma rozvodu, díky)