-
21:32:48 1.4.2015
Turbo ještě žije ono kouřilo už na začátku,ale ted us to s ním pujde rychle s kopce. Nové turbo už je na cestě. Chvilkama při overboostu vyleti i na 2 bary.
-
15:04:14 1.4.2015
PhoB: presne toto je tá vzácna informácia na ktorú som čakal :) aj keď sa nepočúva ľahko priznávam :D no veľmi cenná rada! dík moc ;)
-
00:53:27 1.4.2015
Samotny vyfuk samozrejme turbu nic neudela.
Ale stane se to, ze zpruchodnenim vyfuku klesne tlak plynu hned za turbem. Tedy tlaku ktery trosku pomaha drzet olej v tesnicim labyritnu pod vyfukovou vrtulkou(v tomhle miste jsou seriova TB28 casto opotrebovana) a ten nyni muze(opakuji pokud je TB28 uz trosku vybehana-axialni vule nebo uz bylo repasovane..) zacit unikat, zapekat se pod vrtulkou a samozrejme pri tom kourit z vyfuku. Pak je jen otazka casu kdy karbon pod vrtukou natlaci tepelny stit primo do vrtulky atd bla bla.
-
17:44:56 31.3.2015
já jezdil s TB28 bez katu s overboostem 1,7 několik let....nemusíš mít strach...měl jsem kat ven a ty tlumici hrnce taky...
-
22:20:23 30.3.2015
:D :D :D
-
19:55:21 30.3.2015
Nevím jak je to s výfukem, ale včera psal nejmenovaný člen na FB že jezdí na 1,7btlaku turba, nadšený že gumuje na 3. r. s. a večer psal že turbo je death :-D
-
16:10:39 30.3.2015
Nazdar klubáci! Neviete mi niekto náhodou povedať čo je pravdy na fáme ,že sériové TBčko u20vt nevydrží nič pri absolútnom otvorení,spriechodnení výfuku bez tlmičov a katu???Máte to niekto reálne overené?nejaká reálna skúsenosť? Dík!