-
22:03:57 24.5.2015
Vyřešeno. Snímač vacky vyměněny. A auto je zase OK.
-
12:26:10 14.3.2015
Už to tady bylo psané. Pokud máš blbé čidlo vačky, tak se stává, že někdy funguje a někdy ne. A ŘJ je naprogramovaná tak, že bez čidla vačky se dokáže obejít, pokud už motor běží - polohu vačky si přepočte z polohy kliky, ale potřebuje si to při startu motoru ujasnit, protože na dva signály z kliky je jeden signál z vačky(zjednodušeně). Takže pokud za jízdy motoru vypadne čidlo vačky, motor pojede dál(Jak jsi se přesvědčil na vlastní oči), ale bez čidla kliky se zastaví, protože ztratí pojem o otáčkách motoru, tohle z vačky nedokáže přepočíst. Pokud už máš přečtené závady a je tam napsané čidlo vačky, tak nevím, co není jasné.
-
10:03:51 14.3.2015
pozor! nekdy je oznaceni snimace kliky a vacky stejne....
například vsdný snímač G40 může být G40 vačka a G40 klika...Nejlepší je opravdu ten osciloskop
-
20:11:26 13.3.2015
no tak potom babo raď... přeci pokud by bylo špatné na klice, tak to nebude psát vačku.
nějakej další návrh?
jinak to na klice jsem měřil a má cca 850 ohm.
-
18:07:45 13.3.2015
pokud je blbý na vačce, tak to nenastartuješ, nikdy (a bacha na manipulaci s věcma kolem něj..stačí do něj ťunout, nebo omylem něco páčit a je po něm..)...pokud jeho poškození nastane, když se motor točí, motor zůstane běžet..jakmile ho chcípněš, nenatočíš ho..nikdy
podle signálu z něj řj určuuje pracovní cyklus 1 válce a podle toho pálí/vstřikuje na dalších válcích...
-
22:06:47 12.3.2015
tak to vypadá že je to čidlo vačky...
na diagnostice se klika objevuje jako č. 05 - snímač otáček
vačka č. 08 - snímač fáze
zajímavej poznatek: s odpojeným čidlem vačky nenastartuju ani za studena ani za tepla...
ale když jsem rozpojil a prostříkal konektor na vačku, tak je to lepší, teplé už to nastartuju ale blbě. nevim jak to čidlo proměřit, protože se na něj nedostanu.
-
22:45:51 11.3.2015
Stejný co tobě to dělalo mně na Paliu - bylo to čidlem otáček - stačilo ho zvenku vyčistit od bordela.
-
19:49:04 11.3.2015
čidlo kliky proměř ohmmetrem za studena a zatepla -pokud mění odpor z cca 900ohm skoro k nekonečnu, je to jasný.....jeho signál proměřit jde taky - na osciloskopu...ten by měl mít každej pořádnej servis, nebo autoelektrikář...
-
19:39:54 10.3.2015
tak dneska konečně diagnostika, projev stejný, za studena cvrnk a jede furt... jak to chcípnu podle diagnostiky při cca 65st. C na vodě, tak už nenastartuju...
čidla co jsou vidět v diagnostice se zdají OK, ale čidlo kliky a vačky nelze nijak testovat...
když nejde natočit, vyhodí to hned chybu 08 snímač fáze - skrat.
proč já?
-
15:38:53 10.3.2015
tohle je snímač na klice, nebo an avčce
-
10:53:03 10.3.2015
něco podobnýho m i dělalo čidlo teploty vody....za tepla jsem normálně nenastartoval a z laufu lital černý kouř.....
-
09:12:01 10.3.2015
tohle mi delalo u jednoho zakaznika na octavii 2 a snimac otacek vacky....
-
22:25:53 9.3.2015
co cidlo snimani otacek? jaky ma odpor za studena ajaky za tepla? tohle mi delallo na TIPU cidlo je na magnetickem principu a teplem se magnety nici , pak to chcipalo i za jizdy nebo nestartovalo vubec, to uz melo cidlo nekonecny odpor misto cca 700 Ohmu
-
21:28:38 9.3.2015
mám problém. 20VT za studena nastartuje na cvaknutí, ale když se ohřeje, tak točí, ale ani neslíbí... začalo to už na podzim občas, ale teď už je to pravidlo... jinak pokud je motor v chodu, tak se chová normálně. jen pokud ho chcípnu, tak pokud není úplně studený, tak už nenastartuje...
sice mám diagnostiku, ale bohužel mám v notebooku win7 a nechce mi to kamarádit s ECUSCANem...
první mě napadli svíce, pak čidlo teploty vody.
víc hlav víc poradí... doufám :-)