20VT nestartuje za tepla

  • Coupe20VT PLUS :-D
    Vyřešeno. Snímač vacky vyměněny. A auto je zase OK.
  • Denis 1,9 JTD:(
    Už to tady bylo psané. Pokud máš blbé čidlo vačky, tak se stává, že někdy funguje a někdy ne. A ŘJ je naprogramovaná tak, že bez čidla vačky se dokáže obejít, pokud už motor běží - polohu vačky si přepočte z polohy kliky, ale potřebuje si to při startu motoru ujasnit, protože na dva signály z kliky je jeden signál z vačky(zjednodušeně). Takže pokud za jízdy motoru vypadne čidlo vačky, motor pojede dál(Jak jsi se přesvědčil na vlastní oči), ale bez čidla kliky se zastaví, protože ztratí pojem o otáčkách motoru, tohle z vačky nedokáže přepočíst. Pokud už máš přečtené závady a je tam napsané čidlo vačky, tak nevím, co není jasné.
  • Syky
    pozor! nekdy je oznaceni snimace kliky a vacky stejne....

    například vsdný snímač G40 může být G40 vačka a G40 klika...Nejlepší je opravdu ten osciloskop
  • Coupe20VT PLUS :-D
    no tak potom babo raď... přeci pokud by bylo špatné na klice, tak to nebude psát vačku.

    nějakej další návrh?

    jinak to na klice jsem měřil a má cca 850 ohm.
  • Honza
    pokud je blbý na vačce, tak to nenastartuješ, nikdy (a bacha na manipulaci s věcma kolem něj..stačí do něj ťunout, nebo omylem něco páčit a je po něm..)...pokud jeho poškození nastane, když se motor točí, motor zůstane běžet..jakmile ho chcípněš, nenatočíš ho..nikdy

    podle signálu z něj řj určuuje pracovní cyklus 1 válce a podle toho pálí/vstřikuje na dalších válcích...

  • Coupe20VT PLUS :-D
    tak to vypadá že je to čidlo vačky...

    na diagnostice se klika objevuje jako č. 05 - snímač otáček

    vačka č. 08 - snímač fáze

    zajímavej poznatek: s odpojeným čidlem vačky nenastartuju ani za studena ani za tepla...

    ale když jsem rozpojil a prostříkal konektor na vačku, tak je to lepší, teplé už to nastartuju ale blbě. nevim jak to čidlo proměřit, protože se na něj nedostanu.
  • Jarda "roger"
    Stejný co tobě to dělalo mně na Paliu - bylo to čidlem otáček - stačilo ho zvenku vyčistit od bordela.
  • Honza
    čidlo kliky proměř ohmmetrem za studena a zatepla -pokud mění odpor z cca 900ohm skoro k nekonečnu, je to jasný.....jeho signál proměřit jde taky - na osciloskopu...ten by měl mít každej pořádnej servis, nebo autoelektrikář...
  • Coupe20VT PLUS :-D
    tak dneska konečně diagnostika, projev stejný, za studena cvrnk a jede furt... jak to chcípnu podle diagnostiky při cca 65st. C na vodě, tak už nenastartuju...

    čidla co jsou vidět v diagnostice se zdají OK, ale čidlo kliky a vačky nelze nijak testovat...

    když nejde natočit, vyhodí to hned chybu 08 snímač fáze - skrat.

    proč já?
  • Honza
    tohle je snímač na klice, nebo an avčce
  • Alejandro
    něco podobnýho m i dělalo čidlo teploty vody....za tepla jsem normálně nenastartoval a z laufu lital černý kouř.....
  • Syky
    tohle mi delalo u jednoho zakaznika na octavii 2 a snimac otacek vacky....
  • Pegas77
    co cidlo snimani otacek? jaky ma odpor za studena ajaky za tepla? tohle mi delallo na TIPU cidlo je na magnetickem principu a teplem se magnety nici , pak to chcipalo i za jizdy nebo nestartovalo vubec, to uz melo cidlo nekonecny odpor misto cca 700 Ohmu
  • Coupe20VT PLUS :-D
    mám problém. 20VT za studena nastartuje na cvaknutí, ale když se ohřeje, tak točí, ale ani neslíbí... začalo to už na podzim občas, ale teď už je to pravidlo... jinak pokud je motor v chodu, tak se chová normálně. jen pokud ho chcípnu, tak pokud není úplně studený, tak už nenastartuje...

    sice mám diagnostiku, ale bohužel mám v notebooku win7 a nechce mi to kamarádit s ECUSCANem...

    první mě napadli svíce, pak čidlo teploty vody.
    víc hlav víc poradí... doufám :-)