-
08:33:26 20.2.2015
váha vzduchu, lambda, vstřiky, cívky, kabeláž...benizová pumpa, řídící jednotka se špatným čipem
-
17:29:02 19.2.2015
Dekujem za rady. Svicky uz jsou na ceste NGK. I kdyz se mi nezda,ze by v zatezi nepalily,protoze kdyz se prida fakt jen cca ctvrt plynu, tak to tlaci na max a jede plynule a bez problemu,jakoby byl plny plyn.
Abych byl chytrejsi, kde je ten zpetny ventil? V regulatoru tlaku se nikdo nehrabal:)
-
20:19:05 13.2.2015
nebo nemusí v zátěži pálit svíčka to se mi stalo kouknout na cívky jesli není někde prasklá izolace
-
17:19:09 13.2.2015
opravdu střílí do výfuku? pokud ano, hledejte problém v dodávce paliva - bohatá směs znamenající:
- tekoucí vstřik
- příliš velkej tlak paliva(skříplá zpáteční hadice do nádrže, bordel ve z5tném ventilu v sacím koši, někdo s ehrabal v rgeulátoru tlaku paliva...)
-
13:58:04 13.2.2015
Ahoj, znamy ma kappu 20VT . Tudiz se s dovolenim zeptam tady.
Problem je takovy.
Nelze vyuzit celou drahu plynu,neboli, cca ctvrt plynu se chova jako plny. Pri slapnuti na pul nebo vice plynu auto cuka, skoro nezrychluje a strili do vyfuku. Mozna je chyba v cidle natoceni klapky? Necham se prosim poradit od znalcu, dekuji :)