Problem 20 VT

  • Alejandro
    váha vzduchu, lambda, vstřiky, cívky, kabeláž...benizová pumpa, řídící jednotka se špatným čipem
  • Jirka
    Dekujem za rady. Svicky uz jsou na ceste NGK. I kdyz se mi nezda,ze by v zatezi nepalily,protoze kdyz se prida fakt jen cca ctvrt plynu, tak to tlaci na max a jede plynule a bez problemu,jakoby byl plny plyn.
    Abych byl chytrejsi, kde je ten zpetny ventil? V regulatoru tlaku se nikdo nehrabal:)
  • Lenoš20VTLE
    nebo nemusí v zátěži pálit svíčka to se mi stalo kouknout na cívky jesli není někde prasklá izolace
  • Honza
    opravdu střílí do výfuku? pokud ano, hledejte problém v dodávce paliva - bohatá směs znamenající:

    - tekoucí vstřik
    - příliš velkej tlak paliva(skříplá zpáteční hadice do nádrže, bordel ve z5tném ventilu v sacím koši, někdo s ehrabal v rgeulátoru tlaku paliva...)
  • Jirka
    Ahoj, znamy ma kappu 20VT . Tudiz se s dovolenim zeptam tady.
    Problem je takovy.
    Nelze vyuzit celou drahu plynu,neboli, cca ctvrt plynu se chova jako plny. Pri slapnuti na pul nebo vice plynu auto cuka, skoro nezrychluje a strili do vyfuku. Mozna je chyba v cidle natoceni klapky? Necham se prosim poradit od znalcu, dekuji :)