napětí na budíku 20V

  • Abyss
    podla mna bude stacit len prebrusit ukostrovacie oka vsade kde su dostupne v motorovom priestore su 2 lahko dostupne + jedno v kufri, samozrejme ukostreni je viac. Ak to spravis nic tym nepokazis.Po tych rokoch to ma kazde a jedno coupe zaoxidovane... normalna vec
  • Heretic20V
    vždy když prostříkám kostru co vede od baterie na kastlu tak napětí drží rovných 12V :) tak už vím kde je problém nejspíš udělám novou kabeláž a udělám poctvější ukostření..
  • turbo
    vem voltmetr a změř to přímo na beterce at máš jistotu že dobíjíš- volnoběh,zvýšený ot, zvýšený se zátěží-světla,vent, mělo by se to motat kolem 14v
  • D-Tox
    Mě osobně to na mojí 1.8 taky na budíku elektriky ukazuje při chodu něco kolem 12V a při měření dobíjení mám kolem 14V, sice už sem viděl auta, kde to ukazovalo těch 14, ale těžko říct, může to být stářím elektriky, může to tak být originálně - že by byl budík dělaný na 12V, a těch 14 jde prakticky jen do baterky :) ale autoelektrikář nejsem, takže bych kecal :). Myslím si, že je stejně hlavní, že auto startuje bez keců a dobíjí stejně tak ;)
  • Pegas77
    To bud as OK, protože bereš napěti dle mě někde z palubky, tam už je úbytek, v tipu mám taky na ocejchovaným voltmetru cca 12V na baterce je víc, a navíc přesnost voltmetrů do auta co jsem testoval nebyla valná
  • Heretic20V
    mám to nějaký nemocný ukazuje mi to 11.90V
  • Morris_3nec
    kolem 14V při zapnutém motoru
  • Heretic20V
    jaký má ukazovat napětí budík když je ok elektrika ? nikde sem to nenašel... Dík