-
21:01:38 20.12.2014
podla mna bude stacit len prebrusit ukostrovacie oka vsade kde su dostupne v motorovom priestore su 2 lahko dostupne + jedno v kufri, samozrejme ukostreni je viac. Ak to spravis nic tym nepokazis.Po tych rokoch to ma kazde a jedno coupe zaoxidovane... normalna vec
-
14:29:25 20.12.2014
vždy když prostříkám kostru co vede od baterie na kastlu tak napětí drží rovných 12V :) tak už vím kde je problém nejspíš udělám novou kabeláž a udělám poctvější ukostření..
-
17:50:18 7.12.2014
vem voltmetr a změř to přímo na beterce at máš jistotu že dobíjíš- volnoběh,zvýšený ot, zvýšený se zátěží-světla,vent, mělo by se to motat kolem 14v
-
16:48:27 6.12.2014
Mě osobně to na mojí 1.8 taky na budíku elektriky ukazuje při chodu něco kolem 12V a při měření dobíjení mám kolem 14V, sice už sem viděl auta, kde to ukazovalo těch 14, ale těžko říct, může to být stářím elektriky, může to tak být originálně - že by byl budík dělaný na 12V, a těch 14 jde prakticky jen do baterky :) ale autoelektrikář nejsem, takže bych kecal :). Myslím si, že je stejně hlavní, že auto startuje bez keců a dobíjí stejně tak ;)
-
00:02:56 5.12.2014
To bud as OK, protože bereš napěti dle mě někde z palubky, tam už je úbytek, v tipu mám taky na ocejchovaným voltmetru cca 12V na baterce je víc, a navíc přesnost voltmetrů do auta co jsem testoval nebyla valná
-
23:13:40 4.12.2014
mám to nějaký nemocný ukazuje mi to 11.90V
-
07:35:02 4.12.2014
kolem 14V při zapnutém motoru
-
23:38:14 3.12.2014
jaký má ukazovat napětí budík když je ok elektrika ? nikde sem to nenašel... Dík