2l astmatik zvyseni vykonu

  • Honza
    záležíz jakýho...

    počítej cca 153-5 dle stavua doplňujících úprav..

    asi to nej co můžeš seriovýmu motoru dopřát:

    http://fcperformance.co.uk/fiat-coupe-16v.php

    za 75 liber,to je jak za hubičku... a je to znát, sám to mam.. takže se to čipovat vyplatí..když k tomu připojíš předělanej vejfuk, škrtící klapku, rozvrtanej airbox a vyvažováky OFF... tak to jede moc zajímavě..řekněme jako 16VT v serii..možná trochu líp(jako 16VT mi jelo 16V pouze s udělaným vejfukem, airboxem a klapkou)

    a mechanický úpravy... no na 190-200PSů to ani moc nebolí... (předpokladem je motor 100% mechanicky OK..cožtaky někdy finačně bolí) -vačky, vejfuk vč. svodu, sací potrubí, software... dál už je to o bonuusech jako jsou otáčky, hlava, komprese.. v platformě tipa s hmotností 970kg a dobrou převodovkou to je okresková zbraň u který nepotřebuješ stovky koní a turbo...
  • Charles
    mám takový pocit, že čipovat 16V NA motor se nevyplatí a určitě ne, když je v seriovém stavu.
    Honza by poradil více, ale pokud dobře uděláš hlavu, dáš tam sací vačku z Tipa 16V, otevřeš více výfuk a sání, bude to lepší jak nějaký čipování
  • Pegas77
    na jaky cca vykon se da u astmatika 2l 16V dostat ciste jen precipovanim bez mechanických zasahu při co nejvetsim zachovani spolehlivosti