tak na konec se sehnal nový řemen a kladka a vyvažováky zůstanou zachovány...
takže se rýsuje jediná 1.8 coupe s vyvažováky na motoru...
upřímnou soustrast budoucímu majiteli :-D
vyvažováky na 1.8 96 kW
-
10:33:30 30.9.2014
-
05:07:24 25.9.2014pokud klesl tlak oleje, je problém někde jinde... technicky nemožný aby klesl...
-
00:56:53 25.9.2014to už je pozdě... to už by byl 4. motor... a to by sev panu majiteli moc už nelíbilo...
-
21:08:27 24.9.2014Coupe: nebo přijeď ke mě se třemi pixlemi alkytonu a vem si celý blok i s vanou :D
...možnost "D" -
18:53:42 24.9.2014Po odpojeni vyvazovaku na 16vt mi taky klesl tlak oleje cca o 0,5bar dle origo budiku. Je to tedy zpusobene tema vyvazovakama ze se zrovna otcily do polohy kdy jsou kanaly otevrene ? Nebo hledat pricinu jinde
-
18:15:03 24.9.2014taky to jde (a dloouho jsem to jezdil na tipu 8V...), jen ztrácíš výhodu vyššího tlaku oleje a nižšší hmotnosti:)
-
05:47:24 24.9.2014co varianta B? může to mít nějaký negativní následek?
-
17:22:14 23.9.2014krajní ložiska jsou valivý, prostřední kluzný...
budeš muset zaslepit mazací kanálky..na prostřední se dá udělat futro podobný původnímu, na krajní musíš použít červíky.. -
15:07:11 23.9.2014Ahoj. Prosím někoho kovaného ať mi poradí.
skládám 1.8 96 kw motor. spodek jsem sehnal kompletní funkční z lancie delty HPE a na to jde komplet hlava z coupe.
jediný rozdíl mezi spodky z coupe a lancie je ten, že lancia má 2x vyvažovací hřídel... jelikož kladky co pohání vyvažováky jsou KO, potřebuji se nějak levně a účinně těch vyvažováků zbavit. nabízí se několik variant a nevím která je vhodná a která méně...
A: přeskládat vše do bloku z coupe - nelze, již nemám ten blok z coupe
B: sundat řemen a kladky a nechat vyvažováky volně na místě - ??
C: vyndat kladky řemen a také vyvažováky - u tohoto bodu vzniká otázka, jak jsou vyvažováky uloženy? šály? nebo ložiska? budu muset zaslepovat kanály na mazání? jak udělat vlastní záslepky po vyvažovácích? jak je vůbec vymontovat z toho bloku ven?
poraďte někdo jak na to levně a výživně...