-
10:28:36 5.9.2014
no asi tak, přitlačák je k setrváku v původní poloze (a před výměnou to bylo OK) dnes už ve spojkovým pedálu nic necítím takže to muselo "sednout"
-
09:11:50 5.9.2014
že by se srovnala lamela? :-)
-
20:09:30 4.9.2014
no on se správně vyvažuje setrvák i s namontovaným přítlačákem... tak uvidíš, třebas si to srovná, ale nevím co by se tam mělo sednout...
-
07:37:16 4.9.2014
Proc necha v dnesni dobe nekdo puvodni pritlacny talir nechapu.
-
22:23:20 3.9.2014
setrvak a pritlacak zustaly puvodni,
montovali mi to v servisu a pry si to po nejakych km "sedne", ted odpoledne uz to bylo citelne lepsi
-
21:50:38 3.9.2014
presne tak, nechat stocit aby se srovnal a dovazit
-
21:46:20 3.9.2014
nevyvážený přítlačák nebo setrvák... předpokládám, že jsi ho dal na kolíčky a pak šrouboval...
to bude zmetek od výroby.
-
09:03:39 2.9.2014
co by mohlo být špatně, od výměny spojkového obložení a ložiska jsem si všiml že už po nastartování na volnoběh když lehce položím nohu na spojkový pedál takové vibrace (frekvence jako vrrrr , nevím jak spočítal ale 1000/min to nebude, řekl bych tak 500) , při jizdě 80km/h na 5 když lehce na spojku položím nohu to cítím taky, v ostatních pedálech nic a na radící páce taky trošku, co by mohlo být špatně?