kostry na coupe

  • sebo 1.8 16V
    budík v aute ukazuje o jeden volt menej oproti napätiu na svorkách baterky aj mne je otázne v akej časti napätie ozaj meria:). Tých 13,8 pri pustenom motore mam aj ja
  • Coupe20VT PLUS :-D
    jo jenže já ji nabil a zatím drží...

    dnešní zkouška s multimetrem:

    napětí na svorkách při vypnutém motoru: 12,6V
    napětí při nastartovaném motoru na volnoběh: 13.8V
    napětí při cca 3.000ot stále 13.8V
    napětí při puštěném všem (světla, vyhřívání, radio, atd...) 13.5V

    jediný špatný poznatek: silně se hřeje plusový svorka na baterce - mám ji předělanou, takže zítra nahodím novou. Ta by mohla dělat, že do auta se dostává menší napětí a proto by teoreticky budíky ukazovaly méně protože při tomto pokusu budík v autě ukazuje něco kolem 11V což je evidentně blbost
  • Invi
    baterka odejde ze dne na den, už se mi stalo 2x.
  • Coupe20VT PLUS :-D
    jinak altík by měl být OK, před 2 roky jsem ho měl na stolici a byl v pohodě...
  • Coupe20VT PLUS :-D
    Ahoj. Mám trochu problém s napětím v coupe. Z ničeho nic se mi vybila baterka a zatím nevím proč. Nabil jsem ji a zatím OK, ale někde něco žere nebo málo dobíjí...

    Jasný, že si změřím, kolik dobíjí při nastartovaném motoru, ale jeden poznatek z dnešní jízdy. Kolísá mi napětí při jízdě, ale kontrolka se nerožne. A to dřív nedělalo. Chci proto nejdřív projít všechny kostry, jestli není některá zoxidovaná apod. Otázka tedy zní, kde všude je najdu?