-
19:52:55 3.7.2014
budík v aute ukazuje o jeden volt menej oproti napätiu na svorkách baterky aj mne je otázne v akej časti napätie ozaj meria:). Tých 13,8 pri pustenom motore mam aj ja
-
19:47:17 2.7.2014
jo jenže já ji nabil a zatím drží...
dnešní zkouška s multimetrem:
napětí na svorkách při vypnutém motoru: 12,6V
napětí při nastartovaném motoru na volnoběh: 13.8V
napětí při cca 3.000ot stále 13.8V
napětí při puštěném všem (světla, vyhřívání, radio, atd...) 13.5V
jediný špatný poznatek: silně se hřeje plusový svorka na baterce - mám ji předělanou, takže zítra nahodím novou. Ta by mohla dělat, že do auta se dostává menší napětí a proto by teoreticky budíky ukazovaly méně protože při tomto pokusu budík v autě ukazuje něco kolem 11V což je evidentně blbost
-
16:39:00 2.7.2014
baterka odejde ze dne na den, už se mi stalo 2x.
-
23:56:32 1.7.2014
jinak altík by měl být OK, před 2 roky jsem ho měl na stolici a byl v pohodě...
-
23:55:42 1.7.2014
Ahoj. Mám trochu problém s napětím v coupe. Z ničeho nic se mi vybila baterka a zatím nevím proč. Nabil jsem ji a zatím OK, ale někde něco žere nebo málo dobíjí...
Jasný, že si změřím, kolik dobíjí při nastartovaném motoru, ale jeden poznatek z dnešní jízdy. Kolísá mi napětí při jízdě, ale kontrolka se nerožne. A to dřív nedělalo. Chci proto nejdřív projít všechny kostry, jestli není některá zoxidovaná apod. Otázka tedy zní, kde všude je najdu?