To marcin: můžeš mi ty fotky hodit do mailu co mám v kontaktech-tady se obrázky bohužel nezobrazují díky.
To Coupe20VT: včera jsem se pokoušel něco nafotit tak ti to pošlu na mail.
Ještě se chci zeptat, jak vedou ty podtlaky co jsou k nádobce akt. uhlí v podběhu? Já je měl vyvedený od nikud nikam. Zapojený je jen ten prostřední(spodní) co jde od ventilu na přepážce pod torpédem a vede snad do toho akt. uhlí. Ale směrem do a od něj vedou další dvě hadičky, ale skrz přístup jsem zatím neviděl kam to vede. (jedna hadička by snad měla vést od hadice u turba(zaslepeno) a ta z ventilu(rovnoběžná) nevím kam?? Jde o to, že když jedu, tak mám pocit, že kromě klasickýho zvuku turba slyším jakousi "faleš", jako když to někde podfukuje. Nicméně od turba po klapku(po tu plastovou trubku jsem těsnost otestoval-(udrželo to cca 2 bary). Další indicií nějaké díry je asi to, že včera po nastartování studeného motoru pomalu šplhaly otáčky ke 3000, tak jsem to vypnul, nastartoval znova a stejně byli zvýšený cca 1500. (a nebo je po*** víc věcí najednou). Zatím díky
Nízký tlak turba 20vt
-
12:59:29 9.5.2014
-
17:02:43 8.5.2014pošli fotku zespodu toho táhla jak je z wastegate... možná tuším.
-
22:51:23 7.5.2014a tu je napojenie na MBC
-
22:48:06 7.5.2014zober podtlak z poza klapky
-
18:23:08 13.4.2014Takže aktuální stav a poznatky po dnešním laborování a zkoušení:
S odpojenou hadičkou k wastegate tlak vcelku plynule narůstá přes 1.bar - možná 1.1-1.2, nevím kolik-nestíhám bezpečně koukat a řídit.(ale žádnej mazec, že bych se bál o turbo to není). Jelikož moje turbo nemá na housingu vývod pro hadičku co má vést k ebc a následně k aktuatoru wastegate, tak ten tlak beru až před klapkou. Zbytek podtlaků, co se turba týká, je snad standardně. Otázka je proč to s připojeným wastegate tlačí tak 0,5 max 0,7bar. Jak to zapojit lépe??? A jak naštelovat wastegate???(zatuhlé to není, zkoušel jsem s ní pohybovat, i jsem rozpojil hřídelku, nasazená je s cca 3mm přepětím, jenže je vidět, že je to napadené kutilem a asi se nevyhnu seřizování - takže jak to udělat pořádně?) Díky Jirka -
12:15:21 13.4.2014Zdravím všechny, potřebuji poradit s nízkým tlakem turba. Mám 20vt, turbo gt2560, zkoušel jsem dát MBC od forge(s ním i bez něj je to však stejné). Turbo tlačí podle budíku max.0,7 bar a to ještě ten tlak není stálý - pocitově jakoby houpe). Auto je po výměně motoru + zánovního turba a kompletaci u jednoho pitomce poměrně rozhašené a snažím se ho dosat do slušného stavu. Takže nemáte někdo schéma zapojení podtlaků(nikde jsem ho nenašel); wastegate se hýbe(doštelovat nejde(na závitové tyče k ovládání je to nadoraz?!?) Nenapadá Vás někoho něco? Chci začít těmi podtlaky aby to vůbec bylo dobře propojené. Díky