-
15:14:21 4.5.2014
Myslel som ze je to 20vt
-
09:41:36 4.5.2014
prd, je to uchcaný jak jsem již psal na FB... cívka u 16VT těžko, to byto byl 2 válce, díky waste spark...
-
09:17:41 4.5.2014
Carlos: podla mna cievka..ide ti o jeden valec menej
-
08:24:28 3.5.2014
https://www.youtube.com/watch?v=HPUNVrOJRLA
Tohle mi to dělá za studena..za jízdy stříli do vyfuku a dost smrdi benzin. Za tepla ok.
-
13:45:51 2.5.2014
A co ti vyhodi diagnostika? Mne to robilo tiez..vypisovalo chybu potaku skrtiacej klapky..ako nahle som dal plny plyn vyhodilo chybu a ukazovalo 16stupnov nech som mal plyn hocijak.. Za 10sek v chyba zmizla..
-
20:49:28 30.4.2014
Já dnes také laboroval:) Vyměnil jsem map senzor a auto vubec nenastartovalo :D
-
18:38:06 30.4.2014
Na tom motoru je vyměněno a proměřěno prakticky všechno. Poťák jsem dnes proměřil pro pořádek znovu a ukazuje to co by měl ukazovat. Hall otáčky ukazuje, MAP vyměněný, čidlo teploty vzduchu a vody vyměněny, lambda nová (dokonce stará jede normálně na druhém motoru), snímač vačky, já nevím, může blbnout jen ve vysokých otáčkách? Palivová pumpa Wallbro 255l/h, nový pal. filtr i regulátor paliva, nově repasované vstřiky.
Obyčejně když se motor "zasekne" (jak jsem popsal), okamžitě uberu plyn a počkám až se motor vzpamatuje, tento víkend jsem i po rožnutí kontrolky držel plyn dýle, motor lehce ztratí výkon a po 10ti sekundách zasáhne omezovač, takže něco se té jednotce prostě nelíbí. Mám to ověřeno přesně, problém nastane opravdu jen ve vyšších otáčkách, kolem 4700 +, v nižších se motor chová jako by se nic nedělo. Mám vážné podezření na
-
04:52:09 26.4.2014
Invi: Zkus ještě vyměnit potenciometr škrtíci klapky ten taky dokáže udělat prasárny.. A co palivové čerpadlo tlačí ti dostatek paliva ?
-
22:33:02 25.4.2014
Já vyměnil i MAP a nic se nezměnilo, vstřiky po repasi a stále stejné :)
-
11:11:30 25.4.2014
Pořešíme to jestli se sejdeme v mošnově :)
-
10:43:46 25.4.2014
Carlos 20vt: jj to bude map senzorem kámošovi jsem tohle řešil na Puntu
Invi: a co třeba přicpaný/nemocný vstřiky ?
-
08:57:09 25.4.2014
Ani u mě Lambda nic nezměnila. Vyměnil jsem čidlo teploty vody a výrazná změna, ovšem nad 5500 se mi kontrolka zase na chvíli rožla, po 3 vteřinách zhasla.
-
13:50:02 24.4.2014
Tak u mě lambda nic nezměnila:) Potřebuju vyzkoušet MAP senzor..
-
15:57:57 10.4.2014
Nejsem jeden z těch, kteří půl roku "diagnostikují" kde by mohl být problém a celou dobu se problémem omezují. Taklže Kupuju novou lambdu, pokud chceš, napíšu zde jestli se něco změnilo nebo ne :)
-
11:39:06 10.4.2014
Občas se mi taky rožnou vstřiky a auto přestane uplně na chvíli jet.Něco co píšeš ty..
-
11:37:06 10.4.2014
Mě se to projevuje hlavně za studena. Motor houpe jde nepravidelně a střili do vyfuku,dýmí. Když se ohřeje jde skoro normálně. Emisema jsem neprosel místo 0,97 Co jsem měl 6 :) Na dignostice žádná jiná závada.,Ale už jsem zkoušel jinou univerzál funkční lambdu a beze změny. tak nechci kupovat origo lambdu za 2 litry a potom zjistim,že je to něčím jiným.
-
08:44:37 10.4.2014
O tomhle už jsem tady našel tak 4 témata. Když motor vytočím pořádně, kolem 5000ot/min (za jízdy), tak se rožne kontrolka vstřiků a motor jde nepravidelně, když sešlápnu spojku tak chcípne. Když ho držím lehce pod plynem, tak se za cca 5 vteřin vzpamatuje a dělá jako by se nic nestalo.
Úplně přesně to samé řešil kisik a byla to lambda, tak doufám že to vyřeší i můj problém.
-
00:05:12 10.4.2014
Invi- jak se ti projevuje spatna lambda??
-
08:34:17 8.4.2014
kup toho bosche co jsi psal jedna se o to ze kdyz jsem zkousel od jinych znacek tak to delalo neplechu a blblo to na japonskou elektroniku se dava denzo a na eveopskou jsou bosche. a ne treba starline maxgear febi atd.... to jsou nahrazky
-
23:06:38 7.4.2014
skvěle, tak jsem tam kde jsem byl :-D
-
22:24:38 7.4.2014
Ja jsem vypátral,že by to měla být bosch 0258003032 :) dle servisního manualu..
-
22:08:36 7.4.2014
Takže číslo souhlasí, díky za rady.
-
21:04:46 7.4.2014
taky sem laboroval s lambdama a nakonec je opravdu nejlepší koupit originál :) já mám na 20V origo Bosch a no problémo :) co tak koukám na 16VT by měla být tato Labmda : BOSCH - 0258003957 ale radši si zkontroluj konektory..
-
19:30:02 7.4.2014
Dobře, jedná se o BOSCH-02580039570 ?
-
18:20:44 7.4.2014
kup original se zbytkem mam spatne zkusenosti.
-
15:10:47 6.4.2014
Jedná se o motorizaci 16VT, klasická BOSCH-ka za 2000kč je plně funkční? Nechci koupit šmejda, který bude blbnout jako ta stará...