-
17:38:54 3.4.2014
tak jsem vymenil svorky a dobry zatim tak vsem dekuji
-
14:20:28 3.4.2014
taky pred par mesici jsem mel to same a byly to jen svorky
-
13:42:08 3.4.2014
tak začni tím, že vyměníš svorky na baterce...kdysi mi to taky zhasínalo kvuli nim
-
06:54:44 3.4.2014
wesada: možná napiš i odkud jsi a pozjišťuj jestli někdo z klubu není kousek od tebe... víš jak takhle naslepo radit je problém. Tak by to mohl třeba nějaký člen okouknout a říct ti případně co a jak.
Ty dveře... když ti někdo přidrží kliku a ty ještě nemáš otevřeno tak se tuším tvoje otevřou a jeho ne (rozhodí se to) a pak se tvoje otevřou a jeho zavřou při dalším otočení klíčkem :D) mě to takhle jednou udělal brácha... stačí obejít auto jako jsi to udělal ty... na dálkáči zmáčknout zavřeno a klíčkem pozamykat... pak zmáčknout otevřeno a myslím že to bude ok jak jsi psal :)
-
22:00:47 2.4.2014
jj sviti i zhasne jak ma ujedu treba 1km a najednou to je vse bezproudu a chcipne ,otevru kapotu vytahnu minus zandam a zase jede takhle to dela furd od odpoledne,mam takove spatne svorky na baterce nehejbouse ale nejdou uz dotahnout a kdyz trosku zaberu tak je vytahnu a ten material nic moc uz nevim jsem stoho blazen uz
-
21:59:39 2.4.2014
me nesvitila, nevsiml jsem si toho a pak to po par km chciplo, pak to slo jeste nastartovat a jak jsem to vic vytocil altik se chytl a i kontrolky na palubce svitily lip, bylo to nakonec kontrolkou v palubce, spatny kontakt, zarovka byla OK,
-
21:56:40 2.4.2014
kdyz otocis klickem nez nastartujes, sviti kontrolka dobijeni?
-
21:43:21 2.4.2014
kdyz zapnu klicek vpohode kdyz se rozjedu chvili to jede a pak zniceho nic zhasnou vsechny kontrolky jako kdyby tam nesel proud a kdyz seslapnu plyn tak to spet naskoci a to vse na 2km jizdy
-
21:39:26 2.4.2014
wesada: co baterka a dobijeni, kdyz mi prestal dobijet altik auto prestalo tahnout rozsviti se kntrolka ABS a po chvili to chcipne
-
18:41:10 2.4.2014
tak rele je vpohode cidlo je ne dva kabely a jiny jsemnenasel tak uz nevim ,dnes jsem jel na benzinku a trikrat se mi vypli vsechny kontrolky a chciploto,zjistil jsem ze dalkac nezaviral ani neoteviral dvere,kouknul jsem ze jedny dvere byly zamkli a druhy ne,tak jsem auto zamknul klicem a skusil dalkac a uz to znovu otevrelo na dalku tak pak skusim znovu na benzinku jestli to bude delat znovu mate stim nekdo skusenosti
-
12:02:49 2.4.2014
tak jsem skusil propojit tu 30 a 87 a ventilator tocil tak jsem teda objednal rele tak uvydim jinak jsem cistil kladku i vahu tak zatim dobry ale hadice na kladku svodou jsem nenasel
-
22:19:08 1.4.2014
mam 1997/12 mesic
-
22:17:18 1.4.2014
wesada: začni trochu jinač, jaký to je ročník ta tvá 1.8? Bude to asi starší typ podle toho co jsi psal o klapce. Zkus kouknout tady:
http://www.polak.ch/coupemanual/index.html
Takže bych sit tipnul že máš opravdu ta relátka na nádržce ostřikovačů.
-
22:09:16 1.4.2014
aha uz mozna vim jetam oznaceny i jako vrtulka a podtim je asi pojska
-
22:05:41 1.4.2014
na pravo když koukáš na čumák auta mě tam ty relátka jdou krásně vidět nemám je zakrytovaný sou přidělaný na držáku baterie.. snad to tak 1.8 má taky
-
22:05:24 1.4.2014
ty mas moznost vyfotit jak to mas u kladky protoze i kdyz to skopiruju do prohlizece tak to nic neukazuje
-
22:01:33 1.4.2014
jj sahara toci skusim to rele myslis tam kdeje nadobka na vodu tak podtim
-
21:57:30 1.4.2014
jo a zkus i samotnej větrák od sahary zda ti funguje :)
-
21:56:53 1.4.2014
v motorovím prostoru v pravo dole bys měl mít relátka je to to červený.. pokud máš klimu boudou tam dvě červený a černý.. 1 a 2 stupeň rychlosti.. vytáhni červený relátko a spoj 30 a 87 pokud se ti roztočí sahara (mě to funguje při vypnutém kličku) tak máš v háji relatko pokud ti to nebude i tak fungovat tak to vypadá na ten termospínač pokud máš teda dvě čila.. občas taky bejvá vypálený kontakt na tom čidle..
-
21:45:59 1.4.2014
ja skousel pri zaplem klicku ,zkouseckou na kabely ktery vedou do sahary a proud byl v obou kabelech takze asi mozna to rele a to rele nevis asi kdeje
-
21:43:28 1.4.2014
-
21:43:04 1.4.2014
na novější verze vypada čidlo takto
http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/1300138-snima c-teplota-chladiva-fae-33720/
a ano sahara fungovat nemusí fungovat pokud máš někde problém v elektrice.. nejčastěji je vadné relátko.. mě třeba nespínala sahara na 1stupěn a měl jsem vyhořelí kontakty na odporu sahary..
-
21:31:34 1.4.2014
a je mozny aby teplotu ukazoval a saharu nesepla
-
21:28:17 1.4.2014
pokud máš starší ročník tak tam budeš mít (asi) dvě čidla.. novější verze má jen jedno čidlo a bude stejný jako u mojí 20V vedou do něj 3dráty..
-
21:21:45 1.4.2014
ja byl kupovat a dal mi jinej nez je na termostat a mam 1.8 a teplotu mi to ukazuje tak nevim jestli to mam stejne jako ty ale asi by mi to neukazovalo nebo ano
-
21:17:24 1.4.2014
já mám na 20V 113kw jen jedno čidlo na teplotu a to je na termostatu je společný jak pro řídíci jednotku tak i pro budíky :) a ten odkaz si zkopíruj do prohlížeče :)
-
21:13:32 1.4.2014
na chladici nic a na termostatu je ale jetam jiny asi na budik,kouknu na ten blok,a ten odkaz nemuzu otevrit
-
21:10:18 1.4.2014
jen pro přestavu jak má být zapojená ta klapka..
http://eper.fiatforum.com/cgi-bin/naread.exe?src=D:/Fiat/ePER/data/SP.MP.00976.FCTLR/79.jpg a čidlo nevím podívej se na chladič pak na termostat a potom ze zadu na blok motoru...
-
20:45:20 1.4.2014
zitra zacnu hledat ty hadice a nevis kdeje cidlo ktery sepina ventilator,mam novy ale nemuzu ho najit
-
20:43:58 1.4.2014
pokud němáš zapojený hadičky v klapce tak ti nepomůže ani dolití vody po hrdlo ;)
-
20:41:25 1.4.2014
vody je dost chybi tam tak 1mm v nadobce
-
20:38:48 1.4.2014
oprava: málo vody v okruhu
-
20:36:16 1.4.2014
chcípaní ti bude dělat nejspíš ten elektromagnetický ventil (krokový motorek) obtokovej ventil hraje taky velkou roli na volnoběh nevim jak u Fiata ale u mazdy když to bylo zavdušněný tak mi to drželo 1500otáček volnoběh nebo to lítalo 800-1500otáček
-
20:32:21 1.4.2014
a toby mohlo delat to chcipani pri teplem motoru
-
20:28:48 1.4.2014
u hadiček na vodu je fuk jak sou zapojený hlavní je aby byly zapojený v klapce ! poznáš je že bude na nich vodní kámen či usazeniny.. výpary ze skříně jdou normálně do klapky kde saje vzduch.. udělej si preventivně tenhle postup
http://www.fiatcoupe.cz/rady-navody/cisteni-vahy-v zduchu-a-skrtici-klapky-na-1-8-16v/ a mrkni zda nejsou ty dvě hadice někde spojený či zaslepený..
-
20:23:18 1.4.2014
mam takovej pocit ze mam jinou
-
20:20:20 1.4.2014
wesada: hadicky o prumeru malicku tak ty tam maj bejt. vyvody trci na sktici klapce, ale ted nwm ktera je k cemu ve dvou vede chladici kapalina, a v te dalsi co tam ma myslim ze vypary z vaček?! nejsem si jist presne
http://www.fiatdily.cz/dil/8294?Category=fiat-coup e-18-16v&Subcategory=palivova-soustava-vyfuk-a -sani-vstrikovani-paliva viz tady na webu ty tri vyvody
-
20:12:35 1.4.2014
mam na skrtici kladce 2 vyvody skazde strany ale neni tam nic napojene vypadato jako by tammely bit nejake hadice ale nejsou mohl by mi nekdo vyfotit jak by to melo bit diky a nevite kdeje cidlo na sepinani sahary nemuzuho najit
-
20:09:31 1.4.2014
koukám že 1.8 má obtokovej ventil na škrtíci klapce zkus se podívat kolik máš vody v nádobce na vodu kdyžtak dolej na max a ovzdušni to preventivně.. obtokovej ventil sem měl na mé ex Mazdě MX-3 V6 a když chybělo trošku vody auto se mohlo zbláznit..
-
14:32:43 1.4.2014
mam i vysoke otacky pri teplem motoru 1500 a studeny 2000 jak je snizim
-
10:38:29 1.4.2014
mě teď zase volnoběh zlobí, studený auto nastartuju OK jedu do plnýho zahřátí OK, někde zastavím třeba na 15 minut nastartuji a otáčky začnou padat někde na 700 v pulsech a chcípe to, tak jsem včera malinko přidal vzduch a horký dobrý ale dnes ráno po dojezdu do práce volnoběh tak 1200 což je zbytečně moc,
VAE téměř nový z nějakýho Forda před zazimováním to bylo naprosto OK
(20 16v)
-
09:48:30 1.4.2014
zaměř se na krokový motorek, nebo potenciometr škrtíci klapky..
-
21:48:16 31.3.2014
kdyz se trosku ohreje motor obcas ve volnobehu chcipne,nekdy zastavim na krizovatce dam neutral a chcip nevi nekdo co stim diky,nedelato furt ale je to dost neprijemny