chcipe motor

  • wesada
    tak jsem vymenil svorky a dobry zatim tak vsem dekuji
  • Josh
    taky pred par mesici jsem mel to same a byly to jen svorky
  • Alejandro
    tak začni tím, že vyměníš svorky na baterce...kdysi mi to taky zhasínalo kvuli nim
  • Phoboss 1,8 16V
    wesada: možná napiš i odkud jsi a pozjišťuj jestli někdo z klubu není kousek od tebe... víš jak takhle naslepo radit je problém. Tak by to mohl třeba nějaký člen okouknout a říct ti případně co a jak.
    Ty dveře... když ti někdo přidrží kliku a ty ještě nemáš otevřeno tak se tuším tvoje otevřou a jeho ne (rozhodí se to) a pak se tvoje otevřou a jeho zavřou při dalším otočení klíčkem :D) mě to takhle jednou udělal brácha... stačí obejít auto jako jsi to udělal ty... na dálkáči zmáčknout zavřeno a klíčkem pozamykat... pak zmáčknout otevřeno a myslím že to bude ok jak jsi psal :)
  • wesada
    jj sviti i zhasne jak ma ujedu treba 1km a najednou to je vse bezproudu a chcipne ,otevru kapotu vytahnu minus zandam a zase jede takhle to dela furd od odpoledne,mam takove spatne svorky na baterce nehejbouse ale nejdou uz dotahnout a kdyz trosku zaberu tak je vytahnu a ten material nic moc uz nevim jsem stoho blazen uz
  • Pegas77
    me nesvitila, nevsiml jsem si toho a pak to po par km chciplo, pak to slo jeste nastartovat a jak jsem to vic vytocil altik se chytl a i kontrolky na palubce svitily lip, bylo to nakonec kontrolkou v palubce, spatny kontakt, zarovka byla OK,
  • Pegas77
    kdyz otocis klickem nez nastartujes, sviti kontrolka dobijeni?
  • wesada
    kdyz zapnu klicek vpohode kdyz se rozjedu chvili to jede a pak zniceho nic zhasnou vsechny kontrolky jako kdyby tam nesel proud a kdyz seslapnu plyn tak to spet naskoci a to vse na 2km jizdy
  • Pegas77
    wesada: co baterka a dobijeni, kdyz mi prestal dobijet altik auto prestalo tahnout rozsviti se kntrolka ABS a po chvili to chcipne
  • wesada
    tak rele je vpohode cidlo je ne dva kabely a jiny jsemnenasel tak uz nevim ,dnes jsem jel na benzinku a trikrat se mi vypli vsechny kontrolky a chciploto,zjistil jsem ze dalkac nezaviral ani neoteviral dvere,kouknul jsem ze jedny dvere byly zamkli a druhy ne,tak jsem auto zamknul klicem a skusil dalkac a uz to znovu otevrelo na dalku tak pak skusim znovu na benzinku jestli to bude delat znovu mate stim nekdo skusenosti
  • wesada
    tak jsem skusil propojit tu 30 a 87 a ventilator tocil tak jsem teda objednal rele tak uvydim jinak jsem cistil kladku i vahu tak zatim dobry ale hadice na kladku svodou jsem nenasel
  • wesada
    mam 1997/12 mesic
  • Phoboss 1,8 16V
    wesada: začni trochu jinač, jaký to je ročník ta tvá 1.8? Bude to asi starší typ podle toho co jsi psal o klapce. Zkus kouknout tady:
    http://www.polak.ch/coupemanual/index.html
    Takže bych sit tipnul že máš opravdu ta relátka na nádržce ostřikovačů.
  • wesada
    aha uz mozna vim jetam oznaceny i jako vrtulka a podtim je asi pojska
  • Heretic20V
    na pravo když koukáš na čumák auta mě tam ty relátka jdou krásně vidět nemám je zakrytovaný sou přidělaný na držáku baterie.. snad to tak 1.8 má taky
  • wesada
    ty mas moznost vyfotit jak to mas u kladky protoze i kdyz to skopiruju do prohlizece tak to nic neukazuje
  • wesada
    jj sahara toci skusim to rele myslis tam kdeje nadobka na vodu tak podtim
  • Heretic20V
    jo a zkus i samotnej větrák od sahary zda ti funguje :)
  • Heretic20V
    v motorovím prostoru v pravo dole bys měl mít relátka je to to červený.. pokud máš klimu boudou tam dvě červený a černý.. 1 a 2 stupeň rychlosti.. vytáhni červený relátko a spoj 30 a 87 pokud se ti roztočí sahara (mě to funguje při vypnutém kličku) tak máš v háji relatko pokud ti to nebude i tak fungovat tak to vypadá na ten termospínač pokud máš teda dvě čila.. občas taky bejvá vypálený kontakt na tom čidle..
  • wesada
    ja skousel pri zaplem klicku ,zkouseckou na kabely ktery vedou do sahary a proud byl v obou kabelech takze asi mozna to rele a to rele nevis asi kdeje
  • wesada
    tohle mi prodal--http://autodily.mjauto.cz/fiat/coupe-fa-175/2-0-20 v-turbo_162/snimace-spinace.html
  • Heretic20V
    na novější verze vypada čidlo takto http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/1300138-snima c-teplota-chladiva-fae-33720/
    a ano sahara fungovat nemusí fungovat pokud máš někde problém v elektrice.. nejčastěji je vadné relátko.. mě třeba nespínala sahara na 1stupěn a měl jsem vyhořelí kontakty na odporu sahary..
  • wesada
    a je mozny aby teplotu ukazoval a saharu nesepla
  • Heretic20V
    pokud máš starší ročník tak tam budeš mít (asi) dvě čidla.. novější verze má jen jedno čidlo a bude stejný jako u mojí 20V vedou do něj 3dráty..
  • wesada
    ja byl kupovat a dal mi jinej nez je na termostat a mam 1.8 a teplotu mi to ukazuje tak nevim jestli to mam stejne jako ty ale asi by mi to neukazovalo nebo ano
  • Heretic20V
    já mám na 20V 113kw jen jedno čidlo na teplotu a to je na termostatu je společný jak pro řídíci jednotku tak i pro budíky :) a ten odkaz si zkopíruj do prohlížeče :)
  • wesada
    na chladici nic a na termostatu je ale jetam jiny asi na budik,kouknu na ten blok,a ten odkaz nemuzu otevrit
  • Heretic20V
    jen pro přestavu jak má být zapojená ta klapka.. http://eper.fiatforum.com/cgi-bin/naread.exe?src=D:/Fiat/ePER/data/SP.MP.00976.FCTLR/79.jpg a čidlo nevím podívej se na chladič pak na termostat a potom ze zadu na blok motoru...
  • wesada
    zitra zacnu hledat ty hadice a nevis kdeje cidlo ktery sepina ventilator,mam novy ale nemuzu ho najit
  • Heretic20V
    pokud němáš zapojený hadičky v klapce tak ti nepomůže ani dolití vody po hrdlo ;)
  • wesada
    vody je dost chybi tam tak 1mm v nadobce
  • Heretic20V
    oprava: málo vody v okruhu
  • Heretic20V
    chcípaní ti bude dělat nejspíš ten elektromagnetický ventil (krokový motorek) obtokovej ventil hraje taky velkou roli na volnoběh nevim jak u Fiata ale u mazdy když to bylo zavdušněný tak mi to drželo 1500otáček volnoběh nebo to lítalo 800-1500otáček
  • wesada
    a toby mohlo delat to chcipani pri teplem motoru
  • Heretic20V
    u hadiček na vodu je fuk jak sou zapojený hlavní je aby byly zapojený v klapce ! poznáš je že bude na nich vodní kámen či usazeniny.. výpary ze skříně jdou normálně do klapky kde saje vzduch.. udělej si preventivně tenhle postup http://www.fiatcoupe.cz/rady-navody/cisteni-vahy-v zduchu-a-skrtici-klapky-na-1-8-16v/ a mrkni zda nejsou ty dvě hadice někde spojený či zaslepený..
  • wesada
    mam takovej pocit ze mam jinou
  • bubAk_
    wesada: hadicky o prumeru malicku tak ty tam maj bejt. vyvody trci na sktici klapce, ale ted nwm ktera je k cemu ve dvou vede chladici kapalina, a v te dalsi co tam ma myslim ze vypary z vaček?! nejsem si jist presne http://www.fiatdily.cz/dil/8294?Category=fiat-coup e-18-16v&Subcategory=palivova-soustava-vyfuk-a -sani-vstrikovani-paliva viz tady na webu ty tri vyvody
  • wesada
    mam na skrtici kladce 2 vyvody skazde strany ale neni tam nic napojene vypadato jako by tammely bit nejake hadice ale nejsou mohl by mi nekdo vyfotit jak by to melo bit diky a nevite kdeje cidlo na sepinani sahary nemuzuho najit
  • Heretic20V
    koukám že 1.8 má obtokovej ventil na škrtíci klapce zkus se podívat kolik máš vody v nádobce na vodu kdyžtak dolej na max a ovzdušni to preventivně.. obtokovej ventil sem měl na mé ex Mazdě MX-3 V6 a když chybělo trošku vody auto se mohlo zbláznit..
  • wesada
    mam i vysoke otacky pri teplem motoru 1500 a studeny 2000 jak je snizim
  • Pegas77
    mě teď zase volnoběh zlobí, studený auto nastartuju OK jedu do plnýho zahřátí OK, někde zastavím třeba na 15 minut nastartuji a otáčky začnou padat někde na 700 v pulsech a chcípe to, tak jsem včera malinko přidal vzduch a horký dobrý ale dnes ráno po dojezdu do práce volnoběh tak 1200 což je zbytečně moc,

    VAE téměř nový z nějakýho Forda před zazimováním to bylo naprosto OK
    (20 16v)
  • Heretic20V
    zaměř se na krokový motorek, nebo potenciometr škrtíci klapky..
  • wesada
    kdyz se trosku ohreje motor obcas ve volnobehu chcipne,nekdy zastavim na krizovatce dam neutral a chcip nevi nekdo co stim diky,nedelato furt ale je to dost neprijemny