Volnoběh 20VT

  • hona20VT
    Alejandro: To ne.Dělalo to i před tou generálkou.Už se s tím peru delší dobu.V sobotu zkusím ten potenciometr a uvidím.Když tak ještě zkusím zajet na diagnostiku,jestli to něco ukáže.
  • Alejandro
    nemůže to dělat ten chip a nebo odlehčený písty, které se zajíždí?
  • hona20VT
    Ten potenciometr škrtící klapky zkusím.Díky ta tip :)
  • Heretic20V
    20VT bouhžel neznám osobně ale něco podobného dělal můj starý Fiat Bravo 1.2 (bez ekektronické klapky) problém byl v potenciometru škrtíci klapky (snímač polohy) a co si ještě vzpomínám kamošovi sem taky řesil chcípaní u 20V VIS (elektronický plyn) tak sem mu rozdělal škrtíci klapku a na potenciometru přihnul kontakty a pak vyčistil váhu vzduchu zapojil baterii nechal nakalibrovat motor otočení klíčku na minutu a pul a od tý doby cajk :) nevím zda ti to pomůže ale ber to jako inspiraci :)
  • hona20VT
    Zajímaly by mě vaše názory na tuto závadu:
    Při vytočení motoru nad cca 4000ot a pak sundání nohy z plynu,spadnou otáčky téměř na doraz a během 2-3 vteřin to zdechne,tak 8x z 10ti pokusů.To samé při jízdě.Do cca 4000ot. to nikdy neudělá a normálně to drží volnoběh jak má.Když cvrnknu před spadením otáček do plynu,tak to nezdechne.
    Svíčky jsou nové,original,cívky po diagnostice a neprobíjí,turbo tlačí jak má,podtlakové hadičky jsem pro jistotu vyměnil všechny a sání od filtru až po hlavu těsní.Tlak paliva se se mění podle otáček od 2,6 do 2,9.Palivový filtr vyměněn.Váhu vzduchu jsem vyčistil,klapku taky.
    Napadá něco někoho?