Jak připravit Coupe na OKRUH

  • Standa
    Turbo zatím si nestěžovalo :) Je tam standardní verze, 220 koní a sportovní výfuk bez katu. Co konkrétně se ti nezdá?
  • mrkinHGT
    řízení těma vibracema dostalo pěkně zabrat, jinak se mi nezdá něják zvuk a výkon.. Jak na tom je tvoje tujbo?
  • K0K1N 20VT
    U coupe musím na brzdě stát teda fakt hodne aby seplo abs, na okruhu jsem ho nepocejtil teda snad nikdy ale taky jsem nebrzdil až na poslední chvíli, neni to zavodni speciál :)
  • Honza
    vyplý ABS ti dovolí jet tvým stylem.. když jedem konat tak vždy ABS OFF, neboli odpojit konetkor z ABS jednotky
  • Alejandro
    vyplé ABS celou situaci ještě zhorší, brzdy jsou namáhány a zahřívány poté víc a kopu dříve a více :D Kdysi mi na STK řekli, že to je docela nebezčné na okruhu..
  • Pegas77
    A co to takhle zkusit s vypnutym ABS?
  • K0K1N 20VT
    a mě nic, to je divné teda :)
    https://www.youtube.com/watch?v=cI3pUOv90Dg
  • Invi
    Stando: Úplně stejně se chovají moje brzdy.
  • Standa
    https://www.youtube.com/watch?v=f50vrVLOG7k

    ze začátku to brzdí oukej, ale po prvním kole začly brzdy kopat a na konci už to byly docela rány. Je to myslím i na tom videu dobře vidět.
  • K0K1N 20VT
    Jinak já kupuju kotouče a destičky zn. Jurid, otec ma slevu na díly, kotouče asi 4800 a destičky asi 1300 už si to přesně nepamatuju
  • Warhol
    některé kotouče nevydrží po prvním rozsvícení...
  • K0K1N 20VT
    To právě ne, říkám, mam s tím zkusenosti, od doby co to čistím po každém přezutí a to prezouvam skoro každý víkend, tak mam pokoj
  • Alejandro
    kokin: tak kdyby to bylo nečistotama na podložkách, tak mu to kope už při brždění v prvním kole ne? řekl bych, že má zkřivené kotouče, které se po po zahřátí zkroutí...
    Slyšel, že některé kotouče nevydrží ani 2000 km....:/
  • K0K1N 20VT
    Mezi kotoučem a tehlici a pak mezi litakem a kotoučem, jestli mas podložky, tak ty hlavne, já to driv nečistil a po prudkém brzdeni jsem mohl kupovat nové, než mě blbce napadlo to kloudne očistit, od té doby mam klid
  • Standa
    Teď asi úplně nevím, jaký dosedací plochy máš na mysli? Zkroutí se koutouče?
  • Invi
    Díky za tip, mě to kope od výměny kotoučú taky při brždění.
  • K0K1N 20VT
    Me to delalo spatne vyčištěné dosedací plochy s podlozkama, teď když prezouvam na slicky a davam ze sedmnactek sestnacky a zpět, tak mam šmirgl papír a vždycky to kloudne očistím, jinak se to zkroutí, mam s tím zkusenosti, stalo me to dost peněz :)
  • Standa
    byl jsem včera v Mostě na volnej jízdách a od druhýho kola mě při prudkým brzdění začaly brzdy kopat do volantu a vůbec docela nepříjemně rozhodily celý auto. Čím to může bejt? Kotouče i destičky jsem dával nový loni a můžou mít najeto max. 15 tis. a to během relativně normální jízdy.
  • K0K1N 20VT
    Hlavni je brzdovka a hlavne je potřeba starou úplně vycucnout a koupit nějakou zavodni, rovné kotouče jsou samozřejmost :)
    v zatáčkách neubirat plyn a nebrzdit, lepší brzdit driv než pozdě :)
    jestli chces, tak koukni na youtube, kanál olympusak, mam tam videa z brna jak za deště, tak za sucha.
    jedno za deště, jak to dopadne když se brzdi v zatáčce ale když se to nepřežene, je to v pohode https://www.youtube.com/watch?app=desktop&persist_app=1&v=pOkMraOGQE4
  • Adamek17
    Hrozně se na to těším až budu moct vyzkoušet co Coupe snese v zatáčkách, přece jenom na silnici je to o hubu. A myslíte že bude teda stačit ta brzdovka? Zase mě přijde přehnaný abych to auto za 25min uvařil. Něco jako 100 oktanovej benzín je asi blbost co?
  • Invi
    Na nezpevněném povrchu stačí nešikovně škubnout volantem a ubrat plyn, zadek ujede jak na ledě. Samozřejmě při jakémkoliv manévru a sešlápnutá také zadek jede, včera jsem zabrzdil nadoraz (zkouška brzd) ze stovky a zadel mírně hodil do boku. Hlavně hlídat brzdy, nepřehánět, pak může být už pozdě.
  • Alejandro
    Coupe je z 90% nedotáčivé, hlavně pod plynem...ale je i přetáčivé-zejména při jízdě z kopce a při prudkém brždění či když se do toho mírně pootočí volantem. Jednou jsem jel Brno za deště s 20VT a to jsem si dával pozor a brzdil radši dřív a pohoda, nějak tak kontrolovaně klouzalo do boku bez ustřelení zadku. Seriový 20VT a čas 2:55 na vodě. Pak jsem jel za sucha a na konci cílovky jsem šel prudce na brzdy a dostal jsem parádní hodiny asi ve 110:D Na coupe mi vadí, ten lehký zadek a těžký předek. Jak se jednou zadek utrhne, tak se blbě srovnává a přechází pak do protikmitu hlavně na vodě a kluzké silnici. Jaké jsou vaše zkušenosti se srovnáváním coupe po utržení zadku?
  • Adamek17
    Mám klasiku 2.0 16V atmosféru. No brzdovku tam dám asi raději nějakou s vyšším bodem varu, ale doufám že se motor nepřehřeje po 25min jízdy. Mě se zdálo že je Coupe na to že je to předokolka spíš přetáčivé, ale to je možná jenom pocit.
  • Alejandro
    začal bych hodně velkýma chladičema oleje
  • Dolph
    Co se týče auta, pokud ho máš v dobrém stavu, tak nic extra dělat nemusíš. Ale co se týče samotné jízdy na okruhu, tak to chce jen zkušenosti a sám poznáš jak se auto chová. Jen Coupe je moc těžké ve předu a je hodně nedotáčivé.

    Co se týče mojeho 20VT tak jsem ho vždycky přehřál a uvařil brzdovku :-)
  • Adamek17
    Ahoj, chtěl sem se zeptat co by bylo dobré zkontrolovat před jízdou na okruhu. Nejdu závodit, ale jenom se povozit. Je potřeba měnit brzdovku nebo dokonce celé brzdy? Kdyžtak na co si dát pozor při jízdě, jak se chová auto na hranici v zatáčce atd.

    Díky za každou radu.