-
01:51:22 16.4.2014
Turbo zatím si nestěžovalo :) Je tam standardní verze, 220 koní a sportovní výfuk bez katu. Co konkrétně se ti nezdá?
-
23:44:45 15.4.2014
řízení těma vibracema dostalo pěkně zabrat, jinak se mi nezdá něják zvuk a výkon.. Jak na tom je tvoje tujbo?
-
22:33:08 15.4.2014
U coupe musím na brzdě stát teda fakt hodne aby seplo abs, na okruhu jsem ho nepocejtil teda snad nikdy ale taky jsem nebrzdil až na poslední chvíli, neni to zavodni speciál :)
-
17:36:48 15.4.2014
vyplý ABS ti dovolí jet tvým stylem.. když jedem konat tak vždy ABS OFF, neboli odpojit konetkor z ABS jednotky
-
16:53:06 15.4.2014
vyplé ABS celou situaci ještě zhorší, brzdy jsou namáhány a zahřívány poté víc a kopu dříve a více :D Kdysi mi na STK řekli, že to je docela nebezčné na okruhu..
-
13:18:46 15.4.2014
A co to takhle zkusit s vypnutym ABS?
-
13:08:47 15.4.2014
a mě nic, to je divné teda :)
https://www.youtube.com/watch?v=cI3pUOv90Dg
-
05:04:55 15.4.2014
Stando: Úplně stejně se chovají moje brzdy.
-
22:17:19 14.4.2014
https://www.youtube.com/watch?v=f50vrVLOG7k
ze začátku to brzdí oukej, ale po prvním kole začly brzdy kopat a na konci už to byly docela rány. Je to myslím i na tom videu dobře vidět.
-
08:20:58 28.3.2014
Jinak já kupuju kotouče a destičky zn. Jurid, otec ma slevu na díly, kotouče asi 4800 a destičky asi 1300 už si to přesně nepamatuju
-
06:22:36 28.3.2014
některé kotouče nevydrží po prvním rozsvícení...
-
14:26:03 24.3.2014
To právě ne, říkám, mam s tím zkusenosti, od doby co to čistím po každém přezutí a to prezouvam skoro každý víkend, tak mam pokoj
-
09:03:13 24.3.2014
kokin: tak kdyby to bylo nečistotama na podložkách, tak mu to kope už při brždění v prvním kole ne? řekl bych, že má zkřivené kotouče, které se po po zahřátí zkroutí...
Slyšel, že některé kotouče nevydrží ani 2000 km....:/
-
13:55:45 23.3.2014
Mezi kotoučem a tehlici a pak mezi litakem a kotoučem, jestli mas podložky, tak ty hlavne, já to driv nečistil a po prudkém brzdeni jsem mohl kupovat nové, než mě blbce napadlo to kloudne očistit, od té doby mam klid
-
11:52:10 23.3.2014
Teď asi úplně nevím, jaký dosedací plochy máš na mysli? Zkroutí se koutouče?
-
11:37:34 23.3.2014
Díky za tip, mě to kope od výměny kotoučú taky při brždění.
-
08:19:40 23.3.2014
Me to delalo spatne vyčištěné dosedací plochy s podlozkama, teď když prezouvam na slicky a davam ze sedmnactek sestnacky a zpět, tak mam šmirgl papír a vždycky to kloudne očistím, jinak se to zkroutí, mam s tím zkusenosti, stalo me to dost peněz :)
-
00:19:38 23.3.2014
byl jsem včera v Mostě na volnej jízdách a od druhýho kola mě při prudkým brzdění začaly brzdy kopat do volantu a vůbec docela nepříjemně rozhodily celý auto. Čím to může bejt? Kotouče i destičky jsem dával nový loni a můžou mít najeto max. 15 tis. a to během relativně normální jízdy.
-
18:32:16 22.3.2014
Hlavni je brzdovka a hlavne je potřeba starou úplně vycucnout a koupit nějakou zavodni, rovné kotouče jsou samozřejmost :)
v zatáčkách neubirat plyn a nebrzdit, lepší brzdit driv než pozdě :)
jestli chces, tak koukni na youtube, kanál olympusak, mam tam videa z brna jak za deště, tak za sucha.
jedno za deště, jak to dopadne když se brzdi v zatáčce ale když se to nepřežene, je to v pohode https://www.youtube.com/watch?app=desktop&persist_app=1&v=pOkMraOGQE4
-
21:13:46 21.3.2014
Hrozně se na to těším až budu moct vyzkoušet co Coupe snese v zatáčkách, přece jenom na silnici je to o hubu. A myslíte že bude teda stačit ta brzdovka? Zase mě přijde přehnaný abych to auto za 25min uvařil. Něco jako 100 oktanovej benzín je asi blbost co?
-
19:03:19 21.3.2014
Na nezpevněném povrchu stačí nešikovně škubnout volantem a ubrat plyn, zadek ujede jak na ledě. Samozřejmě při jakémkoliv manévru a sešlápnutá také zadek jede, včera jsem zabrzdil nadoraz (zkouška brzd) ze stovky a zadel mírně hodil do boku. Hlavně hlídat brzdy, nepřehánět, pak může být už pozdě.
-
12:33:24 21.3.2014
Coupe je z 90% nedotáčivé, hlavně pod plynem...ale je i přetáčivé-zejména při jízdě z kopce a při prudkém brždění či když se do toho mírně pootočí volantem. Jednou jsem jel Brno za deště s 20VT a to jsem si dával pozor a brzdil radši dřív a pohoda, nějak tak kontrolovaně klouzalo do boku bez ustřelení zadku. Seriový 20VT a čas 2:55 na vodě. Pak jsem jel za sucha a na konci cílovky jsem šel prudce na brzdy a dostal jsem parádní hodiny asi ve 110:D Na coupe mi vadí, ten lehký zadek a těžký předek. Jak se jednou zadek utrhne, tak se blbě srovnává a přechází pak do protikmitu hlavně na vodě a kluzké silnici. Jaké jsou vaše zkušenosti se srovnáváním coupe po utržení zadku?
-
12:01:19 21.3.2014
Mám klasiku 2.0 16V atmosféru. No brzdovku tam dám asi raději nějakou s vyšším bodem varu, ale doufám že se motor nepřehřeje po 25min jízdy. Mě se zdálo že je Coupe na to že je to předokolka spíš přetáčivé, ale to je možná jenom pocit.
-
11:43:57 21.3.2014
začal bych hodně velkýma chladičema oleje
-
10:35:40 21.3.2014
Co se týče auta, pokud ho máš v dobrém stavu, tak nic extra dělat nemusíš. Ale co se týče samotné jízdy na okruhu, tak to chce jen zkušenosti a sám poznáš jak se auto chová. Jen Coupe je moc těžké ve předu a je hodně nedotáčivé.
Co se týče mojeho 20VT tak jsem ho vždycky přehřál a uvařil brzdovku :-)
-
22:10:21 20.3.2014
Ahoj, chtěl sem se zeptat co by bylo dobré zkontrolovat před jízdou na okruhu. Nejdu závodit, ale jenom se povozit. Je potřeba měnit brzdovku nebo dokonce celé brzdy? Kdyžtak na co si dát pozor při jízdě, jak se chová auto na hranici v zatáčce atd.
Díky za každou radu.