-
15:57:32 2.2.2014
tak tj super ze to nebylo nic vaznejsiho co by potrebovalo vetsi zasah, sikovni to kluci :)
-
21:32:41 31.1.2014
boli to nakoniec len uvolnene sroby na prevodovke, nieco take:) dotiahli a momentalne je radenie ako nove, vobec to uz neni "rozhegane" :)
-
22:19:49 26.1.2014
j nz :)
-
14:26:39 26.1.2014
kukol som ale vyzeralo to ok :) Uvidime zajtra :)
dakujem za reakcie
-
10:12:50 25.1.2014
gonzo aspon mrkni pod ten pytel na radicce, vis jak sou na tom servisy, aby si nehodily za neco praci co ani nedelali, mrkni aspon jestli neni praskla :) aspon budes vedet , kdyby ti bulikovali neco pres nos, sak to znas :) pokud je znamej servis tak v pohode :)
-
10:03:00 25.1.2014
dakujem, aspon mam predstavu. Pozriem to ale vzhladom na moje vedomosti to radsej prenecham odbornikom a v pondelok to supnem do servisu :)
-
07:49:02 25.1.2014
nebo taky aretace/kulisa v převodovce...
-
01:32:49 25.1.2014
Otec měl stejný problém v Alfě GTV - příčina jak píše bubAk_
-
23:52:47 24.1.2014
kulisa je z tvrdyho plastu, ale je to plast tak se neni cemu divit, kulisu sem kupoval cca do 500 ,- presne nwm
-
23:52:07 24.1.2014
me delalo neco podobnyho, a byla praskla kulisa razeni, oddelej pytel na radici pace a uvidis jak na tom je zahybej s ni a uvidis :) , pokud je prasklej, pocitej vyfuk dolu, a zespoda to uddelat :), z hora to nedemontujes tu kulisu, pak bych se mrkl na tahla pokd bude kulisa ok
-
23:27:22 24.1.2014
Mě to samé dělalo akorát na jiném autě, v servise mi dělali převodovku, ale špatně dotáhli táhlo od řadičky a pak to dělalo neplechu. Tak dlouho jsem to táhlo nastavoval, až se povedlo usadit rychlosti do správné polohy. :)
-
23:07:41 24.1.2014
zkontrolovat táhla/lanovody řazení, zkontrolovat kulisu řazení nahoře na převodovce. Pak hledat dál
-
18:44:07 24.1.2014
No, po pociatocnej radosti ze auto uz slape ako hodinky sa zacinaju zase objavovat problemy, aby som sa asi nenudil :)
Paka je ako keby hodne navolno. Dnes sa mi stalo ze sa mi vsetky rychlosti ako keby presunuli viac doprava. To znamena 1 radim ako keby v pozicii 3, 3 v 5, 2 v 4. 5 a R mam fakt velky problem zaradit. Nevedel som zaparkovat, potreboval som nacuvat a vzdy ked som si myslel ze mam uz R tak stale to islo dopredu. Nakoniec sa podarilo. Neslo mi ale potom ani do N hodit.
Ked je to takto posahane, tak aj v N je cala riadiaca uplne vpravo. Ked s tym pomykam tak sa to da dat aj do standardnej polohy, ale proste to lieta jak neviem co. Inak radenie ako take ide, pokial je to v normalnej polohe.
Cim to moze byt?