no tak to je mazec :)
Launch Control
-
19:48:18 30.1.2014
-
19:36:53 30.1.2014Tu je pěkné videjko :)
-
03:30:53 26.1.2014Já bych ten BeeR omezovač používal jenom na ty rozjezdy, čím vyšší otáčky, tím logicky větší namáhání, pokud bude nespálená směs. Takže nastavit si ho na např. 4000 a 7000, v tom případě mi to bude fungovat při rozjezdu a do 7000 bych se neměl dostat. Jestli je pravda, že se díky tomu drží turbo v otáčkách i na volnoběh, tak bych využíval jenom toho.
-Na druhou stranu nespáleným palivem se ochlazuje spalovací prostor a je otázka, jestli se ty nespálené plyny zapálí ve svodech nebo až za turbem, to by potom nemělo skoro žádný smysl.
-Tyhle úpravy se dělají většinou na autech, které nemají sériový výfuk, takže by se neměl nijak poškodit.
-Jak to bude poškozovat motor, to teda nevím. Jediné riziko je, že by došlo k předzápalům, i když by se to teoreticky nemělo stát. To opálení ventilů hrozí víc, ale 16VT výfukové ventily by to měly chvíli snést. Turbo mít radost asi nebude, ale pokud se ta jednotka vyladí podle EGT, tak to turbo vydrží taky. -
14:09:43 25.1.2014Ohledně omezovače vypínáním vstřiků jsem taky četl na Impreza foru. Taky tam psal jejich místní motorář, že je to nesmysl, žádný vstřik - žádná směs.
-
13:41:44 25.1.2014No, mam zkusenost s vetsinou takovychto "vychytavek" ktere vsechny lakaji. Beer limiter jsem pred par lety zkousel.
Samozrejme, ze motoru skodi vic vypinani jiskry nez privodu paliva. To, ze v moment vypnuti palive je chuda smes se v realu ukazalo jako nepravdive.
Vyhoda a zaroven nevyhoda Beeru je ve variabilite nastaveni, tim padem i skodlivosti no kdyz k tomu pripocteme lidsky faktor, kdy nekdo drzi plyn na podlaze prilis dlouho...
Jeste vznesu jeden potencionalni problem pri instalaci, nektere ridici jednotky muzou vyhodnotit vypinani cidla otacek jako zavadu a prepnou se do nouzoveho rezimu. -
13:00:09 25.1.2014Taky myslím že to měl přes jednotku. Odpojením jiskry se hromadí nespálená směs v kanálkách, výf. potrubí a v turbu, co jiného to bude asi dělat, když to všechno zapálíte? Myslím že to motoru fakt přitíží ...
-
08:01:37 25.1.2014velice zajímavé téma :)
podle mě se nic nemá přehánět, žádnýmu motoru nedělá dobře, když se drží v omezovači. BeeR je dobrej, že tam jde si nastavit omezovač třeba na 4500ot. a pak si tim blbnout a případně házet plameny.
Pokud jde o Phoba, tak si myslím, že ten neměl BeeRev limiter, ale že to měl udělané přes jednotku, jezdil myslim Vems -
15:09:48 24.1.2014Pak nezbývá než počkat, až se k tomu taky vyjádří.
-
11:21:14 24.1.2014To se mě zdá jako blbost, Bee*R to řeší odpojováním zapalování(proto lišáci) a ne paliva jako seriovej omezovač.. většinou důvodem upálení těsnění pod hlavou, bývá chudá směs a ne bohatá.. já jsem o tom vyčetl, že se akorát občas podpalujou ventily, ale v ruce sem to nikdy neměl, takže nevím:(,ale Phobovi to fungovalo na 16vt dobře, takže on o tom bude vědět více..
-
20:44:17 23.1.2014Na nissan foru psal jeden, že mu to odrovnalo dvě těsnění pod hlavou, tak to vyndal a prodal .. . No já myslím, že tuhle machrovinku oželím.
-
20:41:30 23.1.2014většina seriovejch aut řeší omezovač palivem postupným odpojováním/vynecháváním vstřiků...
-
20:31:45 23.1.2014S tou životností nikdo nemá více info? 20VT má omezovač také řešený vstřikama, nebo jiskrou?
-
11:18:47 23.1.2014Neboj, koupím, ale ještě bude chvíli trvat, než se dostanu k autu...
-
15:39:08 22.1.2014Tak už si to někdo na Coupe kupte at vím jak to funguje, zrovna na ten Beer se už dlouho dívám...
-
10:34:53 19.1.2014Tak i ten BeeR je vlastně samostatná jednotka, jen se přeruší kontakt mezi Hall a jednotkou, ten povede ově přes BeeR, v něm už si každý nastaví co chce.
-
08:49:09 19.1.2014celej motormanagement bejt nemusí... dělaj se přídavný jednotky který říděj samotnou proceduru startu.. případně to umí docela dost piggyn...
-
14:23:46 18.1.2014tojo ale to musíš mít celej motormanagement že a to neni za pár korun..
-
14:13:07 18.1.2014Tak otáčky v omezovači být nemusí .. třeba Megasquirt , který kamarád namontoval na svoje Punto měl nastavený na 4000ot/min a když pustil spojku , tak šly teprve otáčky nahoru . To už je nafouklé turbo, motor v potřebných otáčkách a prohrabe minimum.
-
13:19:46 18.1.2014ono neni dobrý na sprintu při startu mít otáčky až v omezovači
-
13:18:40 18.1.2014spíše z křižovatky na machrování no :) ale iceman s tím taky jezdí na xku
-
13:16:34 18.1.2014to je úplně nahovno to prohrabeš 2s...
-
12:08:19 18.1.2014taky by se mi to líbilo :)
https://www.youtube.com/watch?v=EGxpDDC_RWk -
20:44:13 17.1.2014Taky se mi líbí, a na zahraničních obchodech to nevyjde moc draho...
-
00:02:07 17.1.2014Bombga to je a chtěl bych tento efekt na autě. Jen pokud to značně ovlivňuje životnost motoru/turbíny, tak určitě ne...
-
18:00:11 16.1.2014jo tohle je paradicka, kdyz by to slo nekam pekne zabudovat, to by byla bomba :)
-
00:49:02 15.1.2014Tak co vy na to odborníci? Už jsem se dočetl na nejrůznějších forech, že tento systém likviduje turbíny, nebo že se rozbíjejí zdvihátka, co myslíte vy? V oturbených modelech Mitsubishi je launch control už v serii, tak to asi nebude tak hrozné co myslíte?