Dotaz altík

  • Pegas77
    kolem těch 13,5V volnoběh s potkávačkama
  • Coupe20VT PLUS :-D
    no a současná hodnota dobíjení je jaká?
  • Pegas77
    tak nakonec nejaky "studenak" v pristrojovce, bud kontakt zarovky nebo konektor , zarovka OK po rozborce sborce palubky je vše OK,
  • Coupe20VT PLUS :-D
    některá auta jsou přes kontrolku buzená... nejdřív se podiv na tu žárovku, dej novou a kostry to nevím, mám jinou motorizaci... to bylo myšleno jako všeobecná rada
  • Pegas77
    tak dnes jsem si všiml že nesvítí kontrolka dobíjení pri zapnutí zapalování před nastartováním, pokud to nebude prdlá žárovka, kudy vede vodič abych jej zkontroloval zda je ok?
  • Pegas77
    Coupe20VT PLUS :-D : na kterých místech?
  • Coupe20VT PLUS :-D
    zkontroluj si ještě kostru
  • Invi
    no tak to vypadá že i teb druhý už nemůže ...
  • Pegas77
    tak dal jsem druhý altík a je na tom podobně, po nastartování cca 11,8V (měřeno na baterce), na tomto ale stačí vytočit na cca 2000 ot/min a je to na 13,5 (13,1 se zaplejma dálkama, ventilátorem ventilace na max a zaplym vyhřívaním zadního skla - měřeno na vonoběh) , tento druhý se v ruce snadněji otáčel (lepší ložiska?), původní nechám každopádně zrepásnout
  • Coupe20VT PLUS :-D
    altík odchází... vyndej ho a nech ho zrepásnout...
  • Pegas77
    co mám zkontrolovat, po nastartování malé napětí (slabší kontrolky a svit světel , poprvé jsem si toho nevšiml po 10 minutách se rožla kontrolka ABS a auto začlo vynechávat, pomohlo vytočená na cca 3500 ot/min, nyní to sleduji a po každém startu musím vytočit aby bylo napětí OK, řemen dobře napnutý a baterka ani ne 2 roky stará VARTA a je OK,