-
10:16:25 8.1.2014
kolem těch 13,5V volnoběh s potkávačkama
-
09:30:44 8.1.2014
no a současná hodnota dobíjení je jaká?
-
00:14:37 8.1.2014
tak nakonec nejaky "studenak" v pristrojovce, bud kontakt zarovky nebo konektor , zarovka OK po rozborce sborce palubky je vše OK,
-
17:40:47 7.1.2014
některá auta jsou přes kontrolku buzená... nejdřív se podiv na tu žárovku, dej novou a kostry to nevím, mám jinou motorizaci... to bylo myšleno jako všeobecná rada
-
17:55:25 6.1.2014
tak dnes jsem si všiml že nesvítí kontrolka dobíjení pri zapnutí zapalování před nastartováním, pokud to nebude prdlá žárovka, kudy vede vodič abych jej zkontroloval zda je ok?
-
09:33:16 6.1.2014
Coupe20VT PLUS :-D : na kterých místech?
-
23:56:16 5.1.2014
zkontroluj si ještě kostru
-
18:57:12 5.1.2014
no tak to vypadá že i teb druhý už nemůže ...
-
17:16:12 5.1.2014
tak dal jsem druhý altík a je na tom podobně, po nastartování cca 11,8V (měřeno na baterce), na tomto ale stačí vytočit na cca 2000 ot/min a je to na 13,5 (13,1 se zaplejma dálkama, ventilátorem ventilace na max a zaplym vyhřívaním zadního skla - měřeno na vonoběh) , tento druhý se v ruce snadněji otáčel (lepší ložiska?), původní nechám každopádně zrepásnout
-
23:25:10 4.1.2014
altík odchází... vyndej ho a nech ho zrepásnout...
-
21:56:12 4.1.2014
co mám zkontrolovat, po nastartování malé napětí (slabší kontrolky a svit světel , poprvé jsem si toho nevšiml po 10 minutách se rožla kontrolka ABS a auto začlo vynechávat, pomohlo vytočená na cca 3500 ot/min, nyní to sleduji a po každém startu musím vytočit aby bylo napětí OK, řemen dobře napnutý a baterka ani ne 2 roky stará VARTA a je OK,