jo aha... dík!
takže to má víc vývodů než potřebuju a než jsem očekával:)
protože 16V NA má odvětrání víka a bloku spojený a jde do to hadice před klapku s tím, že z tý trubky vede malá hadička za klapku aby nebylo tvořeno příliš velké vakum... u 16VT to musí jít logicky před turbo, aby se ten profuk mezi kroužkama odsával..
separátor olejových par 16VT
-
18:21:36 28.12.2013
-
15:16:00 28.12.2013vyvod na prave strane jak je sam jde do airboxu a na druhe strane jsou vyvody tri horni jde na viko ventilu, pod nim je jeden co jde dopredujako ke svodum tam je trubka na napojeni a posledni vystup spodni jde jako pod klapku..
-
12:26:14 28.12.2013nemůžu v manuálu nic najít...krom 20VT kde to je jinak
-
12:25:52 28.12.2013má to někdo venku? s rozpisem co kam jde za hadici(samozřejmě v seriovém stavu, ne s nějakejm hustotrapnejma filtříkama...)