-
19:59:06 14.11.2013
Jazdim s tim 4pk 613 a uplne v pohode naj jednoduchsie riesenie
-
19:33:59 13.11.2013
dolph udelej to jak jsem psal a nemusis nic resit tak stim jezdilo vice lidi tady
-
18:23:18 13.11.2013
řemen na HGT bude stejnej jako na coupe, protože většina jich s klimou byla..ten kratší na verzi bez klimy ani nevím jaký má označení...
-
17:34:58 13.11.2013
Honzo tak pokud tomu dobře rozumím, tak když koupím řemen na Bravo HGT 20V, tak by mělo byt vše uplně stejně jak je, jen ten řemen nepůjde přes klimu..., jo?
k3lukas...tohle mi už taky někdo radil,pokud to nepůjde s tím řemenem z HGT,tak to tak udělám.
-
15:39:48 13.11.2013
20v bez klimy existovaly...
předělat to jde, moje exHGTse tak předělávalo..
-
14:24:31 13.11.2013
Muzes pak pouzijes remnen snad z Getze 4pk 613 a das ho jenom na altik a servo akorat se ti bude tocit altik obracene mel jsem to tak a v pohode. Mira je akorat nemsusis delat ani zadny stelovani nebo muzes udelat stelovani jak to meli 120 :)
-
14:02:16 13.11.2013
keď už taka téma na 1,8 by to šlo ako urobiť?
-
22:25:09 12.11.2013
To by zajímalo i mě, co se týče 4vál motorů. Tam jde zase jeden řemen na kompresor a od něj další na servo, nechápu?
Promiň Dolph za OT.
-
21:14:09 12.11.2013
Dnes jsem z auta vymontoval klima chladič a potrubí a jde mi o to jestli můžu vytáhnout i kompresor, protože nevím jestli jde vůbec sehnat kratší řemen. Protože si myslím, že se verze 20V nebo 20VT bez klimy nedělaly.