mimo to, že je K prohozené s L je kvalita super...
pro člověka, který řeší problémy jiného kalibru na coupe je to fakt drobnost si ten kabel poladit :-D
diagnostika motoru 2.0 20V 113kW r.v.2000
-
22:23:28 1.11.2013
-
21:55:25 1.11.2013ty ceny sú dobré .Bude to čina je to kvalitne prevedené alebo:?
-
20:09:26 1.11.2013
-
19:50:11 1.11.2013a aky soft si teda pouzil? KAbel si kupoval z ciny alebo odkial?
-
19:11:00 1.11.2013tak dneska konečně sem to napíchnul a načetl... motor je OK, ale odešel potenciometr akcelerátoru na plynovém pedálu...
Teď otázka kde a za kolik seženu nový nebo starší ale OK.
PS: s WIN7 je to strašný, prostě to spolu nekamaráduje.
ale s XP celkem rychle a snadno.
Jo a musel jsem dle tady staršího topicu prohodit K a L -
08:53:50 31.10.2013už to vím. je tam u toho klaksonu, jako ho mají všechny coupečka... zítra dorazí kabely, soft už je připravenej, tak uvidíme, co to napíše...
-
20:12:09 30.10.2013no ved to na tom webe aj pisu. K tomuto Coupe modelu je legenda
|INFO|DTC|PRM|ACT| KLELMOBDKey 3-Pin
plus kuk legenda napravo hore
kde je socket neviem, ak ti to nikto nezodpovie tak sa mozem spytat servisaka -
18:36:29 30.10.2013tak nevím, ale dneskka jsem se koukal a má to diag konektor klasika 3 pin...
-
23:22:57 29.10.2013diag. konektor předpokládám klasika vpravo u klaksonu na tom plastu.
je tak? -
22:56:18 29.10.2013http://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList. aspx
Ked si najdes Fiat Coupe 113kW tak kukni tie vysvetlivky skratkovite k tomu a legenda je potom napravo hore :) -
22:38:03 29.10.2013kedze som tiez nepojazdny z rovnakym modelom Coupe, tak co som zistoval tak 20V 113kW ako jediny z Coupecok je OBD II standard
-
15:13:14 28.10.2013Ahoj lidičky.
bráchovi se rozsvítil vstřik, auto nejede, klasika...
potřebuju poradit co si koupit, abych to mohl napíchnout.
přečetl jsem tady pár topiců, ale nejsem z toho moc chytrý...
potřebuju poradit:
- jaký kabel koupit, aby se to s tím spojilo
- jaký software a kde stáhnout...